Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 20 Paź 2006 22:01
    ari88
    Poziom 2  

    witam potrzebuje schemat podłączenia instalacji lpg do vw 1.8 monowtrysk na emulatorze lamdy stag 2l najlepiej jak by mi ktos to wytłumaczył co gdzie i jak ma byc podpiete albo zamiescił foto
    (moj problem jest taki ze po załozeniu lpg auto zaczeło nierowno przacowac i na lpg i na benzynie obroty zaczeły sie wieszac obecnie auto jest strasznie mulaste na lpg)
    z gory dzieki za pomoc

  • #2 20 Paź 2006 22:21
    darosmok
    Poziom 1  

    Prawdopodobnie komputer łapie błędy które mogą pochodzić od sądy lambda można to sprawdzić resetując komputer, cza odłączyć akumulator na jakieś kilka minut, a następnie go podpiąć załączyć silnik i bez dodawania gazu czekać aż osiągnie swoją temperaturę i włączy sie wentylator, na jakiś czas powinno pomóc

  • #3 20 Paź 2006 22:36
    ari88
    Poziom 2  

    nic to nie dało ja nawet zamontowałem reste kompa gazownicy doradzali i tez nic nie dało a jak myslisz czy to moze byc wida ze łapie( nie wiem czy tak jest ) lewe powietrze??

  • #4 21 Paź 2006 00:59
    marek1pl
    Poziom 14  

    Lewe powietrze jak najbardziej może być przyczyną takiego zachowania się silnika.

  • #5 22 Paź 2006 17:48
    stanisławgodlewski
    Poziom 11  

    proponuje założyć emulator wtryskiwacza u mnie zginely wszystkie dolegliwosci nawet resetu nie trzeba aha pompa paliwa ma cały czas pracowac

  • #6 12 Gru 2006 21:31
    stefanM
    Poziom 17  

    Witam.
    Proponuję przejechać ok 50 -100 km na benzynie jeśli przy pracy na benzynie usterki nie ustąpią przyczyny należy szukać w układzie benzynowym.
    Jeśli jest to instalacja gazowa w okresie gwarancji to nie powinno się nic majstrować przy niej. W ten spsób można wiele stracić a nic nie zyskać. Temat pozostawić do rozgryzienia instalatorom.
    Jeśli jest to instalacja po gwarancji to znaczy długo użytkowana mogą być przyczyną sztywne membramy lub źle wyregulowany skład gazu w obu przypadkach potrzebne jest sprawdzenie na analizatorze spalin.
    W przypadku obwodu sterowania benzyną wskazane jest sprawdzenie w pierwszej kolejności sondy lambda przy przyzwoitej instalacji gazowej praca sondy lambda jest istotna. Z sygnałów sondy lambda korzysta obwód zasilania benzyny i obwód gazowy.

  • #7 23 Lut 2008 19:53
    cira87
    Poziom 1  

    jezeli robi tak na pb i lpg to moze byc to przyczyna jakiegos nie szczelnego podcisnienia. u kolegi byl podobny objaw i okazalo sie ze czujnik temp. wody byl do wymiany (niebieski) koszt takiego czujnika to ok 15 zl. lecz najpierw sprawdz kody bledow. ecu powinien pokazac o co chodzi. jezeli nie wiesz jak tego zrobic to podam link do stronki gdzie wszystko jest opisane http://www.vwgolf.pl/porady/kody/

  • #8 23 Maj 2010 14:21
    wgmajster
    Poziom 10  

    raczej problem tkwi w lewym powietrzu, objawa jest jakby gdzieś się dostawało

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty