Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zdjęcia z satelitów meteorologicznych NOAA

Jap 06 Paź 2016 11:50 574050 1688
  • #1681 06 Paź 2016 11:50
    jerrystef
    Poziom 10  

proszę o informację jakie zastosować separatory antenowe z zasilaczem i bez do wzmacniacza fp6l, gdzie je kupić. niestety w tej kwestii jestem laikiem

• #1682 07 Paź 2016 16:16
    rosomak19
    Poziom 19  

Hmm najpierw podziel się do jakiej anteny ten wzmacniacz chcesz go wykorzystać?

• #1683 07 Paź 2016 21:55
    jerrystef
    Poziom 10  

ze względu na kiepskie warunki antenowe mogłem zrobić jedynie tzw open slave dipol na dwa pasma 2m/70cm, mam jeszcze jedną antenę od długiego czasu typowo rezonansowa opisana w podręczniku SP6LB. Ta ostatnia jest bez zysku, a ta dipolowa na 70cm ma 3 dbd, ale oczywiście kabel.... i tak bilans jest ujemny.

• #1684 08 Paź 2016 14:42
    rosomak19
    Poziom 19  

Odpowiem Tobie tak, jeśli chcesz wykorzystać ten wzmacniacz to musisz pamiętać o jednym, że na jego wejściu jest napięcie zasilające, czyli należy go podłączać do anten nie zwartych np. antena gp. Jeśli chcesz go wykorzystać do anteny zwartej np.QHA to trzeba dać kondensator sprzęgający na gorącej żyle.

• #1685 08 Paź 2016 14:56
    jerrystef
    Poziom 10  

a jeśli mam antenę zwartą to jeśli przed wzmacniaczem zastosuję kondensator i przed wejściem na moduł sdr to będzie dobrze? a gdzie kupić takie separatory z zasilaniem i bez?

• #1686 08 Paź 2016 15:27
    BOOM i ZONK
    Poziom 19  

Jeżeli wszystko masz na F'ch to proponuje tak:

SDR-RTL<---->AZS-03<---->FP6L<---->SA I-III + dipol

AZS-03- separator
    SA I-III- symetryzator do dopasowana impedancji
    dipol(antena) - zależnie od tego czego chcesz słuchać