Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

intek-m-550 power series-12W

picia22 26 Sty 2007 15:29
  • #1 26 Sty 2007 15:29
    picia22
    Poziom 27  

    Witam kolegow własnie bawie sie tym radiem i w zaden sposob niemoge wykrzesac z niego 12W, zrobiłem wszytsko co opisał kolega green33 prawdzałem inne kombinacje ale nadal nic to niezmieniło jesli chodzi o moc wyjsciowa ,odrazu mowie ze mam wersje power series na mosfecie , ale jak go odblokowac to niewiem moze koledzy cos pomoga
    dzieki i pozdrawiam

  • #2 26 Sty 2007 21:01
    yes2mike
    VIP Zasłużony dla elektroda

    A wiesz jaka bedzie roznica sygnalu po zwiekszeniu tej mocy ? Moze pol es'a...

    Czy w takim razie warto ?

  • #3 01 Lut 2007 12:13
    picia22
    Poziom 27  

    "Warto nie wartoo" zalezy od punktu widzenia jesli na radiu pisze 12W ja ja zato płace to zadam aby było te 12W, zreszta co tu duzo mowic poco firmka wymysla jesli tak nieidzei zmienic , przerobke robiłem z orginalnej rozpiski producenta i ndala nic ciekawe dlaczego? moze juz ktos na to wpadł

  • #5 27 Mar 2007 11:58
    picia22
    Poziom 27  

    oki sprzecik chodzi niestety te 12w nieda ardy w kazdym modelu ustawic czasami tylko 8 lub max 10W mozna wycisnac radia , idzie ustawic 12 a nawet wiecej ale napiecie zasilania 15 i trzeba trzoche sie nastroic
    ale ogolnie radyjko klasa podoba mi sie dobre echo po regulacji działa wysmienicie dorba antenka i moze radyjko pracowac jako stacjonarne na bazie bez zadnych problemow,

  • #6 30 Mar 2007 10:00
    jarekszwabi
    Poziom 9  

    Witam mam inteka i jak podłączałem mikrofon ze wzmocnieniem zrobiłem zwarcie w gnieżdzie mikrofonu i rodujko nie reaguje na zmiane kanałów w mikrofonie i przy radju i nie chce nadawać.Działa tylko przełącznik am\fm i szybka 9 i 19 wie ktoś moze co jest przyczyną???

  • #7 30 Mar 2007 11:04
    JacekCz
    Poziom 30  

    picia22 napisał:
    "Warto nie wartoo" zalezy od punktu widzenia jesli na radiu pisze 12W ja ja zato płace to zadam aby było te 12W, zreszta co tu duzo mowic poco firmka wymysla jesli tak nieidzei zmienic , przerobke robiłem z orginalnej rozpiski producenta i ndala nic ciekawe dlaczego? moze juz ktos na to wpadł


    Rozumiem nauczycielowi języka polskiego nie płaciłeś i nie wymagałeś żeby cię nauczył.

    Facet, nie katuj nas takim pisaniem.

    użytkownik Inteków.

  • #8 09 Kwi 2009 18:57
    kadziunt
    Poziom 2  

    Mam pytanie, czy:

    Zewrzyj punkty lutownicze LK2, LK5 i LK6
    oznacza, zlutuj na stałe??
    Jeśli tak, to proszę o rade jak to zrobić??
    Trzeba ściezki lutować, czy poprostu cyna i jedziemy??

  • #9 20 Kwi 2009 09:35
    Usunięty
  • #11 16 Sie 2009 09:10
    Pre100n
    Poziom 16  

    Witam. Zgodnie z instrukcją, żeby podnieść moc TX do 12W trzeba polutować zwory na PCB, do czego w takim razie służy potencjometr RV5 - opisany w schemacie jako RV5 TX POWER?
    Czyżby po odblokowaniu radia zworami służył on do faktycznego ustalania mocy nadajnika? Czytałem na innym forum że służy on właśnie do regulacji mocy TX. W moim radiu bez modyfikacji zworek kręcenie nim nic nie zmienia.

  • #12 16 Sie 2009 09:15
    Usunięty
  • #13 16 Sie 2009 09:39
    Pre100n
    Poziom 16  

    W międzyczasie zerknąłem do dokładniejszej instrukcji opisującej RV5 - służy on do ustawienia napięcia na końcówce mocy. Do regulacji wskaźnika służy RV4.

  • #14 16 Sie 2009 13:57
    danieldaniel47
    Poziom 12  

    Taka moc to chyba tylko w FM , w AM może zabraknąć modulacji i może jeszcze na 2sc2078 z trafem modulującym.

  • #15 16 Sie 2009 16:14
    Pre100n
    Poziom 16  

    Ok sprawa się wyjaśniła, w rezultacie wolnego niedzielnego popołudnia postanowiłem rozbabrać inteka, rozblokowałem dodatkowe band'y i poszedł mod na 12W TX. Jak na razie śmiga jak należy. Co ciekawe - producent chyba jako DEFAULT produkuje te radia w opcji 12W i z dodatkowymi band'ami. Moje radio po rozkręceniu (nówka sztuka plombowana przez AMT) miała widoczne ślady "obniżenia" mocy i założenia blokady na EU (ślady odsysania cyny ze zworek i smarki z kalafonii) i brak elementu C331k.

  • #16 17 Sie 2009 14:46
    adas_ppp
    Poziom 16  

    Może należało by zaznaczyć że są dwie wersje PCB w tym modeli. W jednym jest C331 przylutowany od spodu w drugim nie. Ponieważ inne PCB to i inaczej trochę się z nimi postępuje.

  • #17 17 Sie 2009 17:11
    Usunięty
  • #18 17 Sie 2009 18:16
    danieldaniel47
    Poziom 12  

    No to jak kolega lepiej wie to poda co tam za tranzystor siedzi specjalnie zassałem schemat ale ale nieczytelny wiem że to jakiś MOSFET.
    Producent może się postarał 4W a 12W jest różnica. Ciekawe jak AM się sprawuje nośna 12W a ile wstęgi boczne? Trafo modulujące się nie grzeje?

  • #19 17 Sie 2009 18:29
    Usunięty
  • #20 17 Sie 2009 18:29
    danieldaniel47
    Poziom 12  

    Kolega chyba nie widział widma modulacji amplitudy.
    RD16HHF1 wszystko wyjaśnia.

  • #21 17 Sie 2009 18:37
    Usunięty
  • #22 17 Sie 2009 18:43
    danieldaniel47
    Poziom 12  

    AM to nie tylko sama nośna. Dzięki za tranzystor mój schemat był nieczytelny masz racje temat czego innego dotyczy.

    Pozdrawiam.

  • #23 17 Sie 2009 18:48
    Usunięty
  • #25 28 Sie 2009 19:09
    Dj-ArT
    Poziom 9  

    adas_ppp napisał:
    Może należało by zaznaczyć że są dwie wersje PCB w tym modeli. W jednym jest C331 przylutowany od spodu w drugim nie. Ponieważ inne PCB to i inaczej trochę się z nimi postępuje.


    Właśnie siedzę na tym radiem i widzę ze różni się od tego na fotkach z załączników. Moje faktycznie posiada kondensator c331 ale przylutowany do gniazda antenowego i zamiast LK2 jest LK7, natomiast LK2 znajduje się w innym miejscu, już "zlutowany". Ktoś rozgryzał taka wersje?? oczywiście m-550 power

  • #26 06 Wrz 2009 14:00
    Pre100n
    Poziom 16  

    Czy w takim razie wiecie jak odblokować wersję bez C331 lutowanego na płycie?

  • #27 23 Wrz 2009 23:04
    szogun555
    Poziom 10  

    Ja, koledzy z innej beczki -potrzebuję dorobić do tego radyjka skrót mocy -najlepiej z płynną regulacją. Może mi ktoś w tym pomóc? Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty