X

Konfiguracja WI-FI w Win98, 2000, Millenium

Przem188 17 Jul 2006 18:27
  • #1 17 Jul 2006 18:27
    Przem188
    Specjalista EDA
    Helpful post? (0)
    Witam! Od razu przepraszam, ten temat pewnie był juz tu poruszany, ale nawet nie wiem co wpisac, zeby go znależć. Jestem zielony w tych sprawach. Mam od miesiąca interet radiowy. Przy podłaczniu mnie musiałem podac adres MAC swojej karty, wymyślec login i hasło zeby miec dostęp do sieci. Z tego co mi wyświetla komp jest to połączenie PPP0E, serwer ppp, transporty tcp/ip, uwierzytelnienie MD5Chap, to jest to co mi wyświetla informacja na temat połączenia. Chodzi mi o to, że gośc, który mi to instalował, mówił, ze w Windzie XP to można skonfigurowac samemu bo proste, ale podobno w pozostałych, jak w tytule postu systemach jest kłopotliwe. Czy ktos z Was mógłby mnie dokładnie poinstruowac jak to sie robi? Podobno trzeba coś doinstalowywac do systemu? I jakbym mógł prosic, to o to samo ale w Mandrivie 2006. Dziękuje! Są na ten temat jakies opisy, instrukcje, filmiki, tutoriale? Bardzo proszę o pomoc.
  • #2 17 Jul 2006 20:43
    ~sojer
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    W starszych windowsach musisz zaznaczyć pzy instalacji (lub doinstalować) protokół TCP/IP.
    Poszukaj informacji o instalacji modemu, to twoje połączenie konfiguruje się podobnie (tylko nie instalujesz sterowników do modemu :P )
  • Helpful post
    #3 17 Jul 2006 20:57
    mbo
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (0)
    W Windows 98/ME trzeba zainstalować program, który będzie robił za klienta PPPoE.

W Mandrivie ustawisz to podobnie jak w Windows XP - wszystko co potrzeba jest wbudowane.
    Kreator nowego połączenia wszystko załatwi.

Dodano po 2 [minuty]:

~sojer wrote:
    W starszych windowsach musisz zaznaczyć pzy instalacji (lub doinstalować) protokół TCP/IP.

Ręczna instalacja TCP/IP była potrzebna tylko w Windows 95, 98 i Me automatycznie instalują protokół TCP/IP przy instalowaniu sterowników do karty sieciowej.