Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Instalacje elektryczne samochodów.


Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Instalacje elektryczne samochodów.
Autor
Wiadomość
barins
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 29

Post#61 08 Kwi 2003 14:33   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Ja poszukuję schematu do Tico, dałem go do mechanika i coś spaprał, mam tam trochę bajerów pozakładanych i nie mogę dojść do ładu. Jak by ktoś miał coś to proszę na

baran_robert(malpa)poczta.onet.pl
Powrót do góry
   
gajart
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 25 Gru 2002
Posty: 114

Post#62 09 Kwi 2003 19:53   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Może ktoś ma schemat Audi 80 B4 1.9 tdi Avant -1995 r.
Bardzo proszę bardzo bardzo.
Powrót do góry
   
segal
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 04 Kwi 2003
Posty: 263
Miasto: -

Post#63 09 Kwi 2003 21:31   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


obecnie pracuje w serwisie fiata. posiadam schematy do prawie wszystkich modeli. moge wysylac je na zyczenie, nie stwarza to rzadnego problemu. poprzednio pracowalem w firmiie BOSCH i tu moge sluzyc jedynie pomoca zdobyta podczas pracy w tej firmie (dotyczy prawie wszystkich modeli samochodow do roku 1995)
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 09 Kwi 2003 21:31   





Powrót do góry
   
maswoj
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 09 Kwi 2003
Posty: 1

Post#64 10 Kwi 2003 00:03   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Spalilem sobie BMW z powodu zlego podlaczenia ladowarki MIST !!!
Powrót do góry
   
SXC
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 09 Wrz 2002
Posty: 120
Miasto: Warszawa

Post#65 10 Kwi 2003 00:42   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Moze ktos posiada programik i schemat wtyczki do Roverka w Poldku ?
Powrót do góry
   
Kuba_25
Poziom 12
Poziom 12


Dołączył: 18 Gru 2002
Posty: 98

Post#66 10 Kwi 2003 14:44   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


segal napisał:
obecnie pracuje w serwisie fiata. posiadam schematy do prawie wszystkich modeli. moge wysylac je na zyczenie, nie stwarza to rzadnego problemu. poprzednio pracowalem w firmiie BOSCH i tu moge sluzyc jedynie pomoca zdobyta podczas pracy w tej firmie (dotyczy prawie wszystkich modeli samochodow do roku 1995)



A masz może schemat do Cinquecento?
Powrót do góry
   
segal
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 04 Kwi 2003
Posty: 263
Miasto: -

Post#67 10 Kwi 2003 21:02   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


A mam !
Powrót do góry
   
Gość
Poziom 26
Poziom 26





Post#68 11 Kwi 2003 03:06   

schematy


segal napisał:
A mam !


a masz moze programik diagnostyczny do CC700 z katalizatorem???
Powrót do góry
   
DariuszMularczyk
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 15 Kwi 2003
Posty: 3

Post#69 16 Kwi 2003 12:32   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Poszukuję schematu sterownika SPI Bosch Monowtrysk ( konkretnie Fiat Tipo 1.4 ). Może ktoś ma lub wie gdzie to znaleźć?
Darek
Powrót do góry
   
ElGregor
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 26 Mar 2002
Posty: 656
Miasto: Bielsko-Biała

Post#70 16 Kwi 2003 13:30   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Schemat ECU motronic firmy BOSH:

Załączniki:
Powrót do góry
   
Tolman
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 12 Lut 2003
Posty: 28

Post#71 16 Kwi 2003 14:04   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Bylbym wdzieczny, jak ktos by posiadal schemat, VW golfa 2 :?
Powrót do góry
   
ElGregor
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 26 Mar 2002
Posty: 656
Miasto: Bielsko-Biała

Post#72 16 Kwi 2003 14:32   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Napisz który rocznik, jaki silnik i co potrzebujesz bo schemat to kilkanaście kartek
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 16 Kwi 2003 14:32   





Powrót do góry
   
DariuszMularczyk
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 15 Kwi 2003
Posty: 3

Post#73 17 Kwi 2003 13:15   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Dzięki za ECU Darek
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 17 Kwi 2003 13:15   





Powrót do góry
   
Kajkosz.
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 17 Kwi 2003
Posty: 3

Post#74 17 Kwi 2003 15:31   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Witam wszystkich forumowiczow.

Temat schematow instalacji samochodowych jest czesto problemem wynikajacym z braku publikacji ksiazkowych. Majac kilka samochodow czesto kupowalem poprostu ksiazke i juz. Ale czasami zdarza sie ze producent nie zadba o pozycje ksiazkowa.

Taki problem dotknal i mnie tym razem.

Kupilem autko i wybralem sie jak zwykle do ksiegarni w celu nabycia podrecznika no i szok - nie ma i nie bylo ksiazki do pana auta - uslyszalem odpowiedz.

W zwiazku z powyzszym pytam - moze ktos ma schemat instalacji elektrycznej do Audi Coupe z silnikiem 2.8 AAH.

Pozdrawiam wszystkich

Kajkosz
Powrót do góry
   
stuk
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 17 Kwi 2003
Posty: 2

Post#75 17 Kwi 2003 15:52   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Wojtek27 napisał:
Masz coś do Renault Laguny?


A co Cie konkretnie interesuje?

Rafał
Powrót do góry
   
Bzzz
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 22 Mar 2003
Posty: 300
Miasto: Gliwice

Post#76 20 Kwi 2003 13:06   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


ja posiadam tylko do polonezow.byla sobie dobra polska firma :(
Powrót do góry
   
wladek
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 31 Sie 2001
Posty: 593
Miasto: -

Post#77 20 Kwi 2003 22:34   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Instalaacja elektryczna dla fiata Sieny.
Czy ktos posiada.
Powrót do góry
   
electro
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 16 Mar 2003
Posty: 321
Miasto: Poznań

Post#78 21 Kwi 2003 12:02   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


tomwoj napisał:
witam Panów.
Jak wcześniej na którąś wiadomość odpisywałem najlepsze są ruskie stronki.
Jeśli cyrylica wam nie obca, to zapraszam do raju elektroniki samochodowej itp.:

http://www.carsoft.ru

polecam zakładkę PEMOHT

A jwsli obca to mozna uzyc bardzo fajnego translatora online http://babelfish.altavista.com poprostu rewelacja
Powrót do góry
   
SZYDZIU
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 12 Lut 2003
Posty: 24
Miasto: PIŁA

Post#79 24 Kwi 2003 01:49   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Witam.
Czy może ktoś dysponuje schemacikiem do FORD ESKORT 1,4 z wtryskiem '87 może mając coś takiego doznałbym jakiegoś oświecenia bo już mi ręce opadają.....
Powrót do góry
   
wijar
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 14 Kwi 2002
Posty: 459

Post#80 24 Kwi 2003 07:31   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


to napisz co ci się z nim dzieje to może cię oświecimy ja też z kilkoma dziwnymi fordami miałem do czynienia i jakoś sobie poradziłem tak więc pisz , będziemy szukać szwanku
Powrót do góry
   
SZYDZIU
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 12 Lut 2003
Posty: 24
Miasto: PIŁA

Post#81 24 Kwi 2003 14:19   

Eskort 1,4


Więc sprawa wygląda następująco.
Po wyłączeniu zapłonu amperomierz podłączony do akumulatora pokazuje 0,19-0,20A (czy to jest normalne wskazanie?? jest alarm skorpion + radyjko ford 2004 + standard zegar reszte wyłączyłem chyba że jest jeszcze coś?) a po jakiejś minucie nic nie dotykam słychać delikatne cyknięcie jakby przekażnik ale nie potrafie go zlokalizować :( amperomierz nagle wskazuje 1,20A!! Ki czort???? wyciągnięcie wszystkich przekaźników znajdujących się koło bezpieczników nic nie daje.:( Czy jest jeszcze jakiś przekaźnik gdzie i do czego on służy???? Dziękuje za jakiekolwiek sugestie:)
Powrót do góry
   
baca29
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 4

Post#82 25 Kwi 2003 18:43   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do VW Golf 4 rocznik 99.

jannowak29(malpa)hotmail.com
Powrót do góry
   
Tom_s
Poziom 12
Poziom 12


Dołączył: 13 Kwi 2003
Posty: 103
Miasto: Legnica

Post#83 25 Kwi 2003 21:32   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


A ja szukam schematu elektryki do golfa 2 1,6 D

Jeśli można to na meila: tommysca(malpa)go2.pl

Pozdrawiam
Powrót do góry
   
Janek Bień
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 10 Paź 2002
Posty: 272
Miasto: Kraków-Skawina- Podłęże

Post#84 25 Kwi 2003 23:12   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


http://volkswagen.msk.ru/
tu znajdziesz
Powrót do góry
   
baca29
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 4

Post#85 26 Kwi 2003 12:22   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Do Golfa 4 na http://volkswagen.msk.ru z roku 99 niestety niema
Powrót do góry
   
Gość
Poziom 26
Poziom 26





Post#86 27 Kwi 2003 10:38   

schemat


sertk napisał:
http://republika.pl/autodiagnos/instrukcje.html



wejdz sobie GOSCIU TAM.......ciekawe z jakim efektem
Powrót do góry
   
ANTEQ
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 15 Wrz 2002
Posty: 164

Post#87 07 Maj 2003 20:02   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


czy ktos dysponuje schematem instalacji fiata marea weekend 1.6 16v 1997r.najlepiej cala ale glownie interesuje mnie elektryka silnika. czy zmienilo sie cos w kwestii diagnostyki fiata? czy musze jechac do serwisu??
Powrót do góry
   
sjasiek
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 06 Maj 2003
Posty: 29
Miasto: Warszawa

Post#88 08 Maj 2003 17:37   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Siemka ja poszukuje schemacik instalacji do opla omegi 2.0i 1990r.
Za wszysto zgóry dzięki !!!! :wink:
Powrót do góry
   
H3nry
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 26 Kwi 2003
Posty: 958
Miasto: SoQlkA

Post#89 15 Maj 2003 00:45   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


szukam schemate elektryki do Forda Escorta 93
Moze ktos na forum ma takowy .
W zamian soft pod obd liczniki radio kode inne drobiazgi :D
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 15 Maj 2003 00:45   





Powrót do góry
   
sjasiek
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 06 Maj 2003
Posty: 29
Miasto: Warszawa

Post#90 15 Maj 2003 18:57   

Re: Instalacje elektryczne samochodów.


Dzieki Ci Picia za adresik ale niestety chyba juz niema tej stronki albo u mnie sie nieotwiera !!!!

Narka !!!
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Instalacje elektryczne samochodów.
Strona 3 z 5 Idź do strony Poprzedni  12345  Następny
Podobne tematy
Instalacje elektryczne samochodów (3)
pytanie o instalacje samochodów (2)
Golf IV - nie działają elektryczne szyby warjują po przekładce na elektryczne. (2)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.066 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony