Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Skuter i dziwny czujnik obrotów

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Motocykle, Motorowery, Inne Silniki -> Skuter i dziwny czujnik obrotów
Autor
Wiadomość
techrys
Poziom 22
Poziom 22

Miasto: Southampton

Post#1 Post autora tematu 29 Kwi 2006 20:04   

Skuter i dziwny czujnik obrotów

Nie jestem specem od elektryki "pojazdowej", więc mam pytanie co to jest, co znajduje się na zdjęciach nad wentylatorem. To coś posiada jeden przewód (drugi to pewnie masa skuta). Na kole znajduje się jeszcze jakaś blaszka (chyba magnes), ale ta duża czarna kostka raczej nie wygląda na czujnik halla...
Skuter i dziwny czujnik obrotów Skuter i dziwny czujnik obrotów
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 29 Kwi 2006 20:04   

Powrót do góry

smyk01
Poziom 9
Poziom 9

Miasto: Siennica

Post#2 29 Kwi 2006 20:50   

Re: skuter i dziwny czujnik obrotów

ta czarna kostka razem z tą blaszką na magneto odgrywa rolę przerywacza (takiego co jest np w motorynce :)...... tzn. daje w odpowiednim momencie iskrę...
pozdro...
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 29 Kwi 2006 20:50   

Powrót do góry

oloolo
Poziom 19
Poziom 19

Miasto: Wariatkowo

Post#3 29 Kwi 2006 21:03   

Potwierdzam , Standartowe rozwiązanie w moto , takze japońskich dużych ścigaczy np. Kawasaki GPZ500, ZZR600 i wielu innych
To nie jest czujnik obrotów
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 29 Kwi 2006 21:03   

Powrót do góry

techrys
Poziom 22
Poziom 22

Post#4 Post autora tematu 29 Kwi 2006 21:09   

skuter i dziwny czujnik obrotów