Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Komornik a konsekwencje niezapłaconego mandatu itp sprawy.

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Ogólny Techniczny -> Komornik a konsekwencje niezapłaconego mandatu itp sprawy.
Autor
Wiadomość
sierg
Poziom 9
Poziom 9

Miasto: rzeszów

Post#1 Post autora tematu 08 Sie 2006 11:15   

komornik mandat itp

Dostałem rok temu mój pierwszy mandacik na sumke 100 zetów za picie w miejscu publicznym i jako,że jestem biednym studentem który nie pracuje, nie ma konta w banku i utrzymuje sie z pensji rodziców nie mam za co zapłacić Cry. Miesiac temu dostałem wezwanie do urzędu skarbowego ,ale nie poszedłem. Matka mi truje zeby isc tam i pogadać.
mam powyzej 18lat

i teraz moje pytanie czy isc do US i pogadać z typem(jeśli tak to oczym z nim pogadac:) czy to olać (jakie beda tego konsekwencje)
Powrót do góry

janek1815
Poziom 23
Poziom 23

Miasto: śląsk

Post#2 08 Sie 2006 12:23   

komornik mandat itp

Moje zdanie jest takie idz i to jak najszybciej przedstaw swoja sytuacje i popros lub o umorzenie lub moze ci rozloza to na raty . (pracowalem kiedys w US) niestety oni ci raczej nie odpuszcza a z kazdym dniem narastaja odsetki. Jesli nawet teraz by cie nie dopadli to zrobia to za rok dwa lub przy najblizszym rozliczaniu z pitow jak bedziesz mial dochody uwierz mi ze wizyta komornika w domu jest nie mila. Akurat mnie zdarzalo sie od czasu do czasu jezdzic po domach z komornikiem nie jest to wesole . Po co sobie i swojej rodzinie szarpac nerwy idz tam jak najszybciej.
Powrót do góry

Tommy82
Poziom 24
Poziom 24

Miasto: Centrum Dowodzenia Światem

Post#3 08 Sie 2006 16:08   

komornik mandat itp