X
  • #1 16 Jul 2006 01:21
    killer1000
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    czy to mozliwe???
    co to moze byc ze silnik kopci? jakie sa objawy zepsutego czujnika?
    komputer na diagnostyce pokazal ze jest popsuty wlasnie ten czujnik, po odlaczeniu go silnik pracuje tak samo jak z nim czyli dziwnie wchodzi na obroty , obroty skacza np trzymam gaz na 2000 obrotow a silnik skacze od 2500 do 1500 i tak na przemian. no i mocno kopci ( swiece sa zalane tak jak by za duzo paliwa silnik dostawal) swiece i kable sa nowe, cisnienie w cylindrach okolo 16-16,5, rozrzad ustawiony prawidlowo, zadnych objaw wypalonej uszczelki pod glowica
    (auto to astra f 1.6 16v xel) moje pomysly sie juz skonczyly prosze o pomoc
  • #2 16 Jul 2006 11:36
    aalpejczyk
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    miałem cos podobnego i był to właśnie ten czujnik
  • #3 16 Jul 2006 12:21
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    Cisnienie sprężania masz takie jak w kiepskim dizlu więc lepiej kup sobie nowy manometr. A na diagnostyce jest takie coś wartości mierzone.
    POZDRAWIAM
  • #4 16 Jul 2006 12:24
    Removed
    Helpful post? (0)
    bedzie kopcił na czarno,bo wtryskiwacze sa przełaczona na pracę grupową,a nie sekwencyjną.
    No i punkt wyprzedzenia zapłony jest niezgodny z oczekiwaniami silnika.
  • #5 16 Jul 2006 12:54
    musiej
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Witam , wymień czujnik i powinno grać .
  • #6 16 Jul 2006 12:55
    killer1000
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dziwnie bo kazdy mechanik mowil mi ze 1,6 16v XEL to silnik wysoko cisnieniowy i jego cisnienie to minimum 13 a max 17,5 wiec moje 16,5 nie jest zlym wynikiem?
    a tu cyctat jednego postu "Twój silnik jest silnikiem wysokociśnieniowym(tak jak mój zresztą) i ciśnienia w tym silniku tak jak napisałem wcześniej są pomiędzy 13 bar- minimalne do 17 bar max.
    cvzłowiek uczy sie całe życie tak więc niech ten twój mechanik najpierw poczyta coś o tym silniku a potem wydaje takie diagnozy :roll: "
  • #7 16 Jul 2006 14:38
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    Ja nie mam mechanika radze sobie sam ale 16,5 to przesada chyba że tyle ci na olejowej wyszło
  • #8 16 Jul 2006 15:07
    killer1000
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    To teraz juz zglupialem z tym cisnieniem ja sie nie znam na tym (jaka to proba olejowa a jaka normalna) ale widzialem jak to robil mechanik i wygladalo to tak wykrecil swiece, wsadzil ten przyrzad w miejsce swiecy i krecil rozrusznikiem wciskajac przy tym gaz do konca.
    Czy to mozliwe ze to wina pierscieni ze tak dymi? Dziwne jest to ze na kazdym cylindrze wychdzilo podobnie 16-16,5 a przebieg samochodu to 113000 wiec nie za wiele.
  • #9 16 Jul 2006 18:19
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Już ktoś ci wyżej pisał, że są wartości mierzone podaj nam kilka pomiarów kiedy silnik tak faluje, nie piszesz jakie to dymienie czy na czarno - to wtedy raczej wina paliwa i trzeba sprawdziś czujniki, zwłaszca temperatury, a jeśli na niebiesko/białawo - to może spala olej????!!!!!!
  • #10 16 Jul 2006 23:12
    killer1000
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Silnik kopci na bialo/niebieski ale bardziej to w biel wchodzi niz w blekit co do pomiarow to jak juz pisalem nie znam sie na tym i tylko pisze to co widzialem. Jutro bede mial nowy czujnik wiec bedzie wiadomo czy to jego wina. mam nadzieje ze tak
  • #11 17 Jul 2006 14:55
    killer1000
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Diagnoza jest taka czujnik jest ok, powodem dymienia sa uszczelniacze zaworow dlatego pewnie tez takie wysokie cisnienie.
  Search 4 million + Products
Browse Products