Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

2 x Rainbow Hammer do samochodu:)

crazy_88 30 Lis 2006 21:19 9734 66
  • witam dzis chce zaprezentowac moja skrzynie na dwoch przetwornikach rainbowa 12'' glosniki maja moc po 2 x po 400 rms w konfiguracji 2x 2om sztuka:) skrzynia jest dosc sporych wymiarow jej pojemosc to 72 litry brutto tak jak zaleca producent na sztuke czyli 36 litrow/jedna sztuka calosc jest zbudowana z mdfu:) strojenie wyszlo mi 39,44 hz przy dwoch portach br fi 75mm na 150mm koszt przetwronikow to 800 zloty plus okolo 160 zloty na bass reflexy wraz z materialami narazie zalacze kilka fotek i charakterystki:)calosc zostawiam do waszej opini pozdrawiam koledzy:)


    Fajne!
  • #2 30 Lis 2006 21:32
    dave_19
    Poziom 23  

    jak dla mnie konstrukcja bardzo nietypowa. przetworniki z nieco wyzszej polki. troche malo szczegółowy opis ale jak na 1 raz 5. pieknie to musi grac przy dobrym wzmaku.

  • #3 30 Lis 2006 21:47
    15jacek15
    Poziom 21  

    siemka Davidzie ;)

    nie powiem glosniki superanckie :D masz mozliwosc nakrecenia filmiku jak pracuja ??

    czym ty napedzasz i kiedy skrzynka bedzie siedziala w samochodziku ??

    dla mnie 5/6 ( bo w sumie nicym sie nie wyroznia oprocz przetwornikow )

    Pozdrawiam Jacekl

  • #4 30 Lis 2006 21:51
    crazy_88
    Poziom 42  

    juz niedlugo beda filmiki i reszta fotek jak tylko zakupie wzmaka :)
    planowane wzmaki to xetec p-evo2 lub jbl 1200.1 sam mam dylemat jeszcze:)narazie napedzam to slabym wzmakiem w domu ale gra to naprawde fajnie i przyjemnie:)

  • #5 30 Lis 2006 22:11
    mike21
    Poziom 29  

    Konstrukcja całkiem udana głośniki konkretne, ale mogłeś zastosować dzielona skrzynie. Nie wiem jak gruba jest płyta, ale na pewno by to usztywniło konstrukcje. Chętnie bym posłuchał jak czeszą włoski te głośniczki.Ogólnie 5 :wink:

  • #6 30 Lis 2006 22:12
    crazy_88
    Poziom 42  

    skrzynia jest wykonana z mdfu o grubosci scianek 22mm a przednia scianka jest podwojna czyli ma 44 mm grubosci:)

  • #7 30 Lis 2006 22:24
    marniu
    Poziom 25  

    odwaliłeś kawał dobrej roboty teraz trza to w autko wsadzić i podłączyć pod piec z potencjałem mocy heheh a w domu to możesz sobie wieży posłuchać
    chyba cię odwiedzę i zobacze na żywo jak to gra tylko kiedy piec będziesz miał panie crazzy88

  • #8 30 Lis 2006 22:54
    greg-si
    Poziom 27  

    bardzo ładnie wykonana konstrukcja
    a gra pewnie jeszcze lepiej niż wygląda
    5/6
    pozdrawiam

  • #9 01 Gru 2006 06:00
    wow
    Poziom 27  

    Oooo. Widzę, że bardzo konkretna konstrukcja. Głośniki super cena też super. Z niecierpliwością czekam na filmik jakiś. Ocena 5/6 ponieważ słaba jakość zdjęć :D

  • #10 01 Gru 2006 07:16
    DeathMan
    Poziom 14  

    Ciekawa konstrukcja. Do jakiego auta chcesz to wsadzić ?

  • #11 01 Gru 2006 07:44
    raveland
    Poziom 28  

    widze ze zaczynaja sie pojawiac nowe przetworniki
    chyba STX sie juz przejadl
    co do zastrzezen to skrzynie dalbym dzielona i porty br mi sie nie podobaja
    patrzyles z jaka predkoscia powietrze przez nie przelatuje??
    powinno byc okolo 17m/s jezeli masz duzo wiecej to juz kicha bo sie moze robic kompresja,sprawdz i podaj bo jestem ciekawy
    konstrukcja estetyczna,ladnie wyglada tylko scianka pochyla powinna byc bez przetwornikow zeby bylo latwiej upchac w bagazniku chyba ze to ma sluzyc lepszemu efektowi wizualnemu
    oczywiscie czekam na filmik w naszym dziale z filmikami :)
    kiedy kupujesz wzmaka??

  • #12 01 Gru 2006 13:48
    crazy_88
    Poziom 42  

    raveland porty sa takie jak zaleca producent kupowane w firmie ca i skrzynia ma idealnie taki litraz jaki potrzebuje:) co do wzmaka przed swietami moze bedzie:) jak tylko dorwe sie do cyfrowki to odpale jakies filmiki:)

  • #13 01 Gru 2006 13:59
    tony_tr
    Poziom 22  

    Witam serdecznie. Konstrukcja bardzo mi się podoba a w szczególności jej dwa serca:) Sam planuję kupić taki głośniczek więc też oczekuje na filmiki. Konstrukcja bardzo udana napewno gra świetnie! Zyczę miłych chwil spędzonych w aucie jak już będziesz miał wzmacniacz :) Pzdr

  • #14 01 Gru 2006 15:16
    qstosz
    VIP Zasłużony dla elektroda

    jak dla mnie to pięć a nawet sześć!ładnie wykonana no i jak będzie wzmak to napewno zatrzęsie autkiem;)!pozdro!
    elo!dan

  • #15 01 Gru 2006 15:25
    qscgu
    Poziom 34  

    No co do konstrucji i wyboru przetwornikow nic nie moge zarzucic ale przyczepie sie do malych portow BR, 10cm srednicy to naprawde minimum, ja u siebie 2x7,5 mam do jednego glosnika 30cm a i tak uwazam ze przy dosc sporym wzmocnienu slychac powietrze z BR
    ogolna ocena 5/6 ale zawsze mozesz powiekszyc otwory na br i dac wieksze

  • #16 01 Gru 2006 15:41
    crazy_88
    Poziom 42  

    zobacze co da sie zrobic:) dalem takie jakie zalecal producent no nic zobaczymy jak bedzie wzmak jak to zagra:)jesli dal bym przypadkowo br o srednicy 10 cm to strojenie sie podniesie do 47,44 hz wiec jak by to wypadlo?

  • #17 01 Gru 2006 15:48
    ige
    Poziom 35  

    konstrukcja bardzo mi sie podoba ;) nareszcie cos innego niz ten stx.... co do portow br to ja bym dal jednak 10cm strojenie mozesz zachowac przez przedluzenie br tylko niewiem czy ci sie wtedy zmiejsci,ale jak narazie najlepej odsluchac tak jak jest bo moze sie okazac ze jest ok i niebedzie potrzeby zmieniac ;)
    good work

  • #19 01 Gru 2006 16:22
    kalasz20
    Poziom 25  

    Witam
    Widzę że wybrałeś Rainbow'y , całkiem nieżle wyglądają , co do wzmacniacza to sporo kosztuje ten Xetec , tańszy jest już JBL1201 , a myślałeś nad Boshmanem PSX D2? Ogólnie konstrukcja dobrze wykonana , 5/6 , zastanawiam się czy BR nie będą za małe jak dasz im więcej mocy.
    Pozdrawiam

  • #20 02 Gru 2006 07:31
    crazy_88
    Poziom 42  

    mike21 mowil ze ten jbl nie posiada filtrow :( i to jest jego minus:(

  • #21 02 Gru 2006 08:44
    herdi
    Poziom 23  

    No cóż, pudło ładne, solidna robota, szkoda że nie ma w środku żeberek dla wzmocnienia. Szkoda że nia mam wrażeń odsłuchowych, no ale może kiedyś co się odwlecze ... ;)

  • #22 02 Gru 2006 09:45
    Marcinek84
    Poziom 15  

    bardzo ładna konstrukcja efekt napewno bedzie powalający, a czy skrzynia jest podzielona na dwie komory, ja bym zrobił porty br po bokach skrzyni ale ogólnie bardzo ładna kostrukcjia 5/6

  • #23 02 Gru 2006 11:40
    mlody1921
    Poziom 29  

    hoho ładniuśko, postarałeś sie w odpowiednim aucie ta pochylona scianka bedzie ladnie wygladac ale jak koledzy powiedzieli i tez mnie to nurtuje Br beda świastac bo skrzynia za duza niejest a jak przetworniki sie rozegraja moze byc problem, jezeli 10cm sie niezmieszcza to to w katalogu carpower br pod kątem

    dla mnie 6/6 niema sie do czego przyczepic zrobiles starannie elegancko strojenie jak podał prducent jezeli bedzie cos nie tak producent po glowie dostanie ;]

    tylko sie nieobijaj i rob filmiki :D

  • #24 02 Gru 2006 12:15
    OloWeb
    Poziom 13  

    rówież musze przyznać głośniczki wyglądają niesamowicie kwestia jak to gra :) czekam na filmik

    ale z piecykiem w aucie
    pozdrawiam

  • #25 02 Gru 2006 15:25
    czajna_20
    Poziom 10  

    Obudowa : nic szczegolnego, ale estetyczna, plyta MDF (rewelacja), szkoda ze nie dzielona i bass reflexy przy male (nawet STX potrzebuje szrokich wylotow),
    przetworniki: bardzo poządne, przy dobrym wzmaku beda pobudzaly alarmy samochodow ktore beda staly w okolicy :) ,
    w jakm samochodzie chcesz to umieścić?? zdecydowales siejuz na jakis konkretny piecyk?? u mnie 5,5/6 za obudowe

  • #26 02 Gru 2006 15:36
    mdcs
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Konstrukcja zupełnie typowa. Nie wyróżnia się niczym szczególnym poza ciekawymi głośniczkami. Rónież mam zastrzeżenia co do średnicy br. Liczyłeś prędkość powietrza w br przy Xmax? Nie wiadomo czy to się wyrobi. W sumie jak bym miał dać 800zł za napędy to bym kupił XXLS10. 10" cali, ale dźwięk powala. Ja jestem zwolennikiem szybkiego, dobrze kontrolowanego basu, który nie musi sięgać krańca pasma.
    Moja ocena - 4/6

  • #27 02 Gru 2006 15:39
    crazy_88
    Poziom 42  

    mdcs napisał:
    Konstrukcja zupełnie typowa. Nie wyróżnia się niczym szczególnym poza ciekawymi głośniczkami. Rónież mam zastrzeżenia co do średnicy br. Liczyłeś prędkość powietrza w br przy Xmax? Nie wiadomo czy to się wyrobi. W sumie jak bym miał dać 800zł za napędy to bym kupił XXLS10. 10" cali, ale dźwięk powala. Ja jestem zwolennikiem szybkiego, dobrze kontrolowanego basu, który nie musi sięgać krańca pasma.
    Moja ocena - 4/6



    powiem tak ze te rainbowy bardzo ladnie graja z szybkim bitem i nie gubia sie wcale graja naprawde poteznym szybkim dynamicznym basem:) ja slucham techno i nie narzekam:) mam podlaczone to pod slabego wzmaka boje sie pomyslec co bedzie jak zasile to monoblockiem

  • #28 02 Gru 2006 19:30
    chico
    Poziom 17  

    Plusy:
    + przetworniki
    + estetyka
    + planowany wzmacniacz =]


    Minusy:
    - porty BR(pewnie bedzie trzeba wymienic na fi=100mm)
    - brak pochylenia tylnej scianki
    - duzo miejsca zajmowanego


    Radze nie sugerowac sie tak symulacjami(dokladnosc strojenia do 2 miejsc po przecinku :) ) Ogolnie konstrukcja udana, mam jednak kilka pytan co do niej:

    Jak rozwiazesz kwestie zasilania w aucie to juz jednak spore bydlaki sa ;- )? Co to za auto? Buda ma jakies wzmocnienia wewnetrzne? Te glosniki to pewnie niezle pompki...

  • #29 02 Gru 2006 21:06
    crazy_88
    Poziom 42  

    chico zasilane to bedzie monoblockiem o mocy 1,2 kw wiec kopa bedzie miala poteznego w skrzyni wlasnie dorobilem wsporniki jesli tylko zakupie wzmaka zobacze jak wyglada kwestia br jesli bedzie potrzeba przerobie je na fi 100mm nie ma problemu filmiki nie bawem po skompletowaniu audio:)

  • #30 02 Gru 2006 22:11
    łowieca
    Poziom 29  

    No no ładne wykonanie, głośniki też niczego sobie :D
    Na Twoim miejscu Crazy pomyślał bym również nad PSX-D2 lub chociaż1 jak powiedział kalasz20
    Moja ocena 6/6
    Pozdro

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME