Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 23 Cze 2003 23:56
    Kolek
    Poziom 25  

    Witam wszystkich !
    Posiadam schemat instalacji sciagniety z http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=45499 (o ile sie nie myle to ta czesc instalacji znajduje sie w pliku astra2cz1.zip),
    ale nie za bardzo wiem, w ktorym miejscu moge wstawic przekaznik odcinajacy zaplon, a chcialem zrobic takie proste zabezpieczenie. Czy da sie takie zrobic w prosty sposob w tym aucie. A moze jakies inne sugestie, wiem ze temat juz byl walkowany, ale prosze o konkretne rozwiazanie ze wskazaniem na schemacie co i gdzie wstawic. Z gory dzieki za pomocna dlon.

  • #2 24 Cze 2003 18:14
    Pschemek
    Poziom 23  

    zablokuj pompe paliwa, chyba że samochód ma gazownie, przewód znajdziesz w progu, a kolorek przy pompie pod kanapą

  • #3 24 Cze 2003 20:11
    Darecki1
    Poziom 10  

    Kolorek przewaznie w Oplach to niebiesko czerwony. Powinien na nim byc (+) jak silnik jest zapalony a po wylaczeniu nie powinno byc nic. Chyba ze ta astra to diselek a to juz inna sprawa

  • #4 24 Cze 2003 20:24
    Kolek
    Poziom 25  

    Nie, to nie diesel, to jest benzyna i bez gazu, a dokladnie X16XEL wiec powinno byc oki, dziekuje za pomoc, w weekend poszukam, teraz nie mam czasu - sesja :(

  • #5 24 Cze 2003 22:39
    Usunięty
  • #6 25 Cze 2003 00:11
    amd
    Poziom 16  

    Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca.
    Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna podac w dowolnym miejscu obwodu. No coz na temat zabezpieczen napisano wiele a jeszcze wiecej mozna napisac. To temat rzeka.

    Pozdrawiam.
    AMD.

  • #7 03 Gru 2006 22:40
    wesolek
    Poziom 10  

    A co zrobic z silnikiem diesla? Chcialbym takie cos zrobic zeby nie moznaby bylo pociagnac kabelek z aku do stacyjki albo do kompa,ani tez podmianka kompa przez zlodziejaszka. Dobrze by bylo jeszcze tak zrobic zeby rozrusznik nie krecil bo szkoda zacierac pompe dieslową.

  • #8 07 Gru 2006 00:32
    wesolek
    Poziom 10  

    Myslalem i tylko jedna rzecz mi przychodzi na mysl: odciecie doplywu pradu inicjujacego wlaczenie rozrusznika(kabelek idacy do rozrusznika) albo kabelki przy stacyjce. Najlepiej zrobic jedno i drugie to bedzie pewniejsze zabezpieczenie.

  • #9 07 Gru 2006 09:36
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    czarno-czerwony:sterowanie rozrusznikiem,czarny:główny plus po stacyjce,odcięcia zrobić poprzez przekaźniki.

  • #10 08 Gru 2006 23:00
    wesolek
    Poziom 10  

    Ok, tylko co gdy ktos kabelkiem pociagnie od plusa aku do rozrusznika? To jest wlasnie problem w dieslu że nie ma czego tak naprawde odciac. Jedyne wyjscie to jakies kabelki co ida od kompa jakos na wlaczniku ukrytym zrobic.

  • #11 09 Gru 2006 09:46
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    przecież podałem ci dwa odcięcia,przeczytaj dokładnie.

  • #12 09 Gru 2006 17:38
    mr-perch
    Poziom 28  

    Odcięcie przewodu "po stacyjce" jest banalnie proste do ominięcia. Wystarczy podać zasilanie na dowolny odbiornik, który jest zasilany w ten sposób (np. silnik wycieraczek). A może by tak czujnik halla, albo układ sterowania wtryskami? Tylko tu trzeba trochę się pomęczyć i dać trochę elektroniki. Efekt murowany.

  • #13 10 Gru 2006 00:56
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    to weź sobie astrę2 , przy przeciętym głównym+15 podaj napięcie na silnik wycieraczek i odpal auto, boguś linda w "psach" też otwierał audi80 z pneumatyką piłeczką tenisową :arrow: w turbo dieslu można jeszcze ciąć brązowo-czarny przewód ok.0.5mm przy przekaźniku w plastikowej puszce powyżej serwa w komorze silnika.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty