Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jak polaczyc WiFi i WLAN w siec?!?

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Sieci, Internet -> Jak polaczyc WiFi i WLAN w siec?!?
Autor
Wiadomość
pepecool
Poziom 13
Poziom 13

Miasto: Lublin

Post#1 Post autora tematu 12 Lis 2006 16:09   

Jak polaczyc WiFi i WLAN w siec?!?

Witam!
Na wstepie chcialbym poinformowac, ze jestem calkowitym laikiem w komputerach i sieciach...
Problem przedstawia sie w ten sposob, ze moj brat ma internet, w swoim laptopie (chodzi o to, ze to jest w Angli i internet jest zapodany przez kabel antenow- taki jak idzie TV, a nie jak w Polsce, przez kabel sieciowy RJ45, czy taki telefoniczny) ten kabel podlaczony jest do routera firmy motorola.
Chcialbym, miec dostep do internetu bezprzewodowo- brat w laptopie ma Wi-Fi, a ja mam WLAN'a.
W jaki sposob ma mi on to udpostepnic?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 12 Lis 2006 16:09   

Powrót do góry

VIRUS
Poziom 11
Poziom 11

Post#2 12 Lis 2006 19:49   

Re: Jak polaczyc WiFi i WLAN w siec?!?

1. Wi-fi i WLAN to jedno i to samo.
2. RJ45 to złączka stosowana w sieciach ethernetowych - nie telefonicznych - tam to jest przeważnie RJ11 i inne kable, choć wyglądają podobnie.
3. Ta cudowna technologia z tym modemem do kablówki w Polsce też już od dawna występuje.
4. Nie napisałeś co ten modem ma na wyjściu: Wi-fi czy RJ45? Brat jest do modemu podłączony bezprzewodowo czy kablem?
Jeśli kablem to możecie do połączenia swoich komputerów wykorzystać link radiowy i skorzystać z "udostępniania połączenia internetowego" w Windows. Jeśli jest poączony przez Wi-fi to też można zrobić j/w tyle że trzeba dokupić drugą kartę bezprzewodową bratu.