| Author |
wiwo92 Poziom 11

|
19 May 2006 21:59 Potrzebuje schematu prostego mixera audio |
|
|
|
Witam!
Chciałbym zbudować sobie bardzo prosty mixer audio, chciałbym, aby miał 4 kanały stereo i na każdym z nich TYLKO regulację głośności, oraz 3 wyjścia tak aby można było podpiąc pod to np 3 wzmacniacze.
Wejścia jak i wyjścia mają być na cinche.
Jestem dośc początkujący, mam jakąś tam nie zbyt dużo wiedzę ale mam dużo chęci :)
Czy ktoś ma gdzieś w zanadrzu taki prostu schemacik? i mógł by mi go dać
Czy do takiego mixera będzie potrzebne osobne zasilania? Wolałbym aby nie było wtedy będzie jeszcze prostszy.
Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam!!
wiwo
|
|
| Back to top |
|
 |
ghost666 Poziom 24

|
19 May 2006 22:19 Potrzebuje schematu prostego mixera audio |
|
|
|
Jeśli masz w miare mocne źródła sygnału, to po prostu zrób to max pasywnie - 4jacki na wejscie -> 4 potencjometry -> 3 jacki na wyjsciach
|
|
| Back to top |
|
 |
wiwo92 Poziom 11

|
19 May 2006 22:26 Re: Potrzebuje schematu prostego mixera audio |
|
|
|
no własnie o coś takiego mi chodzi :) tylko że nigdy nie robiłem niczego do audio a to ma być stereo i nie wiem jakie potencjometry zastosować i jak to zrobić żeby to co wychodzi z potencjometrów się łączyło w jedno a potem rozchodziło się na 3 wyjścia?
Jeżeli by się komuś chciało i mógł by mi to rozrysować jak co podłączyć to był bym na prawdę bardzo wdzięczny :)
Nie wiem czy pisałem ale poza tym że jest mi potrzebne coś takiego to ma to być dodatkowa praca na technike do szkoły (jestem w 1 klasie gimnazjum) i może dzięki temu będe miał ocene cel na koniec roku :)
tak więc bardzo proszę o pomoc!!
pozdrawiam
|
|
| Back to top |
|
 |
ghost666 Poziom 24

|
19 May 2006 23:07 Potrzebuje schematu prostego mixera audio |
|
|
|
Hm... no nie, jak do szkoły to wymagałoby czegos chociazby troszeczke ambitniejszego niz 3 potencjometry... chociaz... 1sza klasa gimnazjum ;) (fakt faktem - ja w 3 klasie składałem na "fizyce" wzmacniacz, ale to co innego :P).