Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



plik .iso ale jak i czym odpalic??


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Komputery Serwis -> Komputery Software ->plik .iso ale jak i czym odpalic?? Napisz nowy temat  Temat zablokowany. 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
sadysta007
Poziom 12
Poziom 12
Miasto: Olsztyn
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 96
Pomógł: 1
Ocena postów: 2
sadysta007
Poziom 12
Post#1 01 Lip 2006 16:35  Autor tematu   

plik .iso ale jak i czym odpalic??


Witam Od początku było tak: Sciągnałem gre Programem p2p i miąła rozszezenie iso (obraz płyty) lecz windows odczytał ten plik jako archiwm i nadał ikonke winrara. Ale rozszerzenie iso to obraz płyty tak myśle wie odpalam go demonem i nic.. Jak odpalic tą gierke???

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
Platon
Spec od komputerów
Spec od komputerów
Miasto: Białystok
Dołączył: 05 Wrz 2002
Posty: 9254
Pomógł: 740
Ocena postów: 10
Platon
Spec od komputerów
Post#2 01 Lip 2006 16:43    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


-Winrar odczytuje poprawnie zawartosc tego pliku?
-Jak "odpalasz" w daemon tools (a nie demonem, czy innym suszkiem) to czym sie charakteryzuje to "i nic..."? Wyskakuje okno-komunikat: "Sorry, i nic..."??

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
fi15
Poziom 13
Poziom 13
Miasto: Scotland
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 143
Pomógł: 1
fi15
Poziom 13
Post#3 01 Lip 2006 16:49    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Powiedz moze dokladniej co sie dzieje.Ja bym jeszcze sprobowal innym programem np. cloney cd.A winrar odczytuje poprawnie obrazy.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
-ArtuR-
Poziom 17
Poziom 17
Miasto: Tychy
Dołączył: 20 Lip 2005
Posty: 406
Pomógł: 46
Ocena postów: 1
-ArtuR-
Poziom 17
Post#4 01 Lip 2006 17:07    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


ja polecam program Alcohol 120% jezeli obraz nie jest uszkodzony to napewno nim go odpalisz...

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
sadysta007
Poziom 12
Poziom 12
Miasto: Olsztyn
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 96
Pomógł: 1
Ocena postów: 2
sadysta007
Poziom 12
Post#5 01 Lip 2006 17:13  Autor tematu   

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


jak winrarem to wyskakuje błąd :Archiwum ma niewłaściwy format lub jest uszkodzone
A gdy zrobiłem obraz deamonem tools to uda mi sie zrobic wirtualny naped ale nie moge go odpalic i wyskakuje komunikat: System windows nie moze czytac z tego typu dysku .Dysk może byc uszkodzony lub używa formatu niezgodnego z systemem Windows
Pobawie sie zaraz alcoholem i napisze co i jak

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
Platon
Spec od komputerów
Spec od komputerów
Miasto: Białystok
Dołączył: 05 Wrz 2002
Posty: 9254
Pomógł: 740
Ocena postów: 10
Platon
Spec od komputerów
Post#6 01 Lip 2006 17:25    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


Obraz jest na 99% uszkodzony.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
prosiak_wej
Poziom 20
Poziom 20
Miasto: Starogard Gdański
Dołączył: 23 Lip 2005
Posty: 1071
Pomógł: 45
Ocena postów: 32
prosiak_wej
Poziom 20
Post#7 01 Lip 2006 17:28    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


zaryzykuj płyte cdr albo kup cdrw i wypal obraz w Nero...

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
sadysta007
Poziom 12
Poziom 12
Miasto: Olsztyn
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 96
Pomógł: 1
Ocena postów: 2
sadysta007
Poziom 12
Post#8 01 Lip 2006 17:28  Autor tematu   

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


To nie dobrze..5 godzin sciagania :( ale jeszcze jest jakas szansa naprawy??
Zapakowałęm go winrarem i rozpakowuje i odpalam w deamonie tools i widze błąd :Error in command line
Teraz przepakowuje (doaadłem wczesniej do archiwum) go winrarem i wyskoczył podejrzany element i pytanie dodac do archiwum , mam dodac czy nie??

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
bzyku997
Poziom 13
Poziom 13
Miasto: Radom
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 148
Pomógł: 4
Ocena postów: 2
bzyku997
Poziom 13
Post#9 01 Lip 2006 17:51    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Spróbuj NERO - nagraj obraz na dysk - taka funkcja. Ja też nie raz pobierałem pliki *.iso i sie okazywało że to filmy xxx, z tym że otwierałem media player.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
sadysta007
Poziom 12
Poziom 12
Miasto: Olsztyn
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 96
Pomógł: 1
Ocena postów: 2
sadysta007
Poziom 12
Post#10 01 Lip 2006 18:08  Autor tematu   

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Nagrałem obraz na dysk i nic na niej nie ma..) bajtów zajętych ale 0 takze wolnych ..Co teraz??Próbowac alcoholem ??

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
bzyku997
Poziom 13
Poziom 13
Miasto: Radom
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 148
Pomógł: 4
Ocena postów: 2
bzyku997
Poziom 13
Post#11 01 Lip 2006 18:57    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Można Alcoholem, ale wydaje się być uszkdzone. Jeśli to są jakieś świństwa np. pobrane z muła tak często bywa. Spróbuj jeszcze mediaplayer czasami otwiera bo goście zmieniają rozszerzenia plików.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
_666_
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Piotrkow Trybunalski
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1149
Pomógł: 100
_666_
Poziom 21
Post#12 01 Lip 2006 20:02    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Witam

Czy do tego ISO jest jeszcze plik .cue?

Pozdro

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
tzok
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Bielsko-Biała / Sosnowiec
Dołączył: 13 Wrz 2002
Posty: 26449
Pomógł: 1923
Ocena postów: 371
tzok
Moderator Samochody
Post#13 01 Lip 2006 20:27    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


Otwórz plik .ISO jakimś hexedytorem i podaj pierwsze kilkanaście bajtów...

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
jakubbilski
Poziom 14
Poziom 14
Miasto: Poznań
Dołączył: 15 Wrz 2005
Posty: 156
Pomógł: 13
jakubbilski
Poziom 14
Post#14 01 Lip 2006 20:36    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


cos mi sie zdaje, ze nagrales to iso na cd jako dane...
a to trzeba inaczej.
w nero express jest opcja opisana "nagraj z pliku obrazu uprzednio zapisanego na dysku"- tym trzeba nagrywac.
jesli masz nero burning ROM:
na pasku wybierasz "PLIK" potem "OTWORZ". w okienku ktore wyskoczy wyszukaj interesujacy cie plik. nastepnie wyswietli ci sie okno wyboru predkosci, symulacji itp. klikasz "zapis" i czekasz az sie plytka wypali :)

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
_666_
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Piotrkow Trybunalski
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1149
Pomógł: 100
_666_
Poziom 21
Post#15 01 Lip 2006 20:42    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Jezeli to SAMO ISO i nie da sie go otworzyc to albo jest uszkodzone albo to nie ISO tylko jakis plik ze zmienionym rozszerzeniem.Zrob to co pisal Kolega Tzok.

Pozdro

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
sadysta007
Poziom 12
Poziom 12
Miasto: Olsztyn
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 96
Pomógł: 1
Ocena postów: 2
sadysta007
Poziom 12
Post#16 01 Lip 2006 21:14  Autor tematu   

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Odczyt z hexeditora :
52 49 46 46 0e 3f 07 2b 41 56 49 20 4c 49 53 54 7e 22 00 00 68 64 72 6c 61 76 69 68 38 00 00 00 40 9c 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 10 01 00 00 7e 4b 02 00 00 00 00 00 02 00 00 00 00 00 00 00 80 02 00 00 e0 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 4c 49 53 54 94 10 00 00 73 74 72 6c 73 74 72 68 38 00 00 00 76 69 64 73 64 69 76 78 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 e8 03 00 00 a8 61 00 00 00 00 00 00 7e 4b 02 00 c7 92 00 00 10 27 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 80 02 e0 01 73 74 72 66 28 00 00 00 28 00 00 00 80 02 00 00 e0 01 00 00 01 00 18 00 44 58 35 30 00 10 0e 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 4a 55 4e 4b 18 10 00 00 00 00 00 00 00 e0 fd 7f 01 00 04 00 00 00 00 00 00 00 00 00 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

ii był tylko plik *.iso

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
tzok
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Bielsko-Biała / Sosnowiec
Dołączył: 13 Wrz 2002
Posty: 26449
Pomógł: 1923
Ocena postów: 371
tzok
Moderator Samochody
Post#17 01 Lip 2006 21:25    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


To zmień rozszerzenie tego pliku z .ISO na .AVI i sobie pooglądaj, miłej projekcji ;)

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
_666_
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Piotrkow Trybunalski
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1149
Pomógł: 100
_666_
Poziom 21
Post#18 01 Lip 2006 22:22    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


tzok napisał:
To zmień rozszerzenie tego pliku z .ISO na .AVI i sobie pooglądaj, miłej projekcji ;)


A czy Kolega moze powiedziec skad wie,ze to AVI.Mozesz dac jakiegos linka zeby sie podszkolic?

Pozdro

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
bzyku997
Poziom 13
Poziom 13
Miasto: Radom
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 148
Pomógł: 4
Ocena postów: 2
bzyku997
Poziom 13
Post#19 01 Lip 2006 22:34    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Chyba tak jak myślałem, jakieś świństwa. Też sobie kiedyś zasysałem obrazy płyt *.iso i sie okazało!

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
wzagra
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: Świdnik
Dołączył: 25 Wrz 2003
Posty: 1687
Pomógł: 169
Ocena postów: 29
wzagra
Poziom 22
Post#20 01 Lip 2006 22:40    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


mnie się wydaje, że kolega tzok wie co pisze ;)), zdarzyło mi się parę razy ściągnąć plik '*.iso', który doskonale otwierał się allplayerem.... nie gustuję w tego typu 'plikach' ;))
a to, że jest ikonka winrar-a to normalne - plik jest rozpoznawany po rozszerzeniu ;)), zawartość to inna para kaloszy ;))
jeżeli chodzi o nero - to przy nagraniu obrazu (Nagrywarka/Nagraj plik obrazu) powinno być w porządku jeżeli jest to obraz płyty, jeżeli jest to co innego to się niestety nie otworzy...

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
tzok
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Bielsko-Biała / Sosnowiec
Dołączył: 13 Wrz 2002
Posty: 26449
Pomógł: 1923
Ocena postów: 371
tzok
Moderator Samochody
Post#21 01 Lip 2006 23:11    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


W tym HEXEdit czy czym to otworzyłeś masz podgląd ASCII, w tym fragmencie co podałeś masz napisane
Cytat:
RIFF?+AVI LIST~" hdrlavih8 @ś  ~K  € ŕ LIST” strlstrh8 vidsdivx

Jeśli to było by ISO to najprawdopodobniej zaczynało by się od 00 a to jest na 100% nagłówegk pliku AVI DivX.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
_666_
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Piotrkow Trybunalski
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1149
Pomógł: 100
_666_
Poziom 21
Post#22 01 Lip 2006 23:15    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


A czy da sie jakos podejrzec tempa?Mam na mysli plik ktory jest tworzony podczas sciagania.Tak zeby wiedziec czy to co sie sciaga jest tym co powinno byc

Pozdro

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
tzok
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Bielsko-Biała / Sosnowiec
Dołączył: 13 Wrz 2002
Posty: 26449
Pomógł: 1923
Ocena postów: 371
tzok
Moderator Samochody
Post#23 01 Lip 2006 23:17    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


Da się ale nie jest powiedziane, że program zacznie ściągać od początku, choć zazwyczaj tak jest. Fragmenty plików podczas pobierania są na dysku jako osobne pliki i jak spauzujesz pobieranie, możesz je otworzyć w edytorze szesnastkowym.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
_666_
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Piotrkow Trybunalski
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1149
Pomógł: 100
_666_
Poziom 21
Post#24 01 Lip 2006 23:18    

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Dzieki Tzok.Wszystko jasne.

Pozdro

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
sadysta007
Poziom 12
Poziom 12
Miasto: Olsztyn
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 96
Pomógł: 1
Ocena postów: 2
sadysta007
Poziom 12
Post#25 02 Lip 2006 09:07  Autor tematu   

Re: plik .iso ale jak i czym odpalic??


Tzok jestes wielki. To jakis pornuu... Próbowałem otworzyc temp ale własnie juz wtedy nie mogłem tego zrobic.Teraz bede wiedzaił zzeby otwierac jak film.. Dzieki

Tzok tu zwłaszcza do ciebie sciagam bearsharem championship manager 2006 (gra PC) i podaje odczyt hexesditorem jaki to plik??
6f 00 00 00 48 00 00 00 43 68 61 6d 70 69 6f 6e 73 68 69 70 20 4d 61 6e 61 67 65 72 20 32 30 30 36 20 5b 50 43 43 44 5d 5b 4d 55 4c 54 69 33 2d 45 4e 5f 46 52 5f 49 54 5d 5b 77 77 77 2e 70 63 74 6f 72 72 65 6e 74 2e 63 6f 6d 5d 2e 62 69 6e 1a 2f dd 24 06 c7 9b 40 48 00 00 00 43 68 61 6d 70 69 6f 6e 73 68 69 70 20 4d 61 6e 61 67 65 72 20 32 30 30 36 20 5b 50 43 43 44 5d 5b 4d 55 4c 54 69 33 2d 45 4e 5f 46 52 5f 49 54 5d 5b 77 77 77 2e 70 63 74 6f 72 72 65 6e 74 2e 63 6f 6d 5d 2e 62 69 6e 01 00 00 00 20 29 96 ad 41 01 01 00 00 00 d2 0e b0 f1 65 4c 80 1f cb 17 80 83 73 27
Jak sie rozpoznaje jakiego typu to plik po liczbach hexeditora??

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Smashero
Poziom 9
Poziom 9
Miasto: Chrzanów
Dołączył: 11 Mar 2005
Posty: 37
Smashero
Poziom 9
Post#26 03 Lip 2006 13:52    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


Jeśli można... Jeśli orientujemy się w nagłówkach plików - łatwiej tak:
1)Odpalić windows/total commandera (w zależności od wersji).
2)Jeśli plik, który nas interesuje nadal się 'ściąga' skopiować go w dowolne miejsce - będziemy mieli jego dotychczasowy fragment.
3)F3 podgląd) na plik i otrzymujemy np takie coś:
Kod:

Rar! Znsy9tƆP

i już wiadomo z czym mamy do czynienia :]
Wielokrotnie oszczędziło mi to czasu, nerwów oraz 'niespodzianek' ;)

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
marrog
Poziom 19
Poziom 19
Miasto: okolice Ostrowa WLKP
Dołączył: 19 Maj 2003
Posty: 686
Pomógł: 18
Ocena postów: 2
marrog
Poziom 19
Post#27 03 Lip 2006 17:56    

plik .iso ale jak i czym odpalic??


Witam :)
A nie prosciej sciagnac z sieci VLC i wowczas mozna podglad robic nie pobranego pliku o dowolnym rozszerzeniu. Jesli pobierasz eMulem to w opcjach wskarzesz mu sciezke do zainstalowanego VideoLan... (VLC) i masz opcje PODGLAD.

A oprocz tego to w eMulu mozesz zobaczyc nazwy plikow u gosci na HDD i sie domyslisz ze to pornuch jakis albo cos.

Polecam takze Crystal Player tez sie daje robic podglad.

A w eMulu zaznacz sobie opcje probuj najpierw pobrac pierwszy i ostatni kawalek.

-=pozdrawiam=-

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Temat zablokowany.     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Komputery Serwis -> Komputery Software -> plik .iso ale jak i czym odpalic??
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Czym odpalic format Plik GI (2)
Czym otworzyć plik o roz. ISO (7)
Jak odczytać plik o rozszezeniu ISO. (2)
Jak podzielić plik .iso 15.3GB (15)
Jak przerobic plik iso na rar? (3)
Jak zrobić plik iso z innych plików? (2)
Jak rozpakować plik .bin, .iso? Jakim programem? (8)
Jak zrobic plik iso z windowsa zainstalowanego na komputerze (1)
Plik 1,4GB zapisany jako obraz iso, jak rozłożyć? (8)
Mac Book Air - Jak zmniejszyć lub podzielić plik iso. (6)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.073 seconds

elektroda.pl temat RSS