Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Polsat cyfrowy, podłączenie dekodera bez anteny?


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Początkujący Serwisanci ->Polsat cyfrowy, podłączenie dekodera bez anteny? Napisz nowy temat  Temat zablokowany. 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
Stan0307
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 29
Miasto: "-"

Stan0307
Poziom 8
Post#1 03 Lut 2007 17:41  Autor tematu   

Polsat cyfrowy


Kupilem dekoder Polsatu wraz z aktywacja bez anteny poniewaz jest problem z zamontowaniem jej na bloku <siding>. Probowalem podlaczyc do kablowki <jeden kabel 3 media -internet, telewizja, telefon> ale nie lapie sygnalu. Czy jest jakas mozliwosc na podlaczenie tegoz dekodera bez montazu anteny??? Z gory dziekuje za podpowiedz

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
maxxmaxx
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 257
Miasto: -

maxxmaxx
Poziom 15
Post#2 03 Lut 2007 17:46    

Re: Polsat cyfrowy


Witam.
Niestety bez anteny nic nie poradzisz.
A z kablówką to napewno działać nie będzie.
Czy na bloku nie ma wogóle żadnych anten?
Mógłbyś dogadać się z jakimś sąsiadem i podłączyć do jego anteny,
oczywiście należy zmienić konwerter na twin.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
Stan0307
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 29
Miasto: "-"

Stan0307
Poziom 8
Post#3 03 Lut 2007 18:29  Autor tematu   

Re: Polsat cyfrowy


Dzieki za odpowiedz. W tym sek ze mieszkam w Austrii i slaba znajomosc jezyka ogranicza moje dzialanie. Kupilem u operatora kablowki urzadzeni pozwalajace przejsc z analogu na digital ale przybylo mi tylko obcojezycznych programow. Probowalem dekoder podlaczyc w szereg z Digit MF4-K ale i tak nie widzi transportera

Dodano po 2 [minuty]:

Cos slyszalem o antenach siatkowych. Widzialem dzisiaj nawet w sklepie pokojowe anteny siatkowe ale nie jestem pewien czy by to poszlo.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
gigi-44
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 654
Miasto: Bielsko-Biała

gigi-44
Poziom 19
Post#4 03 Lut 2007 19:10    

Re: Polsat cyfrowy


Witam !Anteny siatkowe są antenami przeznaczonymi do odbioru telewizji naziemnej i niestety dekodera nie podłączysz.Chcąc oglądać cyfrowy polsat musisz mieć antenę satelitarną, może masz balkon i da się przymocować do niego antenę a

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Stan0307
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 29
Miasto: "-"

Stan0307
Poziom 8
Post#5 03 Lut 2007 19:36  Autor tematu   

Re: Polsat cyfrowy


Witaj. Wlasnie moje mieszkanie jest bez balkonu dlatego mam taki problem, a z tego co sie orientuje to antena nie moze wystawac poza elewacje budynku. Zastanawiam sie, mimo to nad zainstaloweniem anteny w oknie. W Polsce stosowane sa anteny min65 cm ciekawe czy na mniejszej by mi to ruszylo?

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
hefid
Zasłużony dla elektroda
Zasłużony dla elektroda


Dołączył: 17 Kwi 2002
Posty: 18196
Miasto: Warszawa

hefid
Zasłużony dla elektroda
Post#6 03 Lut 2007 19:38    

Re: Polsat cyfrowy


Post był raportowany.
Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
maximus77
Poziom 12
Poziom 12


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 96
Miasto: Wrocław

maximus77
Poziom 12
Post#7 03 Lut 2007 21:50Pomocny post    

Re: Polsat cyfrowy


Możesz poszukać antenki sat. 38cm na przessawke Smile tak jak to mają niektórzy kierowcy tirów, z łatwością przymocujesz do okna i równie szybko zdejmiesz lub takie cudo:) na parapet jak precyzyjnie toto ustawisz to polsacik łapniesz

Moderowano przez Jaś Kula:
Nie zamieszczaj deaktualizujących się po czasie linków do aukcji Allegro. Możesz je podać Koledze na PW. Linki skasowałem. Wkleiłem fotki.
Rady:
- dbaj o styl swojej wypowiedzi
- nie popełniaj błędów
- nie zaniżaj poziomu elektroda.pl


Załączniki:

Czy wiadomość jest pomocna? + +1 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
Stan0307
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 29
Miasto: "-"

Stan0307
Poziom 8
Post#8 02 Mar 2007 00:34  Autor tematu   

Re: Polsat cyfrowy


Wlasnie juz mam ta antene satelitarna dla TIRa, stoi sobie na parapecie i juz odbieram kilka polskich programow. Prosze o pomoc, co moze oznaczac informacja ze program zostal zablokowany?. Mam wykupione 2 pakiety Polsatu cyfrowego Relax mix i pakiet familijny. Jak mozna odblokowac???

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Adam-T
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 24 Lip 2004
Posty: 1481
Miasto: Szczecinek

Adam-T
Poziom 21
Post#9 02 Mar 2007 10:00    

Re: Polsat cyfrowy


Niestety zostaje Ci tylko zadzwonić do Centrum Obsługi Abonenta tel. 0 801-08-08-08, w godz. 8:00 - 22:00 lub (0) 222-127-222.

Pozdrawiam
Adam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Stan0307
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 29
Miasto: "-"

Stan0307
Poziom 8
Post#10 02 Mar 2007 14:24  Autor tematu   

Re: Polsat cyfrowy


Dzieki Adam wlasnie znalazlem mozliwosc kontaktu poprzez internet. Polsat ma swoja strone trzeba tylko zarejestrowac sie. Po 2 godzinach od zgloszenia powinno byc odblokowane. Uplynelo juz 4 godziny a ja dalej mam: Komunikat Nagravision - Dostep do programu zostal zablokowany.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Adam-T
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 24 Lip 2004
Posty: 1481
Miasto: Szczecinek

Adam-T
Poziom 21
Post#11 02 Mar 2007 15:46    

Re: Polsat cyfrowy


A właczyłeś tuner na polsatsport (kanał 11)? Ja kiedyś czekałem od rana (ok 9 dzwoniłem) do ok 23, w ciągu dnia ze 3 razy jeszcze dzwoniłem do nich i...... poszedłem spać. Rano było już ok.

Pozdrawiam
Adam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
Stan0307
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 29
Miasto: "-"

Stan0307
Poziom 8
Post#12 02 Mar 2007 17:41  Autor tematu   

Re: Polsat cyfrowy


Tuner mialem wlaczony. Byl moment ze nie mialem zadnego programu(czarny ekran bez glosu). Wylaczylem wiec wszystko bo pomyslalem, ze sa jakies zaniki sygnalu. Na tym Eboksie nie znalazlem informacji ze dekoder ma byc ciagle zalaczony na programie do ktorego nie mam dostepu. Teraz zalaczylem na TVP1 o niech sobie tak stoi. Pewnie bede musial powtorzyc zgloszenie to juz bedzie 3 raz. Adam dzieki za cenna informacje.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
Adam-T
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 24 Lip 2004
Posty: 1481
Miasto: Szczecinek

Adam-T
Poziom 21
Post#13 02 Mar 2007 17:46Pomocny post    

Re: Polsat cyfrowy


Źle mnie zrozumiałeś, nie chodziło mi o zablokowany kanał tylko konkretnie o kanał Polsat Sport. Na tym kanale przesyłają aktualizację dlatego włącz na ten Polsat Sport i tak go zostaw w spokoju nawet całą noc.

Pozdrawiam
Adam.

PS Podejrzewam, że dzisiaj się nie doczekasz Crying or Very sad

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Stan0307
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 29
Miasto: "-"

Stan0307
Poziom 8
Post#14 02 Mar 2007 18:28  Autor tematu   

Re: Polsat cyfrowy


Dzieki Ci Adam za zyczliwa pomoc, nie znalem tego tematu dlatego tak fatalne bledy zrobilem. Ciekawe dlaczego mi poblokowali ok. 90% polskich programow? Dekoder Polsatu wykupilem 11stycznia, ale dopiero od 2 dni mam uruchomiony. Mialem problemy z antena. Dzieki podpowiedzi tutaj na forum mam juz antene na parapet.

Czy wiadomość jest pomocna? + -1 -
Powrót do góry
Adam-T
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 24 Lip 2004
Posty: 1481
Miasto: Szczecinek

Adam-T
Poziom 21
Post#15 02 Mar 2007 18:47Pomocny post    

Re: Polsat cyfrowy


A tego to nie wiem mi zablokowali kiedyś wszystkie polskie.

Pozdrawiam
Adam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Stan0307
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 29
Miasto: "-"

Stan0307
Poziom 8
Post#16 02 Mar 2007 18:57  Autor tematu   

Re: Polsat cyfrowy


Dziekuje Ci Adam za pomoc w rozwiazywaniu problemu, jak juz mi odblokuja powiadomie o tym fakcie. Milego wieczoru zycze.
Pozdrawiam
Stanislaw
...................................................................................................
03 Mar 2007 11:52
Dzisiaj o godz 10:30 po ponownej interwencji w eBOK polsatu moje programy zostaly odblokowane. Dziekuje bardzo za okazana pomoc w wyborze anteny i uruchomieniu programow. Temat zostal wyczerpany, proponuje zamkniecie.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Temat zablokowany.     Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Początkujący Serwisanci -> Polsat cyfrowy, podłączenie dekodera bez anteny?
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Jak podlaczyc cyfrowy polsat do innego dekodera??? (7)
Cyfrowy Polsat pod TV, nie działa EURO złącze, modulator MTV 04. (6)
Podłączenie jednej anteny do dwóch telewizorów. (3)
Podłączenie zasilacz. Dwa telewizory do jednej anteny. (4)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.149 seconds

elektroda.pl temat RSS