X
  • #1 11 May 2006 13:30
    szym10
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Witam

    Master stal chyba 1,5 roku beaz akumulatora i teraz nie zapala.

    lampka immo swiecie a powinna gasnac. czy idzie cos zrobic bez
    komputera np obejsc to i podac sygnal na elektrozawor pompy
    i po klopocie by bylo :)
    Tylko jaki sygnal sa tam 3 przewody +12, masa a co z trzecim?
  • #2 11 May 2006 14:02
    Removed
    Helpful post? (0)
    Trzeci to linia kodowa.
    Rozłupać obudowe natysabotażowa i dostać się do elektrozaworu.
    Ja osobiście stosuję inna metodę,2 minuty i po bólu
  • #3 11 May 2006 19:25
    Buzka23
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Podoba mi sie ta diagnoza moderatora najlepiej zniszczyc niech inni pozniej sie martwią ----PROSTE :)
    Amoze sprawdzic bezpieczniki i bezpiecznik przeciazeniowy ale po co myslec młotek w dłon

    pozdrawiam
  • #4 11 May 2006 19:33
    Removed
    Helpful post? (0)
    A powiedz mi Buzka,czy w sytuacjach gdy padnie centralka,albo wywali klucze z pamięci,w starym rupciu wymieniacie centralkę i programujecie plipy?
    Możliwe że wybity wstrząsowy,jest nad akumulatorem,przy wyciąganiu akumulatora można uderzyć w niego.
  • #5 11 May 2006 19:38
    Buzka23
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Uwazam ze te forum jest po to aby pomoc ludziom a nie rozwalic ja osobiscie znam sie bardzo dobrze na samochodach RENAULT i pozniej mam doczynienia z pomyslami ktore ktos przeczytał w necie płakac sie chce i prosi o pomste do nieba ,a jak mu pozniej zginie te auto to powie ze Moderator tak doradził. Niektore pomysły niektórych ludzi sa tak głupie ze klient jakby tak sluchał to po takich eksperymentach na szrot trzeba oddac takie auto bo kto to kupi.
    Diagnostyka jest podstawa a nie czyjes glupie porady.

    pozdrawiam
  • #6 11 May 2006 19:42
    Removed
    Helpful post? (0)
    Stary,robiłem tak w masterach,robiłem w ducato,jak i movano i nikt nie płakał,a nawet byli zachwyceni.
    Oczywiście proponuję przywrócenie stanu oryginalnego,ale jakoś nikt się nie decydował,po usłyszeniu kosztów,notabene znacznie niższych niż w ASO Fiat,Renault,czy Opel,więc o czym tu gadamy.
    Dwa,a co zrobi jeżeli jest uszkodzony sam elektrozawór?Musi rozwalić osłonę.
    Co do "zginięcia" samochodu pragnę Cię powiadomić że to zabezpieczenie jest łatwiutkie do neutralizacji,dwie munuty i po nim,ale to temat nie na te forum.
  • #7 11 May 2006 19:53
    Buzka23
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Aby cos zniszczyc trzeba byc pewnym ze nie ma innego wyjscia a fabryczne zabezpieczenie wymyslili nie tacy jak my tylko ktos madrzejszy.Istnieje jeszcze mozliwosc uruchomienia trybem awaryjnym.Uwazam temat za zamkniety nie bede tutaj madrzył sie bo nie po to zagladam na te forum i nie zalezy mi na ilosci napisanych postow,ani dla punktów nie potrzebuje schematow bo je mam i nie potrzebuje zadnych plików. Moje wypowiedzi słuza tylko aby komus pomoc nawet na odleglosc. Ale jesli ktos woli słuchac innych to powodzenia.

    pozdrawiam
  • #8 14 May 2006 19:15
    szym10
    Level 17  
    Topic author Helpful post? (0)
    Sprawa rozwiazana.

    Okazalo sie ze klient wymienial pompe wtryskowa no i oczywiscie
    nie byla zgrana z immo, powrocila stara pompa i jest ok..

    Po temacie.

    Pozdrawiam
  • #9 30 Nov 2010 12:23
    tajmer
    Level 10  
    Helpful post? (+2)
    master 2,5 2000 rok wczoraj po wymianie bat w pilocie nie odpala kontrolka od immo ciemna cały czas nawet nie mrugnie i auto nie odpala
  Search 4 million + Products
Browse Products