Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Agricultural Machinery -> T25 Władimirec - regulator w ciągniku
Author
Message
zetorek
Poziom 5
Poziom 5


Joined: 14 Jun 2006
Posts: 12
Location: Koszalin

Post#1 Post from the author of the topic 23 Jul 2006 14:53   

T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Zastosowany jest rosyjski alternator bez szczotek, jak podłączyć do niego regulator napięcia RC12, lub RA2/B. Z instalacji gruby czerwony przewód jest podłączony do zacisku śrubowego, od przekaźnika rozrusznika przewód koloru niebieskiego jest dołączony do zacisku alternatora, i z tego zacisku wyprowadzony jest też przewód koloru niebieskiego wolny z wnętrza alternatora są wyprowadzone na trzeci zacisk 2 przewody i ztego zacisku jest też wyprowadzony wolny przewód koloru czerwonego. Domyślam się, że te przewody powinny być załączone do regulatora napięcia gdyż wg rysunku na instrukcji w miejscu gdzie są wolne przewody na zaciskach był montowany elektroniczny regulator napięcia ale został przez poprzedniego użytkownika zdjęty. Jak dpodłączyć te wolne przewody do ww regulatora - gdyż takimi dysponuję.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 23 Jul 2006 14:53   





Back to top
   
janek1815
Poziom 23
Poziom 23


Joined: 03 Aug 2004
Posts: 3085
Location: śląsk

Post#2 23 Jul 2006 15:13   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


nie podpowiem ci za wiele ale tam uzwojenie wzbudzenia jest wyprowadzone na te wlasnie zaciski nie ma polaczenia ani z plusem ani z minusem . Ja zamiast tego alternatora zalozylem od poloneza 12v/55A i mam swiety spokoj i tobie tez tak radze. Co do oryginalnych regulatorow to probowalem kupic dwie sztuki i obie byly wadliwe.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#3 28 Apr 2014 14:24   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Żeby nie zakładać nowego tematu odświeżę starego kotleta i się podepnę. Ciągnik Wladimirec T25, kupiony kilka dni temu. Objaw to brak ładowania akumulatora.
Na pierwszej fotce żółtą strzałką zaznaczyłem gdzie był czerwony kabelek z "oczkiem" na końcu, na którym po odpaleniu ciągnika pojawiało się aż 23V.! Kabelek dyndał nigdzie nie podłączony, więc go wywaliłem całkiem, żeby nie było jakiegoś spięcia. Cały regulator dyndał przymocowany do masy jakimś drutem. Teraz jest bezpieczny na śrubce.
T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku




Zaznaczone czerwoną strzałką gdzie na alternatorze także pojawiało się 23V.!
T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku


I mam pytanie:
-czy regulator napięcia jest padnięty i ktoś odłączył kabelek, żeby nie gotowało akumulatora?
-czy też uszkodzony jest sam alternator?

Jeżeli to regulator napięcia, to oczywiście kupić nowy (ok.50zł.w sklepie) i podłączając go - gdzie wpiąć ten kabelek z oczkiem z zacisku zaznaczonego żółtą strzałką?

Helpful message? + -

Back to top
   
andrzej20001
Poziom 23
Poziom 23


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 2705
Location: za rogiem

Post#4 28 Apr 2014 14:29   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Lepiej przerobić na regulator z 126p/Polonez.O oczku za 0,50PLN nie wspomnę.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#5 28 Apr 2014 14:54   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


andrzej20001 wrote:
Lepiej przerobić na regulator z 126p/Polonez.O oczku za 0,50PLN nie wspomnę.

Więc alternator jest sprawny, nie martwić się tym napięciem 23V?
Oczywiście oczko będzie Smile - tak "od chłopa" ciągnik był kupiony -wszelkie druciarstwo sukcesywnie usuwam.
Jak to ew. przerobić na 126p/Polonez, jaki regulator polecacie i jak to wszystko podłączyć do kupy?

Taki może być?
T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku


czy taki?
T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku


Który zacisk/kabel do czego podpiąć?
A może ten alternator ma wbudowany regulator napięcia, który jest uszkodzony?

Helpful message? + -

Back to top
   
andrzej20001
Poziom 23
Poziom 23


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 2705
Location: za rogiem

Post#6 28 Apr 2014 16:02   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Ten z 1 linku. Wywalasz to co masz pod deklem i łączysz żółty przewód regulatora ze śrubą do której idą 2 przewody z wnętrza alternatora. Zielony ze śrubą gdzie idzie jeden. Masa do regulatora dodatkowym przewodem lub przykręcasz do obudowy. Wygląda nieciekawie ale działa doskonale.I zmień baterię w mierniku bo w te 23V to ja nie wierzę. Smile

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#7 28 Apr 2014 21:50   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


andrzej20001 wrote:
Ten z 1 linku. Wywalasz to co masz pod deklem i łączysz żółty przewód regulatora
Czy chodzi ci o żółtą strzałkę?
Nigdzie nie ma żółtego przewodu...

andrzej20001 wrote:
ze śrubą do której idą 2 przewody z wnętrza alternatora.

czyli te 2 przewody mam zmostkować???...


andrzej20001 wrote:
Zielony ze śrubą gdzie idzie jeden.

czy chodzi ci o niebieski przewód?
Uwierz, że miernik dobrze wskazuje, sprawdziłem go jeszcze raz dzisiaj.

Mógłbyś jeszcze raz wytłumaczyć to co wyżej napisałeś, gdyż większość kolorów się nie zgadza Smile

Helpful message? + -

Back to top
   
nikusert
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 2336
Location: bielsko-biała

Post#8 29 Apr 2014 09:16   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Witam
Czy do alternatora są przypięte tylko te dwa przewody -niebieski i czerwony ,czy przypadkiem nie wychodzą jakieś przewody z boku.Na regulatorze zaznaczyłeś strzałką wolny zacisk który jest oznaczony jako napięcie zmienne tak jak zacisk do którego masz podłączony przewód niebieski.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#9 29 Apr 2014 10:12   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


nikusert wrote:
Witam
Czy do alternatora są przypięte tylko te dwa przewody -niebieski i czerwony ,czy przypadkiem nie wychodzą jakieś przewody z boku.Na regulatorze zaznaczyłeś strzałką wolny zacisk który jest oznaczony jako napięcie zmienne tak jak zacisk do którego masz podłączony przewód niebieski.


Tak, tylko te dwa. Pod spodem alternatora (zaznaczyłem na zielono) leci wiązka kabli do świateł przednich.
Więc skoro na regulatorze i alternatorze zmierzyłem napięcie zmienne-a miernik był nastawiony na napięcie stałe - to raczej zawyżył wartość i stąd wyszło 23V, na mój rozum...


T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku

Helpful message? + -

Back to top
   
nikusert
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 2336
Location: bielsko-biała

Post#10 29 Apr 2014 11:14   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Mam jeszcze pytanie na którym przewodzie przy alternatorze masz zasilanie stałe.Po przekroju i kolorze wygląda że powinno być na przewodzie czerwonym. Jezeli tak, to ten przewód powinien być podłączony w miejsce przewodu niebieskiego,czyli do zacisku B.Ten przewód niebieski powinien być na zacisku D.n z pewnością idzie do regulatora.Coś nie pasuje(moja opinia,miałem do czynienia z Radzieckimi wynalazkami),wygląda że jest nie z tego alternatora.Co masz na przewodzie lub gdzie idzie przewód biały na środkowym zacisku regulatora.Druga sprawa czy przypadkiem (jak będziesz miał zdjętą obudowę )ten alternator nie posiada regulatora wbudowanego .Z lewej strony alternatora jest mała śrubka w osłonie bodajże gumowej ,czy nie jest to do nastawy ładowania (może się mylę,trochę odległe zdjęcie),lato -zima.Często regulatory miały taką opcję.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#11 29 Apr 2014 11:35   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


nikusert wrote:
Mam jeszcze pytanie na którym przewodzie przy alternatorze masz zasilanie stałe.Po przekroju i kolorze wygląda że powinno być na przewodzie czerwonym. Jezeli tak, to ten przewód powinien być podłączony w miejsce przewodu niebieskiego,czyli do zacisku B.

Tak mi się też wydaje, że do B. Nie jestem w stanie teraz zweryfikować, jutro będę u teścia to sprawdzę na którym jest zasilanie. I sprawdzę ten rozrusznik dokładnie-rozbiorę i wkleję fotki, rzeczywiście może ta śrubka jest do regulacji, ale z tego co wyczytałem w instrukcji, to regulacja lato/zima jest w regulatorze napięcia (tym zewnętrznym). A czy to na pewno jest alternator, może to jeszcze stara ruska prądnica?

Helpful message? + -

Back to top
   
nikusert
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 2336
Location: bielsko-biała

Post#12 29 Apr 2014 12:28   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


O takim wyglądzie były alternatory (naprawiałem takie dawno dawno temu),tylko tył miały inny.Regulatory Radzieckie montowane na zewnątrz miały często opcję lato -zima.Alternatory w wbudowanym regulatorem też spotykałem z tą regulacją.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 29 Apr 2014 12:28   





Back to top
   
mtracz
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 906
Location: Kraśnik

Post#13 29 Apr 2014 14:29   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


To na pewno jest alternator tylko że 6 diodowy, ale już z wbudowanym regulatorem napięcia.
Element ze zdjęcia PB1 to nie regulator, a przekaźnik kontrolki ładowania i jednocześnie przekaźnik blokady rozruchu, czyli nie pozwoli ponownie uruchomić rozrusznika gdy ciągnik pracuje - jest ładowanie.
Przewody na alternatorze zamienione miejscami.
Napięcie 23V to najprawdopodobniej praca alternatora bez obciążenia czyli zamienione przewody.
Jaki jest rocznik ciągnika?
Ten alternator to zapewne jakaś przejściówka miedzy modelami- czytaj udoskonalenie.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#14 29 Apr 2014 15:02   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


mtracz wrote:
To na pewno jest alternator tylko że 6 diodowy, ale już z wbudowanym regulatorem napięcia.
Element ze zdjęcia PB1 to nie regulator, a przekaźnik kontrolki ładowania i jednocześnie przekaźnik blokady rozruchu, czyli nie pozwoli ponownie uruchomić rozrusznika gdy ciągnik pracuje - jest ładowanie.
Przewody na alternatorze zamienione miejscami.
Napięcie 23V to najprawdopodobniej praca alternatora bez obciążenia czyli zamienione przewody.
Jaki jest rocznik ciągnika?
Ten alternator to zapewne jakaś przejściówka miedzy modelami- czytaj udoskonalenie.


Wszystko staje się jasne Smile Zamienię przewody na alternatorze miejscami (pod warunkiem, że czerwony idzie prosto do akumulatora???) i dam znać, co się dzieje. Rok prod. ciągnika 1982

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 29 Apr 2014 15:02   





Back to top
   
nikusert
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 2336
Location: bielsko-biała

Post#15 29 Apr 2014 22:46   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


nikusert wrote:
Po przekroju i kolorze wygląda że powinno być na przewodzie czerwonym. Jezeli tak, to ten przewód powinien być podłączony w miejsce przewodu niebieskiego,czyli do zacisku B.Ten przewód niebieski powinien być na zacisku D.

To właśnie pisałem wcześniej ,przewód ŁK(prawy skrajny)to prawdopodobnie przewód od kontrolki ładowania.Odłącz go i przyłóż na masę i zobacz czy kontrolka świeci.Jeżeli tak, to połącz go z niebieskim który jest (sprawdź) przewodem od alternatora.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#16 02 May 2014 08:53   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Pierwsza fotka-strzałka pokazuje nadtopiony styk od diody oraz nadpalony element elektroniczny - chyba rezystor. Kółkiem zaznaczyłem bardzo kiepski i nadpalony styk do diody - wszystkie 3 bardzo były skorodowane. Jest to więc wersja alternatora 3 -diodowa.
Po przeczyszczeniu styków i przełożeniu kabli na alternatorze zaczął strasznie mocno ładować. Po ok. 2 min. pracy silnika z 12.5V było już ponad 15V. Amperomierz wychylał się na sam koniec pola dodatniego. Kontrolka ładowania nadal świeciła, nawet nie mrugała. Wygląda teraz, że alternator działa, ale przeładowuje-więc regulator jest chyba do wymiany.
T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku




nikusert wrote:
przewód ŁK(prawy skrajny)to prawdopodobnie przewód od kontrolki ładowania.Odłącz go i przyłóż na masę i zobacz czy kontrolka świeci.Jeżeli tak, to połącz go z niebieskim który jest (sprawdź) przewodem od alternatora.


Mam przyłożyć ten niebieski przewód od alternatora na masę i obserwować kontrolkę ładowania-dobrze rozumiem?

Helpful message? + -

Back to top
   
krzysiek7
Poziom 21
Poziom 21


Joined: 16 Jan 2010
Posts: 1345
Location: Nibylandia

Post#17 02 May 2014 13:54   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


majster222 wrote:
Jest to więc wersja alternatora 3 -diodowa.

Nie było, nie ma i nie będzie alternatorów 3-diodowych. Te trzy które widzisz to diody wzbudzenia, diody główne są po przeciwnej stronie od koła pasowego. Przez błędne podłączenie, diody wzbudzenia się usmażyły.

Helpful message? + -

Back to top
   
nikusert
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 2336
Location: bielsko-biała

Post#18 03 May 2014 17:25   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


krzysiek7 wrote:
Te trzy które widzisz to diody wzbudzenia, diody główne są po przeciwnej stronie od koła pasowego.

Myślę że jesteś w błędzie ,te diody będą diodami dodatnimi mostka prostowniczego.Minusowe jak dobrze pamiętam są jak pisze Kolega Krzysiek7, po drugiej stronie.Ten alternator nie będzie miał diod wzbudzenia,tylko zasilanie wzbudzenia ma po kluczyku.

Dodano po 4 [godziny] 3 [minuty]:

Lewa śruba z przewodem czerwonym jest zasilaniem stałym (z rozrusznika,akumulatora),natomiast przewód niebieski to zasilanie +15,czyli po kluczyku.Alternator nie posiada wyjścia na kontrolkę.Podobnie były zbudowane alternatory do Łaza lub Wołgi.Z lewej śrubka jest pewnie regulacją ładowania lato-zima.

Helpful message? + -

Back to top
   
krzysiek7
Poziom 21
Poziom 21


Joined: 16 Jan 2010
Posts: 1345
Location: Nibylandia

Post#19 03 May 2014 21:30   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


nikusert wrote:
Myślę że jesteś w błędzie ,te diody będą diodami dodatnimi mostka prostowniczego.

Nie jestem w błędzie, z przeciwnej strony jest 6 diod.

Helpful message? + -

Back to top
   
nikusert
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 2336
Location: bielsko-biała

Post#20 03 May 2014 23:09   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Trochę mocne diody jak na wzbudzenie,bardziej wyglądają na główne.Alternator jest podobny jak z Białoruśki,tylko on tył ma inny,bo tam występował regulator osobno montowany.Racją jest że mostki prostownicze były od przodu.Pewnie jednak masz rację.

Dodano po 1 [minuty]:

To w takim razie do tego zacisku będzie podłączona kontrolka ładowania.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#21 04 May 2014 19:30   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Dziękuję wszystkim za przydatne wskazówki podpowiedzi.
Zastanawiam się, czy reanimować ten zabytkowy alternator, czy wstawić nowy, Rosyjski z gwarancją? Na serwisach aukcyjnych można kupić oryginalny za ok. 160zł., ale boję się, że części mogą być trudno osiągalne do niego.


Łożysko zaczyna być słychać, ale jeszcze trochę pokręci (włodek używany będzie sporadycznie). Samego regulatora napięcia (płytki) nie mogę znaleźć, nie wiem, czy diody nie są uszkodzone?
Czy można do tego alternatora dołożyć dodatkowo zewnętrzny reg. napięcia, np. taki z postu powyżej (z dn. 28 Kwi 2014 14:54)?
Czy wymienić na alternator z polneza?

Helpful message? + -

Back to top
   
nikusert
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 2336
Location: bielsko-biała

Post#22 05 May 2014 17:06   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Możesz zastosować taki ROLNEX - REGULATOR NAPIĘCIA RR362 PP362 T25 T-25
lub inny.Jeżeli masz z Poloneza,a mocowanie i koło pasowe będzie pasować ,to czemu nie.Stary można posprawdzać ,łożyska wymienić ,przerobić na zewnętrzny regulator i po problemie.

Helpful message? + -

Back to top
   
Błażej
Poziom 26
Poziom 26


Joined: 04 Oct 2003
Posts: 23492
Location: Oława

Post#23 05 May 2014 18:16   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Te regulatory są dostępne. Są też ich schematy. W tej chwili alternator nadaje się do gruntownego sprawdzenia. Jednak jeśli słychać łożyska, to może być problem, bo w tym alternatorze siedzą łożyska średnicami odpowiadające bodajże 6203, ale za to prawie o połowę od niego szersze. Swojego czasu były bardzo trudno osiągalne.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#24 05 May 2014 22:19   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


nikusert wrote:
Możesz zastosować taki ROLNEX - REGULATOR NAPIĘCIA RR362 PP362 T25 T-25

Najbardziej bym się skłaniał do wymiany regulatora. Oprócz masy, jak go wpiąć do mojej instalacji-tzn. do alternatora z dwoma wyjściami? Wpiąć szeregowo pod niebieski kabelek-widoczny na zdj.powyżej?

Błażej wrote:
Te regulatory są dostępne. Są też ich schematy. W tej chwili alternator nadaje się do gruntownego sprawdzenia. Jednak jeśli słychać łożyska, to może być problem, bo w tym alternatorze siedzą łożyska średnicami odpowiadające bodajże 6203, ale za to prawie o połowę od niego szersze. Swojego czasu były bardzo trudno osiągalne.

Masz na myśli ten orginalny -jak w moim alternatorze, czy RR362 Pp362 jak pisał "nikusert"?
Ew. z łożyskami nie powinno być chyba problemu.

Teść gdzieś wynalazł w garażu taki regulator od C-360. Będzie na tym działał alternator prawidłowo?
T25 Władimirec  -  regulator w ciągniku

Znalazłem w końcu samą płytkę orginalną:
http://www.sklep.mizar.com.pl/plytka-alternatora-t25-46673701-p-4662.html

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 05 May 2014 22:19   





Back to top
   
nikusert
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 04 Dec 2010
Posts: 2336
Location: bielsko-biała

Post#25 06 May 2014 06:17   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Ten regulator z C360 to oczywiście że nie ,płytka tak.Ten co Ja podawałem też jest bardzo dobry tylko wymaga lekkiej przeróbki alternatora.

Helpful message? + -

Back to top
   
majster222
Poziom 12
Poziom 12


Joined: 31 May 2007
Posts: 86
Location: Lublin

Post#26 16 Jun 2014 08:55   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Dostałem samą płytkę. W lokalnym sklepie rolniczym. Trzeba było tylko poczekać tydzień na dostawę. Całe 11zł. Płytkę wymieniłem, styk na diodach poprawiłem. Wyjścia z alternatora oczywiście były zamienione. Dzięki koledze "mtracz", (oby więcej takich ludzi Smile ) prawidłowo podłączyłem kontrolkę ładowania, która ciągle świeciła.
Post z: 28 Kwi 2014 14:24
Z prawej strony jeden z górnych kabli (ten co idzie do kontrolki) trzeba było odciąć i przełożyć go do dolnego zacisku (niebieskiego-z alternatora). Napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku - bez obciążenia waha się teraz ok. 13.8-14.1V Ze światłami 13.6-13.8V.
Chętnie podarowałbym jakieś punkty tym co pomogli, ale niestety nie jestem autorem tematu. Jeszcze raz wszystkim dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Helpful message? + -

Back to top
   
hubertus0411
Poziom 2
Poziom 2


Joined: 05 Aug 2014
Posts: 2

Post#27 05 Aug 2014 21:40   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Witam! W t 25 znikło ładowanie a z nim możliwość zapalania z kluczyka. Regulator w alternatorze wymieniony lecz to nic nie dało. Gdy dotknę kablem od masy przy alternatorze do maski ciągnika wtedy odpali z kluczyka. w czym jest problem? Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Helpful message? + -

Back to top
   
mtracz
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 906
Location: Kraśnik

Post#28 05 Aug 2014 22:12   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Uszkodzone wzbudzenie w alternatorze.
Cewka wzbudzająca ma przerwę lub jej połączenia.
Oczywiście mówimy o oryginalnym alternatorze.
W innym były by to zapewne szczotki.

Helpful message? + -

Back to top
   
hubertus0411
Poziom 2
Poziom 2


Joined: 05 Aug 2014
Posts: 2

Post#29 05 Aug 2014 22:33   

Re: T25 Władimirec - regulator w ciągniku


Alternator oryginalny. Jutro zobaczę i dam odpowiedź.

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Agricultural Machinery -> T25 Władimirec - regulator w ciągniku
Page 1 of 1
Similar topics
Władimirec - Władimirec t25 nie chce zapalić (16)
Jak podłączyć radio w ciągniku Władimirec? (12)
Awaria hydrauliki w ciągniku Władimiriec t25 (7)
Jak podłączyć prądnice w ciągniku Wladimir T25 ? (6)
t25 władimirec - stacyjka (5)
władimirec t25 - akumulatory (16)
T25 WŁADIMIREC - BEZPIECZNIKI (16)
Władimirec T25 - Dziwne stukanie (2)
władimirec t25 A przednia półośka (4)
Władimirec t25, kilka pytań (165)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.157 seconds

elektroda.pl topic RSS feed