Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> SAT Serwis -> czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte
Autor
Wiadomość
michcio997
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 16 Mar 2003
Posty: 414

Post#1 Post autora tematu 10 Lis 2006 12:14   

czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


witam chce kupić pakiet mini w polsacie 9zeta na miesiąc

muszę kupić jakiś dekoder te są po 99zł

dekoder EchoStar DSB: 616 ,Samsung S305G

ale wyczytałem na forum ze po okresie umowy nie zadziałają mi na darmowych kanałach?

jakie inne dekodery proponujecie

czy ferguson 7318 zadziała?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 10 Lis 2006 12:14   





Powrót do góry
   
konradzki
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 68

Post#2 10 Lis 2006 12:51pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


na razie zeby korzystac z polsatu trzeba miec ich dekoder
maja wprowadzic do sprzedazy moduly dostepu ale nie wiadomo kiedy
na ferdku nie pojdzie polsat
99 zl to nie wiele jak za nowy dekoder , ma dwa lata gwarancji, a jak zakonczysz przygode z polsatem moze odbierac kanaly fta
Powrót do góry
   
michcio997
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 16 Mar 2003
Posty: 414

Post#3 Post autora tematu 10 Lis 2006 14:30   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


właśnie gdzieć czytałem że po zakończeniu umowy nie dzialaja darmowe programy tylko ze nie wiem jakit o był model ale z polsatu.......

Dodano po 58 [sekundy]:

właśnie dzwoniłem do polsatu powiedzili mi ze zadziała

ferguson 7318 z pszystawka do kart z a99zł oni to sprzedaja w jakimstam punkcie w wawie

Dodano po 22 [minuty]:

czy bede mógł rozbić program na 2 telewizory?
Powrót do góry
   
konradzki
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 68

Post#4 10 Lis 2006 14:39pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


moze juz maja w wawie moduly polsatu bo tak sie nazywa ta przystawka do karty
sygnal mozesz wyslac na dwa telewizory ale na obu bedziesz mial to samo
Powrót do góry
   
michcio997
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 16 Mar 2003
Posty: 414

Post#5 Post autora tematu 10 Lis 2006 16:30   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


a nie można na 2 telewizorki oddzielnie?

nei da sie jakoś skopiować karty i wetknąc w 2 tuner?
Powrót do góry
   
wwwsokol
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 22 Lip 2004
Posty: 853
Miasto: Rzeszów

Post#6 10 Lis 2006 17:50pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Nie da się.
Niezależnie na dwóch TV możesz oglądać Cyfrę, ale potrzebujesz 2 tunery,konwerter twin oraz splitter.
Powrót do góry
   
brofran
Poziom 22
Poziom 22


Dołączył: 21 Sty 2003
Posty: 1756
Miasto: Ruda Slaska

Post#7 10 Lis 2006 20:13pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


konradzki napisał:
a jak zakonczysz przygode z polsatem moze odbierac kanaly fta


Nie wiem jak inne dekodery , ale "Sagem" po wyjeciu karty nie odbiera nic!
Tylko na czesci sie nadaje.
Powrót do góry
   
michcio997
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 16 Mar 2003
Posty: 414

Post#8 Post autora tematu 11 Lis 2006 12:11   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


wwwsokol napisał:
Nie da się.
Niezależnie na dwóch TV możesz oglądać Cyfrę, ale potrzebujesz 2 tunery,konwerter twin oraz splitter.


kolego czy to muszą być 2 tunery np polsatu cyfrowego?

w obu ma być karta?

moge prosić o jakąś rozpiske rysunek jak to ma być podłączone
Powrót do góry
   
wwwsokol
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 22 Lip 2004
Posty: 853
Miasto: Rzeszów

Post#9 11 Lis 2006 12:48pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


To muszą być 2 tunery na których działa C+, czyli np. Philips 3010, 6010 czy któryś z Pioneerów, do każdego ma być podłączona antena a zamiast karty włożona karta klienta splittera. Karta siedzi w splitterze.
Powrót do góry
   
meloch
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 1336

Post#10 11 Lis 2006 14:14pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Temat dotyczy polsatu, a tu nagle cyfra!
Karty polsatu sklonować się nie da, splitera - nie ma. Żeby móc oglądać 2 różne programy musisz mieć 2 dekodery, 2 karty i podwójny konwerter. Inne dekodery nie "pasują" do polsatu. Mało tego - karty są sparowane z dekoderami!!! Bez karty dekoder jest zablokowany - nic nie odbiera.
Powrót do góry
   
pimp
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 26 Kwi 2005
Posty: 60

Post#11 12 Lis 2006 20:42pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Posiadam Samsunga i sprawuje sie naprawde dobrze- szczerze polecam. Chodzi duzo lepiej i szybciej od Echostara no i pod wzgledem technicznym tez duzo lepszy
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 12 Lis 2006 20:42pomocny post - solucja   





Powrót do góry
   
michcio997
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 16 Mar 2003
Posty: 414

Post#12 Post autora tematu 13 Lis 2006 10:23   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


pimp napisał:
Posiadam Samsunga i sprawuje sie naprawde dobrze- szczerze polecam. Chodzi duzo lepiej i szybciej od Echostara no i pod wzgledem technicznym tez duzo lepszy



kolego czy rzeczywiście bez karty dekoder nie działa?????
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 13 Lis 2006 10:23   





Powrót do góry
   
maxim.1
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 272

Post#13 13 Lis 2006 12:47pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Bądź pewny że nie zadziała. A odnośnie sagema to
gdzieś czytałem o przerobieniu pod kątem odbioru FTA.
Jeśli kogoś to interesuje to poszukam.
Powrót do góry
   
michcio997
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 16 Mar 2003
Posty: 414

Post#14 Post autora tematu 13 Lis 2006 13:15   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


dzieki koledzy chyba zrezyknuje z polsatu.... daja mi dekoder za 99zł na własnośc tylko że zadziała mi tylko z ich usługą lipa

Dodano po 2 [minuty]:

maxim.1 napisał:
Bądź pewny że nie zadziała. A odnośnie sagema to
gdzieś czytałem o przerobieniu pod kątem odbioru FTA.
Jeśli kogoś to interesuje to poszukam.
jakby ci sie chciało kolego to poszukaj ale ciekawi mnie czy to nie bedzie zbyt trudne do domowego wykonania
Powrót do góry
   
maxim.1
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 272

Post#15 13 Lis 2006 14:02pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Ale jak pisałem jest to opis odnośnie "starego" sagema,
był dostępny w ofercie PC jako jeden z pierwszych dekoderów ładnych kilka lat temu.
A nie zastanawiałeś się nad platformą N. Za 26zł masz
naprawdę sporo fajnych programów. Czy jednak wolisz
tuner pod ewentualną "edukację" ? Jeśli "edukacja" to
polecam Fergusona jest w rozsądnej cenie i bogato oprogramowany.
Powrót do góry
   
pimp
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 26 Kwi 2005
Posty: 60

Post#16 13 Lis 2006 14:09pomocny post - solucja   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


michcio997 napisał:
pimp napisał:
Posiadam Samsunga i sprawuje sie naprawde dobrze- szczerze polecam. Chodzi duzo lepiej i szybciej od Echostara no i pod wzgledem technicznym tez duzo lepszy



kolego czy rzeczywiście bez karty dekoder nie działa?????


po wyjeciu widze komunikat aby wlozyc wazna karte ;/
Powrót do góry
   
michcio997
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 16 Mar 2003
Posty: 414

Post#17 Post autora tematu 13 Lis 2006 19:10   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


koledzy interesuje mnie konkretnie kanał

1,2,tv4,polsat tvn


tylko polsat oferuje tani zestaw i abonament 9,9 27 miesięcy

a platforma n owszem (w tym miejscu powinno być słowo "już") za 20zł nawet oferuje kanały ale nie ma polsatu


ferguson zadziała z polsatem cyfrowym? podobno tylko jakieś nowe i przystawka koło 100zł


to będzie koszt 450zł mzoe 500zł

i jak wezmę polsat na 27 miesięcy to i tak blokuje dekoder na ponad 2 lata

chyba kupi 2 dekoder od polsatu później opyli się go

a fergusonka kupie swoją drogą

ale chyba lepsze są nboxy z linuxem w środku
Powrót do góry
   
GKVIDEO
Zasłużony dla elektroda
Zasłużony dla elektroda


Dołączył: 13 Lip 2004
Posty: 835
Miasto: "-"

Post#18 15 Lis 2006 13:29   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Witam w ramach informacji kupując dekoder w Polsacie za 99 zł Echostara lub Samsunga po skończonej umowie kanały FTA działają.
Do Kolegi "michcio997"
Cytat:
dzieki koledzy chyba zrezyknuje z polsatu.... daja mi dekoder za 99zł na własnośc tylko że zadziała mi tylko z ich usługą lipa

Dodano po 2 [minuty]:

maxim.1 napisał:
Bądź pewny że nie zadziała. A odnośnie sagema to
gdzieś czytałem o przerobieniu pod kątem odbioru FTA.
Jeśli kogoś to interesuje to poszukam.
jakby ci sie chciało kolego to poszukaj ale ciekawi mnie czy to nie bedzie zbyt trudne do domowego wykonania

Jest to nieprawda tak jak pisałem wcześniej ,a co do karty jest Twoją własnością jak i tuner nie musisz jej oddawać tak więc wszystko będzie chodziło , pozdrawiam GKVIDEO
Powrót do góry
   
maxim.1
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 272

Post#19 15 Lis 2006 19:35   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Kolego GKVIDEO.
michcio997 zadał pytanie: "kolego czy rzeczywiście bez karty dekoder nie działa?????" , na które odpowiedziałem "Bądź pewny że nie zadziała.........."
Więc nie pisz że to nieprawda , chyba że znasz jakieś
"czary", które pominą boxkey ?????? Na przyszłość
czytaj uważniej.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
   
myfirma2006
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 121
Miasto: kielce

Post#20 15 Lis 2006 20:46   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


mam pytanko koledzy jaka odległośc może byc od anteny do tunera standardowo chyba 10m kabla daja?
Powrót do góry
   
trzy8
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 13 Lis 2004
Posty: 569
Miasto: Nałęczów

Post#21 15 Lis 2006 21:52   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


!)Po wyjęciu karty i wgraniu softa "innego" działaja fta na sagem 3275
2)Fta jest na tunerach polsatu po rozwiązaniu umowy (nie zerwaniu)
następnie pojawia się napis o nowym sofcie z satelity,
po wgraniu ciemność.
Większość tunerów jest do odblokowania a info o nowym sofcie
ciągle czycha. :))


0
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 15 Lis 2006 21:52   





Powrót do góry
   
pimp
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 26 Kwi 2005
Posty: 60

Post#22 15 Lis 2006 21:56   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Ja mam ok 15m jak nie 20 i jest ok. U babci jest moze z 50m i tez dziala
Powrót do góry
   
GKVIDEO
Zasłużony dla elektroda
Zasłużony dla elektroda


Dołączył: 13 Lip 2004
Posty: 835
Miasto: "-"

Post#23 15 Lis 2006 23:38   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Witam do Kolegi "maxim.1" odpowiadałem na stwierdzenie Kolegi "michcio997" które cytowałem
Cytat:
dzieki koledzy chyba zrezyknuje z polsatu.... daja mi dekoder za 99zł na własnośc tylko że zadziała mi tylko z ich usługą lipa

i wyjaśniałem , że będą działały ( FTA ) oczywiście z kartą którą wraz z dekoderem otrzyma i która przechodzi na własność klienta.
Co do pracy dekodera bez karty to Masz racę nie będzie pracował , pozdrawiam GKVIDEO
Powrót do góry
   
Janusz35
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 45
Miasto: nowy sącz

Post#24 16 Sty 2007 17:45   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


podłączę się do tego tematu poniewaz słyszałemże mozna przerobić dekoder cyfrowego polsatu (dokładnie chodziło o echo stara )i oglądać polsacik edukacyjnie prawda to czy lipa ?
Powrót do góry
   
meloch
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 1336

Post#25 16 Sty 2007 20:56   

Re: czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte


Lipa na dzień dzisiejszy - nie tylko na "echo starze".
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> SAT Serwis -> czy dekodery polsatu cyfrowego sa coś warte
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Dekodery polsatu cyfrowego (2)
2 dekodery cyfrowego polsatu (13)
2 dekodery cyfrowego polsatu + TNK podłączone do 1 anteny (1)
moduł CI cyfrowego polsatu - brak listy kanałów cyfrowego polsatu (5)
Czy nadaje się do Cyfrowego Polsatu (1)
DX-5000 czy coś warte? Czy ma ktoś z nim jakieś doświadczenia? (12)
Czy można już zakupić samą kartę cyfrowego Polsatu?? (8)
Czy dekoder nTV może pracować na karcie cyfrowego polsatu? (7)
Czy można oglądać pakiet cyfrowego polsatu w hevet 5518/800? (1)
Podsłuch z Allegro - czy to jest coś warte? (3)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.236 seconds

elektroda.pl temat RSS