X
  • #1 20 Oct 2006 22:01
    ari88
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    witam potrzebuje schemat podłączenia instalacji lpg do vw 1.8 monowtrysk na emulatorze lamdy stag 2l najlepiej jak by mi ktos to wytłumaczył co gdzie i jak ma byc podpiete albo zamiescił foto
    (moj problem jest taki ze po załozeniu lpg auto zaczeło nierowno przacowac i na lpg i na benzynie obroty zaczeły sie wieszac obecnie auto jest strasznie mulaste na lpg)
    z gory dzieki za pomoc
  • #2 20 Oct 2006 22:21
    darosmok
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Prawdopodobnie komputer łapie błędy które mogą pochodzić od sądy lambda można to sprawdzić resetując komputer, cza odłączyć akumulator na jakieś kilka minut, a następnie go podpiąć załączyć silnik i bez dodawania gazu czekać aż osiągnie swoją temperaturę i włączy sie wentylator, na jakiś czas powinno pomóc
  • #3 20 Oct 2006 22:36
    ari88
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    nic to nie dało ja nawet zamontowałem reste kompa gazownicy doradzali i tez nic nie dało a jak myslisz czy to moze byc wida ze łapie( nie wiem czy tak jest ) lewe powietrze??
  • #4 21 Oct 2006 00:59
    marek1pl
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Lewe powietrze jak najbardziej może być przyczyną takiego zachowania się silnika.
  • #5 22 Oct 2006 17:48
    stanisławgodlewski
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    proponuje założyć emulator wtryskiwacza u mnie zginely wszystkie dolegliwosci nawet resetu nie trzeba aha pompa paliwa ma cały czas pracowac
  • #6 12 Dec 2006 21:31
    stefanM
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Proponuję przejechać ok 50 -100 km na benzynie jeśli przy pracy na benzynie usterki nie ustąpią przyczyny należy szukać w układzie benzynowym.
    Jeśli jest to instalacja gazowa w okresie gwarancji to nie powinno się nic majstrować przy niej. W ten spsób można wiele stracić a nic nie zyskać. Temat pozostawić do rozgryzienia instalatorom.
    Jeśli jest to instalacja po gwarancji to znaczy długo użytkowana mogą być przyczyną sztywne membramy lub źle wyregulowany skład gazu w obu przypadkach potrzebne jest sprawdzenie na analizatorze spalin.
    W przypadku obwodu sterowania benzyną wskazane jest sprawdzenie w pierwszej kolejności sondy lambda przy przyzwoitej instalacji gazowej praca sondy lambda jest istotna. Z sygnałów sondy lambda korzysta obwód zasilania benzyny i obwód gazowy.
  • #7 23 Feb 2008 19:53
    cira87
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    jezeli robi tak na pb i lpg to moze byc to przyczyna jakiegos nie szczelnego podcisnienia. u kolegi byl podobny objaw i okazalo sie ze czujnik temp. wody byl do wymiany (niebieski) koszt takiego czujnika to ok 15 zl. lecz najpierw sprawdz kody bledow. ecu powinien pokazac o co chodzi. jezeli nie wiesz jak tego zrobic to podam link do stronki gdzie wszystko jest opisane http://www.vwgolf.pl/porady/kody/
  • #8 23 May 2010 14:21
    wgmajster
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    raczej problem tkwi w lewym powietrzu, objawa jest jakby gdzieś się dostawało
  Search 4 million + Products
Browse Products