Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 16 Lip 2006 01:21
    killer1000
    Poziom 9  

    czy to mozliwe???
    co to moze byc ze silnik kopci? jakie sa objawy zepsutego czujnika?
    komputer na diagnostyce pokazal ze jest popsuty wlasnie ten czujnik, po odlaczeniu go silnik pracuje tak samo jak z nim czyli dziwnie wchodzi na obroty , obroty skacza np trzymam gaz na 2000 obrotow a silnik skacze od 2500 do 1500 i tak na przemian. no i mocno kopci ( swiece sa zalane tak jak by za duzo paliwa silnik dostawal) swiece i kable sa nowe, cisnienie w cylindrach okolo 16-16,5, rozrzad ustawiony prawidlowo, zadnych objaw wypalonej uszczelki pod glowica
    (auto to astra f 1.6 16v xel) moje pomysly sie juz skonczyly prosze o pomoc

  • #2 16 Lip 2006 11:36
    aalpejczyk
    Poziom 11  

    miałem cos podobnego i był to właśnie ten czujnik

  • #3 16 Lip 2006 12:21
    gumiś_rzesz
    Poziom 25  

    Cisnienie sprężania masz takie jak w kiepskim dizlu więc lepiej kup sobie nowy manometr. A na diagnostyce jest takie coś wartości mierzone.
    POZDRAWIAM

  • #4 16 Lip 2006 12:24
    Usunięty
  • #5 16 Lip 2006 12:54
    musiej
    Poziom 15  

    Witam , wymień czujnik i powinno grać .

  • #6 16 Lip 2006 12:55
    killer1000
    Poziom 9  

    Dziwnie bo kazdy mechanik mowil mi ze 1,6 16v XEL to silnik wysoko cisnieniowy i jego cisnienie to minimum 13 a max 17,5 wiec moje 16,5 nie jest zlym wynikiem?
    a tu cyctat jednego postu "Twój silnik jest silnikiem wysokociśnieniowym(tak jak mój zresztą) i ciśnienia w tym silniku tak jak napisałem wcześniej są pomiędzy 13 bar- minimalne do 17 bar max.
    cvzłowiek uczy sie całe życie tak więc niech ten twój mechanik najpierw poczyta coś o tym silniku a potem wydaje takie diagnozy :roll: "

  • #8 16 Lip 2006 15:07
    killer1000
    Poziom 9  

    To teraz juz zglupialem z tym cisnieniem ja sie nie znam na tym (jaka to proba olejowa a jaka normalna) ale widzialem jak to robil mechanik i wygladalo to tak wykrecil swiece, wsadzil ten przyrzad w miejsce swiecy i krecil rozrusznikiem wciskajac przy tym gaz do konca.
    Czy to mozliwe ze to wina pierscieni ze tak dymi? Dziwne jest to ze na kazdym cylindrze wychdzilo podobnie 16-16,5 a przebieg samochodu to 113000 wiec nie za wiele.

  • #9 16 Lip 2006 18:19
    autoas
    Poziom 41  

    Już ktoś ci wyżej pisał, że są wartości mierzone podaj nam kilka pomiarów kiedy silnik tak faluje, nie piszesz jakie to dymienie czy na czarno - to wtedy raczej wina paliwa i trzeba sprawdziś czujniki, zwłaszca temperatury, a jeśli na niebiesko/białawo - to może spala olej????!!!!!!

  • #10 16 Lip 2006 23:12
    killer1000
    Poziom 9  

    Silnik kopci na bialo/niebieski ale bardziej to w biel wchodzi niz w blekit co do pomiarow to jak juz pisalem nie znam sie na tym i tylko pisze to co widzialem. Jutro bede mial nowy czujnik wiec bedzie wiadomo czy to jego wina. mam nadzieje ze tak

  • #11 17 Lip 2006 14:55
    killer1000
    Poziom 9  

    Diagnoza jest taka czujnik jest ok, powodem dymienia sa uszczelniacze zaworow dlatego pewnie tez takie wysokie cisnienie.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty