Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Całkowity amator. Który kabel jest od czego?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Technika Sceniczna i Studyjna -> Całkowity amator. Który kabel jest od czego?
Autor
Wiadomość
Hermes_LWA
Poziom 9
Poziom 9

Miasto: Lublin

Post#1 Post autora tematu 18 Gru 2006 23:21   

Całkowity amator

Mam pytanie bo jestem całkowitym amatorem a mianowicie mam kolumne Altus 75 i mam niebieski kabelek i biały w miejscu po głośniku średniotonowym i chcę wstawić nowy, który kabel jest od plusa a który od minusa? Wiem że to śmieszne ale elektronika to nie mój dział :P Pozdrawiam!
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 18 Gru 2006 23:21   

Powrót do góry

Hefajstos
Poziom 23
Poziom 23

Miasto: Warszawa

Post#2 19 Gru 2006 01:42   

Re: Całkowity amator

W sumie, to nie chciało by mi się szukać i sprawdził bym jak jest podłączone w drugiej kolumnie...

--
pozdrawiam
Hefi
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 19 Gru 2006 01:42   

Powrót do góry

Elektryk80
Poziom 18
Poziom 18

Miasto: Kraków

Post#3 19 Gru 2006 02:07   

Już pisałem w którymś temacie jak to sprawdzić. Podepnij głośnik, włącz wzmacniacz. Wygeneruj szum, najlepiej różowy albo włącz jakiś sygnał najlepiej monofoniczny. Jeżeli dźwięk będzie dobiegał z punktu pomiędzy głośnikami to znaczy że polaryzacje są zgodne i głośnik podpiąłeś prawidłowo. Natomiast jak dźwięk będzie dobiegał z punktów skrajnych to musisz zamienić miejscami kabelki.