Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Kod Awaryjny Renault Kangoo

andrzej1982 02 Lut 2007 22:33
  • #1 02 Lut 2007 22:33
    andrzej1982
    Poziom 17  

    Jak wpisać kod awaryjny do renault kangoo 2001 1,9d? Przyciśnięcie przycisko od centrala w kabinie na dłużej nie zmienia częstotliwości mrugania diody.

    Może macie jakieś sugestie co do przyczyny, lub jakiś inny sposób.
    Ewentualnie jak wywalić immo. Jest to diesel więc podobno można to zrobić ławiej.

  • #2 04 Lut 2007 19:12
    andrzej1982
    Poziom 17  

    czy naprawdę nikt nie może pomóc?

  • #3 04 Lut 2007 20:22
    maxmax77
    Poziom 23  

    witam .kod wprowadzasz tak. wsiadasz do auta zamykasz dzwi przyciskiem do ryglowania przekręcasz zapłon i klawiszem do zamykania czymasz aż zacznie mrugać dioda karzde mrugnięcie to cyfra kodu po każdej cyfrze puszczasz klawisz i trzymasz od nowa po prawidlowym wpisaniu kodu dioda się zaświeci i auto można odpalić i zsynchronizować kluczyki.

  • #4 04 Lut 2007 20:33
    pentaconta
    Poziom 11  

    Witam
    wywal immo i będziesz miał spokój

  • #5 05 Lut 2007 17:45
    andrzej1982
    Poziom 17  

    zrobisz to? - Wywalisz to immo?

  • #6 05 Lut 2007 17:50
    xwaldek1
    Poziom 20  

    Jaki tam siedzi sterownik ?

  • #7 05 Lut 2007 17:52
    Usunięty
  • #8 05 Lut 2007 20:11
    andrzej1982
    Poziom 17  

    Do pompy dochodzą 2 kable z grubej wiązki przewodów, chyba biały (lub szary) i czarny. Pompa to taki czarny plastikowy walec?

  • #9 06 Lut 2007 20:47
    andrzej1982
    Poziom 17  

    zawór kodowy, czyli trzeba ymienić go na inny (nie - kodowy)? Czy poprostu na któryś z tuch przewodów podać stałego plusa?
    Tak na marginesie dzisiaj w serwisie dowiedziałem się że kangoo nie ma możliwości wpisania kodu awaryjnego.

  • #10 06 Lut 2007 21:58
    berlingo
    Poziom 20  

    w kango tak się dzieje ja miałem podobnie spróbuj w kluczyku przelutować styki na cewki na płytce i ją trochę podgrzac jak nie pomoze to fachowiec u nas w kaliszu 200 zl

  • #11 06 Lut 2007 22:21
    andrzej1982
    Poziom 17  

    Numer z cewką już sprawdzany, nie działa. Niestety. Teraz pozostaje to odciąć. Co z tym zaworem kodowym trzeba zrobić?

  • #12 07 Lut 2007 14:21
    avital
    Poziom 15  

    Plik z puszki immo dodaj w zał. , na tej podstawie wygeneruje Ci treść do transpondera (T5).i napisz jaki masz programator do tr. KMRW ?
    Czarna puszka za zegarem z niebieską wtyczką plik z 93c46

    Marcin

  • #13 31 Sie 2007 23:40
    Zbyszek K.
    Poziom 12  

    WITAM !
    1PYTANIE :
    CZY KTOS JEST W STANIE SKOMPILOWAC POPRAWNE ZAWARTOSCI DO DWUCH TRANSPONDERÓW T5 NA PODSTAWIE MAPY PAMIECI DO TEGO MODULU IMMO: SAGEMA DUZY PROCEK +93C46
    CENTRALA PO LEWEJ ZA LICZNIKIEM OBOK ODBIORNIK RADIOLINI W OBUDOWIE JAK PRZEKAZNIK.
    TYPU CENTRALI NIE PODAM BO WYJAŁEM PŁYTKE Z OBUDOWY TAK JA FRANCUZI ZAMONTOWALI ZEBY NIE POŁAMAC TO KONSOLE TRZEBA WYKRECIC Z AUTA.

    ZAWARTOSC MEM 93C46 W PLIKACH -ODCZYTANE JAKO 8 I 16 BIT
    POSZEDŁ SIE WIETRZYC KLUCZYK -PILNE BARDZO BYŁY DWA I CHCIAŁBYM DOKŁADNIE ODTWORZYC TEZ DWA A NIE KOPIOWAC JEDEN -JESLI SIE DA OCZYWISCIE
    2 PYTANIE : CZY KLUCZYKI O TAKICH NUMERACH ER54SYH7 DA SIE DOPISYWAC DO MODULU IMMO W SERWISIE ? BYŁEM POWIEDZIELI MI ZE SIE NIE DA- ALE OCZYWISCIE NAWET NIE PRÓBOWALI - TO CO JAK ZAMAWIAJA NOWE PILOTY Z PLIPEM TO BO GOSC ZGUBIŁ TO NIE WYKASOWUJE STARYCH I PROGRAMUJA NOWYCH TYLKO WYMINA MODULU IMMO JEST GWARANCJA ZE ZGUBIONY -SKRADZIONY KLUCZ NIE DZIAŁA W AUCIE?
    ?? COS MI SMIERDZI KICZEM TO TLUMACZENIE SERWISU.
    NA MOJA PROSBE O PRZYUCZENIE KLUCZYKA POWIEDZIELI NIE I SKONCZYŁO SIE NA DIAGNOZIE SYSTEMU ZA 50 ZŁ -PRZEZ TELEFON TEGO MI NACIAGACZE NIE POWIEDZIELI A PROSIŁEM PODAJAC DANE I ROCZNIK AUTA CZY JEST SZANSA NA PRZYUCZENIE KLUCZYKA DO IMMO Z TEGO AUTA BO PRZESTAŁ DZIAŁAC - CHOC KMRW ODCZYTUJE TEN KJLUCZYK Z CAŁA PEWNOSCIA PRAWIDŁOWO I KOPIA JEGO NA T5 TAK SAMO NIE PRACUJE (MOZE WYSYPAŁY SIE BAJTY W EEPROMIE PLIPA?) DO TEJ PORY BEZ PROBLEMU KLUCZYK SŁABO CZYTAJACY SIE PO SKOPIOWANIU I WYCIECIU BADZIWNEJ CEWKI Z PLIPA DZIAŁAŁ MI PRAWIDŁOWO
    ZAPRASZAM DO DYSKUSJI GRONO KTÓRE MA COS DO POWIEDZENIA NA TEMAT A NIE KOLEGÓW KTÓRZY BEDA MI CEWECZKE KAZAC PRZEWIJAC I LUTOWAC W PILOCIE BO TO NIE TEN PROBLEM.

    A MOZE LOGIN DO DIAGNOZY JEST KTOS W STANIE WYLICZYC TO PODJADE DO KOLEGI KTÓRY MA CZYM MI EWENTUALNIE PRZYUCZYC
    LOGIN 7621 ???

    ZBYSZEK KWIATKOWSKI AUTOCENTRAL WADOWICE
    DZIEKI ZA JAKIEKOLWIEK INFO

  • #14 01 Wrz 2007 10:21
    avital
    Poziom 15  

    wyślij odczyty z KMRW dla klucza 1 i 2.

