X
  • #1 13 Nov 2006 20:11
    mirekwozny
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    witam jak wyżej w temacie poszukuję schematu podłączeń wężyków podciśnień do gaźnika vw golf 2 typ 2e2 PIETBURG.
    a korzystając z okazji to mam jeszcze jeden problem do rozwiązania mianowicie zrobiłem remont silnika w golfie 1,8 benzyna i po złożeniu wszystkiego do kupy odpaliłem silnik ale? na paliwie silnik niema praktycznie wolnych obrotów i strasznie szarpie na wysokich obrotach jest oki ale na wolnych koniec jest fatalnie opisze w przybliżeniu dysza która podaje paliwo na wolne obroty podaje to paliwo z przerwami a powinna dostarczać je bez przerwy i z tego to szarpanie i nierówna praca silnika mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto się spotkał z takim przypadkiem i podzieli się doświadczeniami ja jestem z zawodu mechanikiem i elektronikiem samochodowym ale raczej specjalizuje sie w marce ford tam to w sumie nie jest takie skomplikowane chociaż mam też forda na gaźniku pierburga wracając do tego golfa na lpg chodzi bez problemu IGIEŁKA . gdybym miał trochę więcej czasu to pogrzebałbym ale ten samochód nie może stać wiadomo każdego pili a to że na gazie chodzi bez zarzutu to nie wszystko na paliwie też musi być igiełka więc proszę o pomoc a nie o wypowiedzi typu to już było na forum bo szukałem i nic o gaźnikach na razie nie znalazłem więc pisze ten temat z góry dziękuje i pozdrawiam Mirek

    Nie używaj dużych liter w tytule. [h]
  • #2 13 Nov 2006 20:21
    hefid
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (+1)
    Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
  • #3 15 Nov 2006 19:12
    mirekwozny
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Przeniosłem z: Schematu/instrukcji... niewiem co to ma osnaczać
    niewiem czy takie odpowiedzi są mi potrzebne jeśli możesz to sprecyzuj to (Przeniosłem z: Schematu/instrukcji... )
    pozdrawiam Mirek
  • #4 19 Nov 2006 23:12
    you123
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Vitam.
    Gdzieś kiedyś w domu przewinęła mi się książka pt: "Gaźniki samochodowe" i z tego co pamiętam tam był właśnie przykład właśnie z golfa lub passata (to i tak jest to samo). muszę poszukać i jak znajde to coś podrzuce.
  • #5 19 Nov 2006 23:38
    mirekwozny
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    witam i dziękuje you123 nareszcie ktoś na tym forum zabrał głos w słusznej sprawie naprawde denerwuje mnie strasznie stwierdzenie to juz było lub przeniosłem z shematy lub inne uwagi nie na temat jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam Mirek
  • #6 16 Dec 2006 20:42
    stefanM
    Level 17  
    Helpful post? (+1)
    Jeżeli temat jeszcze jest aktualny i potrzebujesz rozrysowane przewody podciśnieniowe tego gażnika wyślę w następnym poście.
  • #7 17 Dec 2006 14:27
    mirekwozny
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (+1)
    witam i dziękuję za odzew bardzo proszę o schemat tych podłączeń podciśnien tegoż gaźnika podaję email mirekwozny(malpa)wp.pl pozdrawiam mirek
  • #8 05 Feb 2007 18:58
    shr
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    temat bez sensu... panowie wysyłają sobie mailem... a dla nas (innych czytających) - zero info.

    prosze o zamkniecie tego tematu bo coraz wiecej smieci sie pojawia

    pozdrawiam
  • #9 14 Feb 2007 13:51
    korelian
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    No właśnie. Co na to ADMIN?
  Search 4 million + Products
Browse Products