Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 28 Maj 2006 12:42
    DENEBO
    Poziom 12  

    Posiadam Seata Toledo :D

    Przydała by się książka z seri Sam naprawiam do tego auta, najlepiej w PDF, może ma ktoś albo wie gdzie ją znaleść !!

    Pozdrawiam !:idea:

  • #2 07 Cze 2006 01:57
    sql20
    Poziom 10  

    ostatnio widzialem jakies instrukcje seata na torrencie byly w pdf'ie ale nie wiem do jakiego modelu dokladnie

  • #3 07 Cze 2006 11:54
    DENEBO
    Poziom 12  

    Ok...Dzięki za info...
    Poszukam w Bitcomecie...

  • #4 11 Lip 2006 12:33
    wm24
    Poziom 9  

    Witam. Ja podłącze sie do tego tematu. Poszukuje książke do seata toledo 1.6 96r. wszelkie namiary miło widziane.

  • #5 04 Sie 2006 18:49
    maciek11
    Poziom 17  

    Też poszukuję książki do Seata Toledo. Jeśli ktoś znajdzie to proszę o kontakt na PW. Z góry dziękuję.

  • #7 05 Sty 2007 07:16
    marek1pl
    Poziom 14  

    mam coś takiego dawać adresy to wyślę

  • #8 05 Sty 2007 07:25
    Aga S
    Poziom 9  

    Mam w kompie książeczkę, ale przyznam sie że nie wiem jak to przesłać . Spróbuje .

  • #9 06 Sty 2007 23:25
    jazlo
    Poziom 11  

    prosze o "ksiażkę" do toledo. Mam skan ale czeskiej książki. chetnie spakuje i wystawie obie na forum. jazlo(malpa)wschowa.com.pl

  • #10 18 Sty 2007 18:26
    sylwii1
    Poziom 1  

    Witam, poszukuje ksiazki seat toledo sam naprawiam lub obsluga i naprawa, jezeli ktos moglby wyslac na maila...z gory dziekuje

  • #11 17 Mar 2007 14:32
    michał1201
    Poziom 18  

    Witam
    Też poszukuje ksiązki Seat Toledo Szczególnie interesuje mnie silnik 2.0 z klimatyzacją + abs. Bardzo proszę przesłać na maila.
    Z góry dziękuje za pomoc

  • #12 04 Kwi 2007 16:45
    kllim
    Poziom 1  

    Witam
    Posiadam ksiażkę instrukcja napraw do Golf od 98 w górz i bora od 99 w górę. Z tego co się orientuje to jest wiele elementów łączących te auta z toledo. Jak coś to piszcie. Pozdrawiam

  • #13 23 Sie 2007 23:38
    klodzio2003
    Poziom 1  

    Znależliscie tą knige do Toledo? Przyznam że też by mi sie przydała.:)

  • #15 24 Sty 2008 18:25
    sladi
    Poziom 16  

    witam.
    również poszukuje książeczki do seata toledo jeśli ktoś ma poproszę e mail cfaniaczek20(malpa)vp.pl

  • #16 16 Mar 2008 13:39
    TheBill
    Poziom 24  

    SEAT TOLEDO - Obsługa i naprawa modele produkowane od 1991 do 1998 roku.

    W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów osobowych Seat Toledo produkowanych w latach 1991 - 98 wyposażonych w:
    · silniki benzynowe 1,6 dm3 , o zasilaniu gaźnikowym (EZ oraz ABN);
    · silniki benzynowe 1,6 dm3 , o zasilaniu wtryskowym Mono-Jetronic (1F) oraz Simos (AEK/AFT);
    · silniki benzynowe 1,8 dm3 , o zasilaniu wtryskowym Mono-Jetronoic (RP) oraz Mono-Motronic (ABS/ADZ);
    · silniki benzynowe 1,8 dm3 , (16 - zaworowe), o zasilaniu wtryskowym K-Jetronic (KR) oraz KE-Jetronic (PL);
    · silniki benzynowe 2,0 dm3 , o zasilaniu wtryskowym Digifant (2E) oraz Simos (AGG);
    · silniki benzynowe 2,0 dm3 , (16 - zaworowe), o zasilaniu Digifant/Simos (ABF);
    · silniki wysokoprężne 1.9 D, o wtrysku pośrednim bez turbodoładowania (1Y), z turbodoładowaniem (AAZ) oraz o wtrysku bezpośrednim z turbodoładowaniem.


    Zawartość:

    1. WSTĘP

    2. SILNIKI BENZYNOWE

    3. SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE

    4. UKŁAD NAPĘDOWY

    5. UKŁAD KIEROWNICZY

    6. ZAWIESZENIE

    7. HAMULCE

    8. INSTALACJA ELEKTRYCZNA

    .........................................

    Format PDF jakość 4+ , jezyk polski

  • #18 22 Kwi 2008 18:24
    Spolerni92
    Poziom 9  

    Mam pytanie...
    Posiada Ktoś instrukcje obsłgi (lub coś w tym rodzaju)- :
    Seata Toledo z 2000r?
    i takie pytanie bo mam 4 eleektryczne szyby i zprzodu przełączniki działaja a z tyłu nie..jest jakiś schemat podłączenia tego? (mecanizm jest OK bo od kierowcy wszystkie okna sie otwieraja)
    z góry dziękuje;)

  • #19 25 Sty 2009 12:51
    david8213
    Poziom 19  

    Na powyższych stronach które podaliście niestety nie ma ksiązek.

    Czy może ktoś z Was podać linki do e-booków z serii sam naprawiam lub podobne,
    do auta Seat Toledo II i Seat Lon I (TDi - silniki są te same)

  • #20 24 Mar 2009 20:35
    fudal
    Poziom 1  

    Mam książeczkę do seata toledo I z serii Obsługa i naprawa. Jakby ktoś był zainteresowany to prosze o maila to go podeśle fudalewski(malpa)o2.pl

  • #22 29 Kwi 2010 19:44
    VIOLATOR-DM
    Poziom 12  

    No tak ale to link do ksiazki seata toledo 1 a do seata toledo 2/leona ma ktos moze

  • #23 29 Kwi 2010 22:42
    RobertLodz09
    Poziom 29  

    Do Seata Toledo 2 nie ma jeszcze wydanej żadnej książki po polsku typu Sam Naprawiam! W necie są dostępne tylko instrukcje obsługi. Pozdrawiam!

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty