| Oponeo - Prosta Droga do Nowych Opon |
| Author |
Przem188 Poziom 21

|
17 Jul 2006 18:27 Konfiguracja WI-FI w Win98, 2000, Millenium |
|
|
|
Witam! Od razu przepraszam, ten temat pewnie był juz tu poruszany, ale nawet nie wiem co wpisac, zeby go znależć. Jestem zielony w tych sprawach. Mam od miesiąca interet radiowy. Przy podłaczniu mnie musiałem podac adres MAC swojej karty, wymyślec login i hasło zeby miec dostęp do sieci. Z tego co mi wyświetla komp jest to połączenie PPP0E, serwer ppp, transporty tcp/ip, uwierzytelnienie MD5Chap, to jest to co mi wyświetla informacja na temat połączenia. Chodzi mi o to, że gośc, który mi to instalował, mówił, ze w Windzie XP to można skonfigurowac samemu bo proste, ale podobno w pozostałych, jak w tytule postu systemach jest kłopotliwe. Czy ktos z Was mógłby mnie dokładnie poinstruowac jak to sie robi? Podobno trzeba coś doinstalowywac do systemu? I jakbym mógł prosic, to o to samo ale w Mandrivie 2006. Dziękuje! Są na ten temat jakies opisy, instrukcje, filmiki, tutoriale? Bardzo proszę o pomoc.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
17 Jul 2006 18:27 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
~sojer Poziom 20

|
17 Jul 2006 20:43 Konfiguracja WI-FI w Win98, 2000, Millenium |
|
|
|
W starszych windowsach musisz zaznaczyć pzy instalacji (lub doinstalować) protokół TCP/IP.
Poszukaj informacji o instalacji modemu, to twoje połączenie konfiguruje się podobnie (tylko nie instalujesz sterowników do modemu :P )
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
17 Jul 2006 20:43 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
mbo Poziom 26

|
17 Jul 2006 20:57 Re: Konfiguracja WI-FI w Win98, 2000, Millenium |
|
|
|
W Windows 98/ME trzeba zainstalować program, który będzie robił za klienta PPPoE.
W Mandrivie ustawisz to podobnie jak w Windows XP - wszystko co potrzeba jest wbudowane.
Kreator nowego połączenia wszystko załatwi.
Dodano po 2 [minuty]:
| ~sojer wrote: |
| W starszych windowsach musisz zaznaczyć pzy instalacji (lub doinstalować) protokół TCP/IP. |