X
  • #1 13 Nov 2006 20:11
    mirekwozny
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    witam jak wyżej w temacie poszukuję schematu podłączeń wężyków podciśnień do gaźnika vw golf 2 typ 2e2 PIETBURG.
    a korzystając z okazji to mam jeszcze jeden problem do rozwiązania mianowicie zrobiłem remont silnika w golfie 1,8 benzyna i po złożeniu wszystkiego do kupy odpaliłem silnik ale? na paliwie silnik niema praktycznie wolnych obrotów i strasznie szarpie na wysokich obrotach jest oki ale na wolnych koniec jest fatalnie opisze w przybliżeniu dysza która podaje paliwo na wolne obroty podaje to paliwo z przerwami a powinna dostarczać je bez przerwy i z tego to szarpanie i nierówna praca silnika mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto się spotkał z takim przypadkiem i podzieli się doświadczeniami ja jestem z zawodu mechanikiem i elektronikiem samochodowym ale raczej specjalizuje sie w marce ford tam to w sumie nie jest takie skomplikowane chociaż mam też forda na gaźniku pierburga wracając do tego golfa na lpg chodzi bez problemu IGIEŁKA . gdybym miał trochę więcej czasu to pogrzebałbym ale ten samochód nie może stać wiadomo każdego pili a to że na gazie chodzi bez zarzutu to nie wszystko na paliwie też musi być igiełka więc proszę o pomoc a nie o wypowiedzi typu to już było na forum bo szukałem i nic o gaźnikach na razie nie znalazłem więc pisze ten temat z góry dziękuje i pozdrawiam Mirek

Nie używaj dużych liter w tytule. [h]
  • #2 13 Nov 2006 20:21
    hefid
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (+1)
    Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
  • #3 15 Nov 2006 19:12
    mirekwozny
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Przeniosłem z: Schematu/instrukcji... niewiem co to ma osnaczać
    niewiem czy takie odpowiedzi są mi potrzebne jeśli możesz to sprecyzuj to (Przeniosłem z: Schematu/instrukcji... )
    pozdrawiam Mirek
  • #4 19 Nov 2006 23:12
    you123
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Vitam.