  • #15 01 Wrz 2007 17:34
    Zbyszek K.
    Poziom 12  

    Witam!
    Dzieki ze sie odezwałes
    wysłałem Tobie- na priv sa w pliku bin ale prosze:
    klucze-
    nie działajacy :30 38 8E E3 38 8E E3 38 - 8E E3 38 80 E3 38 8E 03
    działajacy :30 38 70 E0 07 70 E0 07 - 00 E0 C7 7F E0 C7 71 00

    POZDRAWIAM -
    JAK MOGE LICZYC NA SOLUCJE OBIE TZN ZAPIS DO TRANSPONDERA ZŁEGO JAK I RÓWNIEZ ZAPIS DO EEPROMU WYLICZONY Z TEGO KLUCZA CO NIE TRYBI MOZE JAKAŚ SOLUCJA JEDNA LUB DRUGA UMOZLIWI ZSYNCHRONIZOWANIE SIE PILOTA DO ZAMKA -ZALEZY CO NAPRAWDE SIE WYSYPAŁO ZAWARTOSC W TRANSPONDERZE LUB ZAW W EEPROMIE IMMO

    Dodano po 15 [minuty]:

    A TAK PRZY OKAZJI:

    Kto ma na terenie Krakowa lub małopolski PRZYRZAD AD100 do kopiowania i dopisywania transponderów w autach wielu marek on to potrafi podobno bez problemów.?

    Zbyszek K.

  • #16 04 Wrz 2007 12:45
    avital
    Poziom 15  

    kod działający jest zapisany w pliku immo, natomiast kod z klucza nie działającego jest pobrany z zagranicznego forum nt. elektroniki samochodowej, z wątku o sposobie liczenia w/w.

  • #17 04 Wrz 2007 15:47
    Zbyszek K.
    Poziom 12  

    Witam!
    Ttzn sugerujesz ze ktos wpisał ten kod do mojego kluczyka ??? Ciekawe jak go zapisał do mojego klucza chyba telepatycznie -jaja sobie robisz ze mnie ???
    Ten układ scalony w tym kluczyku jest bankiem danych dla kodu kluczyka i kodu radiowego i zapewniam ze nikt nigdy nie miał tego klucza w maszynce oprócz mnie a ja nie mam warunków aby tego scalaka zaprogramowac jakimkolwiek kodem -t5 i pare innych owszem mógłbym modyfikaować .
    podaj skróta ne ten serwer z miła checia poczytam cóż sagem wymyslił za algorytm szyfrowania danych w swej pamieci.

    Zbyszek K.

  • #18 04 Wrz 2007 16:49
    avital
    Poziom 15  

    Jest jeszcze jedna mało prawdopodobna możliwość że przypadkowo treść EEPROMU tego procka uległa takiemu zniekształceniu że przybrała postać kodu w/w klucza... ;) i jeszcze jedno nikt nie napisał że te dane są zaszyfrowane - wręcz przeciwnie.

  • #19 05 Wrz 2007 13:05
    Zbyszek K.
    Poziom 12  

    Witam!
    Twoje odpowiedzi sa wymijajace , napisałes wygeneruje ci(nie mi ale komus wyzej ) zapis ale potrzebna mi zawartosc pamieci , dane sa jawne , a ty dalej nic nie wygenerowałes oprucz twierdzenia ze wpis jest pobrany z serwera-

    zgadza sie ja tez mysle ze predzaj uszkodzeniu uległ wpis do eepromu w transponderze oryginalnym -
    no to wygeneruj ten wpis do transpondera , - chcesz za swa prace wynagrodzenia -ok.
    Ja tam do niczego nie doszedłem jakos nie widze tych wpisów w pamieci 93c46 choc jest pewien cykl powtorzen i przestawien podobny w trzech
    pierwwzych liniach (ta pamiec jest wogóle niejako podwujnie zapisana )
    Na razie to auto jezdzi na jednym kluczu druki czeka z jego kopia, az sie zwali ten działajacy(oryginał) i wiem ze na drodze nim nie stane dopuki nie uszkodzi sie wpis do pamieci 93c46 albo immo na pompie lub w sterowniku bo nie wiem co jest przypisane do centralki immo
    Zbyszek k.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty