Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

CHIP Tuning Silnika 1.9 TDI 110 km (Skoda)

BLACK DOOM 19 Mar 2012 18:35
  • #31 19 Mar 2012 18:35
    Mozo1
    Poziom 7  

    DJTiesto napisał:
    Jak preferujecie TDI i Grupe VW to ze starszych modeli dużo ma silnik 2,5ccm jest on dosyć dynamiczny, a nie 1,9 i wyciskać 7 poty.


    Jak już podajesz propozycje "dynamicznych" silników, to weź również pod uwage jego awaryjność :D

  • #32 25 Sie 2012 21:15
    Jack77
    Poziom 7  

    Witam,
    Jestem zupełnym laikiem w temacie chip tunningu, tymniemniej proszę o poważne odpowiedzi (podobno nie ma głupich pytań :D) Otóż dlaczego 99% podobnych wątków na tym forum dotyczy tylko chipowania DIESLI ??? A czy silników benzynowych nie można w ten sposób przerabiać? Jakie są ew. korzyści z chipowania benzyniaka, a jakie ryzyko?? Niewarta skórka za wyprawkę?, czy co??
    Dziekuje za ew. pomoc

    p.s.
    podczepiam się pod ten temat, bo nie chciałem rozpoczynać nowego wątku.
    Toyota Corolla, 2003r., 1.4 benzyna, VVti, nominalnie 75KW,

  • #33 26 Sie 2012 12:47
    siewcu
    Poziom 31  

    Turbobenzyna tak, w wolnossącym silniku benzynowym za dużo nie ugrasz. Co innego gdy towarzyszy to innym modyfikacjom - układ dolotowy, wydechowy(obliczone oczywiście), sportowe wałki rozrządu etc - wtedy ma to sens, w przeciwnym wypadku szkoda pieniędzy. I na pewno nie do auta na codzień, taniej sprzedać i kupić z mocniejszym silnikiem.

  • #34 26 Sie 2012 20:36
    ECU-Chiptuning
    Poziom 14  

    Auta do tuningu nie dzielą się na benzyny i diesle , tylko na wolnossące i doładowane , więc pytanie czemu nie można tuningować benzyny świadczy o braku podstawowej wiedzy na temat budowy silników . Powinno się postawić pytanie czemu nie można tuningować silników wolnossących ,a to dlatego że przyrosty w silnikach wolnossących są tak małe , że klient może nie poczuć różnicy i może poczuć się oszukany , bo przecież za usługe zapłacić trzeba. Rodzi się kolejne pytanie dlaczego w silnikach wolnossących nie można dołożyć tylu koników ile w doładowanych , a to dlatego że w silniku wolnossącym nie ma jak przyśpieszyć zasysanego powietrza do silnika i przez to nie ma jak znacząco zwiększyć ilości mieszanki w cylindrze. Oczywiście na allegro są rezystory które dają +30-40KM więcej w silniku wolnossącym nie wiadomo jakim cudem , no cóż głupota ludzka nie zna granic.

  • #35 27 Sie 2012 09:49
    Jack77
    Poziom 7  

    No dobra o to mniej więcej chodziło. Thnx.
    Cóż zatankuje E98, będzie prościej ;)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty