Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 09 Maj 2006 18:03
    debik
    Poziom 15  

    Witam.
    Prosze o rade dotyczaca autka jak w temcie.
    Sprawa wyfglada tak ze ciezko zapala, a czsami sobie nawet sam zgasnei.
    VAG powiedzial ze to czujnik prędkości obrotowej silnika.
    Wiec zalozylem uzywany czujnik i dlaje to samo. Wiec pomyslalem sobie ze tez jest zepsuty wiec zakupilem nowy i dalje to samo.
    VAG dalej wywala ten blad.
    Ktos wie o co tu chodzi ???
    Dzieki z gory za odpowiedz.

  • #2 09 Maj 2006 18:12
    grzechu40
    Poziom 21  

    W niektorych autach gdy motor nie chodzi wzstepuje ten blad , wzstarczy zapalic i zniknie a to ze ciezko pali to moze byc kilka przyczyn np swiece zarowe, ssanie, pompa paliwa itd. Musisz cos wiecej napisac ze swoich obserwacji.

  • #3 09 Maj 2006 18:19
    debik
    Poziom 15  

    Dzisiaj na przyklad mialme tak po zalozeniu nowego czuknija ze autko zapalilo normalnie. Przejechalem sie kawalek zgasilem i juz nei chcialo zapalic. Podlaczylem Vaga i mowi ze czunik predkosci obrotowej.
    Nie moglem sie go pozbyc.
    Po zmianie czujnika auto przynjamniej samo nei gasnie.
    Swiece grzeja. Czujnik temperatury dziala prawidlowo. Przynajmniej tak mi sie wydaje bo VAG pokazuje prawidlowo temperature.
    Jak odlacze czujnik temperatury to autko zapala normalnie. Ale to chyba przez to ze swiece wtedy grzeja chociaz nie powinny na cieplym silniku.
    Sam nie wiem o co tu biega.

  • #4 09 Maj 2006 19:05
    grzechu40
    Poziom 21  

    Mialem podobny przypadek zwiazany z cz.temp. i okazalo sie ze gdy cz. byl podlaczony to swiece niegrzaly zobacz u siebie chociaz cz. byl dobry podejrzewalem sterownik ale klijent nie mial kasy wiec mu rozlaczylem ten czujnik ale wtedy swiece dlugo grzeja i trzeba uwazac na nie a rozruch je wzlacza.Sprawdz i ewentualnie odpisz jesli beda nadal klopoty.

  • #5 09 Maj 2006 20:43
    debik
    Poziom 15  

    Tak masz racje po dolaczeniu czujnika lepiej pali.
    Ale czujnik wydaje sie dobry, Przynjamniej temperature pokazuje dokladnie.

  • #6 09 Maj 2006 22:19
    grzechu40
    Poziom 21  

    Ten czujnik nie jest od zegara tylko do włączania sterownika świec do zegara jest inny zauważ że kontrolka świec pali się bardzo długo dopuki nie zastartujesz silnika i trzeba pilnować by nie grzać za długo tylko kilka sekund, możesz spróbować podmienić sterownik świec może pomoże tak myślę gdyby nie to daj znać znajdziemy rozwiązanie tymczasowe.Pozdro...[/url]

  • #7 09 Maj 2006 22:31
    done
    Poziom 21  

    Witam

    W którym miejscu szukać tego szujnika temp. bo mam podobny problem w A4.

    Pozdrawiam.

  • #8 11 Maj 2006 10:02
    debik
    Poziom 15  

    Nie chodzi mi tu o zegar. Tylko o VAGa. Na podlaczonym pokazuje VAG temperature a jak odlacze to nie pokazuje czyli to jest on.
    A gdzie szukac tego sterownika swiec ?

  • #9 11 Maj 2006 10:16
    grzestv
    Poziom 28  

    grzaniem świec steruje komputer silnika nie ma innego "sterownika świec"

  • #10 11 Maj 2006 10:29
    debik
    Poziom 15  

    Czyli co trzeba by bylo wgrac nowy sterownik do komputera ?
    Nie ma innego sposobu ?

  • #13 05 Lis 2006 00:15
    Gela
    Poziom 15  

    Świece w Audi A4 1.9TDI grzeją dopiero jak temperatura cieczy chłodzącej spadnie poniżej 7-6 stopni.
    Czujnik temperatury ma 4 piny (końcówki).
    Czujnik temperatury służy do sterowania podgrzewaniem świec zarowych. Jak jest temperatura cieczy np 3 stopnie to wtedy swiece grzeją a jak jest temperatura cieczy np 10 stopni to świece nie grzeją. Czujnik ten jest podłączony też to wskaźnika temperatury tego wychyłowego na desce ze wskaźnikami i pokazuje on temperaturę cieczy chłodzącej.
    A jeżeli samochód ciężko odpala to sprawdź:
    - kąt wtrysku
    - sterownik pompy wtryskowej
    Po sprawdzeniu tego będziesz wiedział czemu nie chce odpalać.
    Ja stawiam na kąt wtrysku a jeżeli nie to to uszkodzony sterownik pompy wtryskowej, który znajduje się nad pompą wtryskową.
    Pozdrawiam.

  • #14 05 Lis 2006 09:56
    porter
    Poziom 14  

    Tak jak mówią koledzy prawdopodobnie do sprawdzenia kąt wtrysku. Kąt ten jest uzależniony od temperatury paliwa. Jest taki specjalny wykresik który określa tą zależność. Mozna spróbować delikatnie trącić pompą przesuwając ją w kierunku silnika - powinno być OK.

  • #15 05 Lis 2006 12:39
    zibi70
    Poziom 17  

    Tu jest potrzebna prawdziwa diagnostyka ,z analizą parametrów i będzie wszystko jasne.Po co ruszac pompą jak jest nie wiadomo jaki jest kąt i tak dalej?? Jaki sterownik na pompie -co to ma byc ??-chyba nastawnik

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty