Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestwa glosnikowy Tonsil ZG30C114 hi fi

michas_15 11 Wrz 2006 15:52 16479 51
  • #1 11 Wrz 2006 15:52
    michas_15
    Poziom 9  

siema jestem nowy na forum i mam pytanie poniewaz znalazlem w piwnicy kolumny tonsila ktore sa spalone graja tylko gorne gwizdki natomiast te wieksze na dole bodajze niskotonowe są raczej spalone i mam pytanie na jakie inne glosniki wymienic te niskotonowe ich wielkosc to 20cm 8 ohm 60W pioneer. Przepraszam ze tak pisze ale jestem laikiem w tych sprawach prosil bym o jakies propozycje z gory bardzo dziekuje.

• Pomocny post
    #3 11 Wrz 2006 20:52
    Djeight
    Poziom 13  

Jako że jest rozbieżność pomiędzy rocznikami kolumn , wręcz przeogromna zamieszczam poniżej schemat zwrotnicy i rodzaje głośników do mojego modelu kolumny z roku 1982

Schemta zwrotnicy ZG30C

Zestwa glosnikowy Tonsil ZG30C114 hi fi

• Pomocny post
    #4 11 Wrz 2006 21:37
    dj master
    Poziom 21  

Witam , w Zg30c114 był orginalnie stosowano GDN 20/30/1 (4Ω lub 8Ω)

GDN 20/30

Glosnik Dynamiczny niskotonowy 20cm (srednica) / 30 Watt

Innej mozliwosci w tym modelu nie było .

Jesli chodzi o mozliwosc zasosowania innych , to oczywiscie pasować wymiarami bedą wszystkie 20cm'owe.

Rada:

Kup głośnik TonsiL'a , zadnej innej firmy , jesli nie masz az tyle pieniązków, to na allegro są takie okazje, ze napewno cos dla siebie znajdziesz.
    Tylko 8 Ohmowe, a moc , to juz wedle twoich "upodobań" .

GDN 20/60/3 ,GDN 20/60/11 lub GTC 20/60 , to głosniki idealne do tych kolumn.
    Oczywiscie mozesz zakupić takie modele jak :
    GDN 20/30
    GDN 20/35
    GDN 20/40
    GDN 20/50
    GDN 20/60
    GDN 20/80
    ....
    i wiele innych :)
    -------
    Decyzja nalezy do Ciebie.