Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym, Skoda Octavia?

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym, Skoda Octavia?
Autor
Wiadomość
MichałG
Poziom 3
Poziom 3

Miasto: Łódź

Post#1 Post autora tematu 01 Gru 2006 23:59   

Lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym, Skoda Octavia?

Witam,
zacznę od tego iż jestem raczej laikiem w tych sprawach.

Moj problem objawia się tak:arrow:.
Auto, Skoda Octavia 1.6 (75KM) 2000r, przebieg ok.75 tyś. km. Strasznie falowały obroty, auto zaczęło sporo palić, stało się mułowate, pojechałem do najbliższej stacji obsługi. Wymienili przewody WN, świece, wymienili filtr powietrza, skasowali sporą sumkę...!!!:cry:
Po badaniu jakimś komputerem, stwierdzili jeszcze, że do wymiany jest sonda lambda. Zakupiłem więc uniwersalną sondę(ponieważ oryginalna w cenie 2.5 raza droższa) firmy NGK, podobnież dobra. Sonda wymieniona, ale problem nie do końca rozwiązany. Otóż na wolnych obrotach, odczuwalne jest lekkie wahanie obrotów, powiedzmy o 100-150 obrotów.
Proszę o poradę gdzie szukać problemu? Czy winą może być nie oryginalna sonda, czy może coś innego?

Z góry dziękuję
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 01 Gru 2006 23:59   

Powrót do góry

MichałG
Poziom 3
Poziom 3

Miasto: Łódź

Post#2 Post autora tematu 02 Gru 2006 09:51   

Re: Lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym, Skoda Octavia

Czy ktoś może mi pomóc?
Powrót do góry

Usunięty

Post#3 02 Gru 2006 10:06   

Oczywiście,serwis lub jakiś warsztat.
Powrót do góry

RLukas
Poziom 4
Poziom 4

Post#4 02 Gru 2006 15:48