Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Opel Astra G 2.0 DTL - pompa......?

debik 28 Gru 2006 18:06
  • #1 28 Gru 2006 18:06
    debik
    Poziom 15  

    Autko jak to bywa w takich przypadkach jechalo i stanelo nie mozna go odpalic.
    Cisnienie niby jest na wtryskiwaczach ale za male, skoro moge palcem przytrzymac. (Nie mam mozliwosci sprawdzic dokladnie).
    Po podlaczeniu TECHa wywalilo:
    P1690 -> malo wazny
    P1694 -> mazny
    P0704 -> doscy istotny
    P1651 -> krytyczny
    P1630 -> krytyczny

    Dwa ostanie bledy wskazuja na pompe jak smiem twierdzic ( a raczej na sterownik). Napiecie do sterownika dochodzi.

    Po wykasowaniu przy probie odpalenia zostaje ponownie P1630, wiec cyba pompa.

    Chcialbym sie upewnic bo jest to sporo roboty i kosztow.

    Z gory dzieki i pozdrawiam !

    PS. Jets jakis madry sposob na wyciagniecie tej pompy poza rozbieraniem calego rozrzadu ?

  • #2 29 Gru 2006 13:28
    fructon
    Poziom 33  

    to blad regulacji wtrysku i wskazuje na pompe ale raczej sam jej nie naprawisz taka naprawa moze sie zamknac nawet w kwocie 2000 pln i musisz trafic do zakładu ktory sie na tym zna

  • #3 29 Gru 2006 13:45
    piotrdan
    Poziom 19  

    Z tego co pamiętam to pompy dobrze robią w Krotoszynie ale nie wiem gdzie. Koszt około 2500 zł. Roboty trochę jest przy wyciągnięciu ale przy złożeniu trzeba mieć przyrządy, bo na stary łańcuch jest odpowiednia procedura.

  • #4 30 Gru 2006 17:55
    debik
    Poziom 15  

    Ok. Pompa wyciagnieta. Padl sterownik.
    Dokladnie to ten cholerny przewijuajacy sie w tych pompach drucik. Nowa pompa za 3000 kola i mam nadziej ze autko wyjedzie.

  • #5 13 Kwi 2007 22:17
    grzeniu
    Poziom 10  

    witam
    mialem podobna sytuacje blad p1630 zrobili mi to za 1300zl nie wyciagajac pompy z auta i jak na razie jezdzi juz z rok czasu

  • #6 27 Kwi 2007 08:54
    czapajew
    Poziom 21  

    A możesz napisać co zrobili i gdzie?

  • #7 29 Kwi 2007 01:15
    grzeniu
    Poziom 10  

    robia to w okolicy Slubic kolo Swiecka ,musze poszperac znajde numer

    Dodano po 7 [minuty]:

    a co do tego co zrobili to na pewno pompea jak to nie wiem zreszta najwazniejsze ze auto jezdzi i naprawa kosztowala polowe tego co chcieli inni

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty