Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.
Autor
Wiadomość
criss6
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 25
Miasto: gdańsk

Post#61 06 Lis 2008 20:39   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Kapzal......tak z ciekawości ile kosztowała cie ta operacja ?? mam na myśli część plus robota ???
Powrót do góry
   
palan
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 09 Paź 2003
Posty: 24

Post#62 18 Lis 2008 09:19   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam!

Ja też mam silnik RHR w 307 2004r. tylko pojawia mi się troszkę inny błąd:
Obwód zaworu egr połozenie zaworu zbyt odległe w stosunku do wartosci zadanej.

Co o tym sądzicie czy to może być wina tego czujnika???
Powrót do góry
   
wojtasRHS110km
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2
Miasto: Koło

Post#63 23 Lis 2008 22:44   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


witam
Proponuje połączenie na krótko przewodów podciśnieniowych sterujących zaworem. Jeżeli usterki miną tzn. ,ze walniety jest czujnik. Miałem podobne objawy tuż po sprowadzeniu mojego puga z tym,że u mnie nie bylo w ogole tego czujnika (sprowadzony po kolizji). Początkowo silnik nie chciał sie wkrecic na obroty powyzej 2500 i wyskakiwał bład antipulation fault. Połączyłem dwa przewdziki na krotko i grało. Nie polecam jednak jezdzic w taki sposob gdyz auto jest bardzo paliwozerne
Powrót do góry
   
palan
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 09 Paź 2003
Posty: 24

Post#64 07 Gru 2008 18:47   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam!
Tylko u mnie sprawa wygląda troszkę inaczej bo ja mam jeszcze czujnik kopiowania turbo na ssawce opd turba. I nie weim czy taka operacja coś da?
Powrót do góry
   
rene40
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 2
Miasto: cieszyn

Post#65 14 Gru 2008 18:11   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam koledzy ja mam taki problem może coś poradzicie.Mam Peugeota 307 2hdi w czasie jazdy przy uzyskaniu 2- 2.5 obr zapala się kontrolka (pomarańczowa silnik) i napis na kompie disel filter czyścić ale jak obroty spadną poniżej 2 tyś kontrolka gaśnie. Byłem u mechanika sprawdził jakiś płyn eloj czy coś takiego jest jeszcze ,i stwierdził że filtr cząstek jest jest wypalany czyli jest ok. Może ktoś z kolegów spotkał się z taką sytuacją proszę o pomoc .Pozdrawiam
PS przebieg niby 99 tyś bo auto sprowadzone z Francji więc nie jestem pewien
Powrót do góry
   
wojtasRHS110km
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2
Miasto: Koło

Post#66 17 Gru 2008 23:44   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam!
Jeżeli chodzi o diesel fikter block to moze chodzic o filtr paliwa. Mozliwe ze jest zanieczyszczony i przy gwałtowniejszym wcisnieciu pedału gazu komputer odczytuje to jako blad zmniejszenia przepływu paliwa. Jest tez druga opcja, a mianowicie, że faktycznie chodzi o fltr czastek stałych. Pod autem w okolicach tłumika srodkowego a bardziej na odcinku miedzy srodkowym a koncowm jest zbiorniczek i tam sie uzupełnia plyn. Jest tez czujnik na podszybiu pod maska, ktorego zmiana połozenia moze usunać problem. Przerabiałem kilka takich tematow, i jedna z tych czynnosci powinna usunac ten problem.
Powrót do góry
   
golax
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 02 Sie 2004
Posty: 110
Miasto: -

Post#67 21 Gru 2008 16:31   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Trzeba podłączyc auto do przyrządu diagnostycznego, sprawdzic czy czujnik różnicowy filtra fap pokazuje właściwe cisnienie(jeśli nie sprawdzic rurki dochodzace do czujnika lub wymienic czujnik), jeśli tak zrobic wymuszoną regenerację filtra, jesli nie pomoże filtr do wymiany.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 21 Gru 2008 16:31   





Powrót do góry
   
rene40
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 2
Miasto: cieszyn

Post#68 25 Gru 2008 20:56   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam koledzy jak już pisałem kolega mechanik amator sprawdził zbiorniczek z płynem i jest go jeszcze połowa i że jest katalizator wypalany to poznać po kolorze tłumika tak stwierdził.To jest bardzo dziwne bo przez ok tydzień autko jeżdziło ok toz. niezapalał się komunikat disel filter czyścić taraz znowu się zapala przy obr. 2000 około lecz po czasie jak spadną obroty wszystko wraca do normy gaśnie kontrolka wiem że lepiej podjechać do mechanika i odczytać z kompa usterki ale może sam do tego dojdę dzięki waszym sugestią .Wszystkim Wesołych Swiąt:D
Ps dodam jeszcze że filtr paliwa jest zmieniony pytanko do kolegi Wojtas gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik który sugerowałeś że może złe położenie ?
Powrót do góry
   
georgesgr
Poziom 23
Poziom 23


Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 3634

Post#69 26 Gru 2008 08:14   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam,
W 307 czujnik roznicowy jest zamontowany w okolicach serwa hamulcow. Czesto zalewany jest woda i wskazania sa przeklamane. Sprawdz stan zlaczki.
Pozdrawiam, Georges
Powrót do góry
   
artur_diag
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 5
Miasto: 100 lica

Post#70 26 Gru 2008 12:31   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witajcie, jakiś czas temu amputowałem FAP w c5 2.0 HDI (RHS) wyłączyłem go w bsi wywaliłem z kalkulatorów i jest git autko śmiga, jeśli mam wątpliwości co do posunięcia amputacjii FAP to zdejmuję go i robię próbę drogową z diagnoskopem. Jeżeli elektronika się nie burzy to przedstawiam klientowi 2 rozwiązania 1. regeneracja, lub aputacja i o dziwo wielu się decyduje na obsługę fapa zgodnie z zaleceniami
Powrót do góry
   
mario1112
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 4
Miasto: Gorlice

Post#71 29 Gru 2008 20:17   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam.Czytam to forum i naprawde dużo mozna sie dowiedzieć.Ale mój problem polega na tym że przy 80tyś w Aso zrobiełem regenaracje filtra fap i uzupełniłem dodatek,wszystko smigało ok jezdziłem ponad rok ale taraz jezdze z anipulation fault i 2,5tyś obr.Wymieniłem 2 sondy za i przed katalizatorem bo wkazywały kosmiczne temperatyry czujnik różnicowy fap bo okazalo się że ma jakieś uszkodzenie mechaniczne i nic dalej to samo auto niby chodziło ok po skasowaniu błędów i po przejechaniu ok 5km ta sama usterka znajomy rozłozył ręce.Według komputera parametry są ok ale wychodzi błąd z korka wlewu paliwa.Magnesy są także zrobilismy doświadczenie okreciłem wlew paliwa(korek) skasowalismy błędy i tak bez korka auto nareszczie chodziło ale tylko załozyłem korek i juz po wszystkim.Problem tkwi do teraz nie mamy pojęcia co może być według znajomego doktora od peugeotów to wina przewodów.Prosze o rade.Pozdrawiam
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 29 Gru 2008 20:17   





Powrót do góry
   
kybernetes
Poziom 24
Poziom 24


Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 5000

Post#72 29 Gru 2008 20:53   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Sprawdz co modul "widzi" przy otwartym i zamknietym korku wlewu.
Sprawdz rezystancje obwodu czujnika, najlepiej na zlaczu modulu, powinno byc w zaleznosci od tego czy otwarty czy zamkniety 15Ω lub 150kΩ.

Pozdrawiam
Powrót do góry
   
revers86
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 1
Miasto: Lubawka

Post#73 03 Sty 2009 17:41   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam ma problem z FAPem w peugeot 307 2.0 HDi RHS, podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka od silnika i dwa komunikaty
1. Antipollution foult
2. Unblock diesel filter
Auto jedzie tylko do 2900 obr/min, nie szarpie i nie gaśnie.
Na diagnostyce komputerowej wyskoczył podwójny błąd związany z FAPem. Nowy FAP wraz z katalizatorem kosztuje okolo 2100zl.
Jest możliwa regenaracja?, czytałem że należy rozgrzać spaliny do okolo 550 st co pomoże wypalić FAP, czy to prawda, czy to pomoże?? Dodam że stało mi się tak po dużym mrozie okolo -18st. Auto stoi teraz w garażu, chyba muszę przeskoczyć na benzynę...
Potrzebuje rady z góry dzieki
Powrót do góry
   
golax
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 02 Sie 2004
Posty: 110
Miasto: -

Post#74 04 Sty 2009 01:24   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Jeśli auto ma już przejechane więcej niż 120 tyś i filtr nie był wymieniany to trzeba go będzie wymienic. Regeneracja filtra odbywa się na dwa sposoby:jazda rozgrzanym autem z prędkością nie mniejszą niż 70km przez conajmniej 15 minut (cieżkie do wykonania),jeśli auto jeżdzi tylko po mieście regenerację wymuszoną wykonuje serwis przyrządem diagnostycznym. Pozdrawiam
Powrót do góry
   
kazpal
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 121
Miasto: rzeszów

Post#75 08 Sty 2009 19:15   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam. Regeneracja FAP spowoduje wypalenie się sadzy. Pozostaje w filtrze cerezyna (składnik domieszki zarówno DPX 42 jak i EOLIS 176) która zatyka wkład ceramiczny i pozostaje pomimo wypalania. Wypalanie czyli regenerację wymuszoną stosuje się w pojazdach eksploatowanych głównie w cyklu miejskim, jednak po pokonaniu określonego przez producenta dystansu (od 80 do 160 tys.km) filtr należy wymienić a wymontowany oddać do regeneracji. Samodzielne płukanie jest zabronione gdyż uwalnia się podczas niego CER - pierwiastek baaaaaaardzo szkodliwy.:!:
Dlatego należy rozróżnić zanieczyszczenie FAP-a sadzą, które można bez problemu wypalić, oraz zużycie, czyli zatkanie cerem, które kwalifikuje FAP do wymiany.
Przebiegi pojazdów z FAP (od wymiany do wymiany) różnią się zależnie od konstrukcji i rodzaju domieszki.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 08 Sty 2009 19:15   





Powrót do góry
   
broodka
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1

Post#76 12 Sty 2009 18:50   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Mario1112 Sprawa z fap może być banalna. W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie. Albo masz nie oryginalny korek albo czujnik w nim się znajdujący jest walnięty. Komputer jest okłamywany i stąd problemy.Wyczytałem o takiej możliwości na forum "PKP"(peugeot klub polska)
Powrót do góry
   
Luckskywalker
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 07 Mar 2005
Posty: 614

Post#77 13 Sty 2009 10:15   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


broodka napisał:
Mario1112 Sprawa z fap może być banalna. W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie. Albo masz nie oryginalny korek albo czujnik w nim się znajdujący jest walnięty. Komputer jest okłamywany i stąd problemy.Wyczytałem o takiej możliwości na forum "PKP"(peugeot klub polska)

Tak..tylko ze to nie zawsze zapali diagnostyke..a zapalic moze dopiero wtedy gdy skonczy sie plyn FAP,bo przy uszkodzonym czujniku ,po kazdym wylaczeniu zaplonu i "uspieniu" samochodu kalkulator widzi tak jakbys zalal pelny zbiornik paliwa i dozuje odpowiednia ilosc plynu..
Powrót do góry
   
georgesgr
Poziom 23
Poziom 23


Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 3634

Post#78 13 Sty 2009 10:20   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


broodka napisał:
Mario1112 Sprawa z fap może być banalna. W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie. Albo masz nie oryginalny korek albo czujnik w nim się znajdujący jest walnięty. Komputer jest okłamywany i stąd problemy.Wyczytałem o takiej możliwości na forum "PKP"(peugeot klub polska)


Masz duzo wyobrazni!
Powrót do góry
   
Luckskywalker
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 07 Mar 2005
Posty: 614

Post#79 13 Sty 2009 10:21   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


lol..to jest czujnik obecnosci korka..a w korku jest magnesik..a przy wlewie kontaktron i dwa oporniki ..
Powrót do góry
   
golax
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 02 Sie 2004
Posty: 110
Miasto: -

Post#80 13 Sty 2009 19:04   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Czujunik przy wlewie rzeczywiście ma informowac kalkulator dozujący dodatek o tankowaniu auta . Jeśli będzie pokazywał że korka cały czas nie ma to szybciej skończy się dodatek a po drugie fap się zapcha.
Powrót do góry
   
mario1112
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 4
Miasto: Gorlice

Post#81 05 Lut 2009 22:03   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


faky czujnik przy korku buł walniety wymieniłem i dalej to samo oddałem auto do magika od peugeotów i zrobił regenerację filtra i okazało się że auto dalej nie jedzie podejrzewamy komputer gdyż róznice ciśnień komputer wogól nie widzi prosze o rade
Powrót do góry
   
Luckskywalker
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 07 Mar 2005
Posty: 614

Post#82 06 Lut 2009 18:11   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Uszkodzony czujnik różnicowy za akumulatorem, lub przewód od filtra do roznicówki (bardzo często sie uszkadzaja w 307)
Powrót do góry
   
kazpal
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 121
Miasto: rzeszów

Post#83 11 Lut 2009 07:45   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


mario1112 napisał:
faky czujnik przy korku buł walniety wymieniłem i dalej to samo oddałem auto do magika od peugeotów i zrobił regenerację filtra i okazało się że auto dalej nie jedzie podejrzewamy komputer gdyż róznice ciśnień komputer wogól nie widzi prosze o rade


Witam.
To u magika parametry sprawdza się dopiero po odejściu od kasy?!
Luckskywalker prawdę pisze.
Na przyszłość nie żałuj na diagnostykę, to taniej naprawisz.
Powrót do góry
   
MARCINNN1
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 1
Miasto: RADOM

Post#84 14 Lut 2009 21:19   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


MAM

Dodano po 1 [minuty]:

MAM PREMOBLEM Z PEUGOTEM 307.WYKRYŁEM BŁĘDY P1435,P1442,P1446 CZY MOŻE MI KTOŚ POMÓC?
Powrót do góry
   
ANGLIK10
Poziom 6
Poziom 6


Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 16
Miasto: okolice Gdanska

Post#85 20 Lut 2009 14:27   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


criss6 napisał:
Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.

Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.


Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.

zgodnie z obietnica załączam foty uszkodzonego elementu na turbo,który to powodował świecenie lampki diagnoza silnika i antypolution fault

czesc!
czy mozesz powiedziec ile dales? i gdzi dostales?
pozdrawim anglik10
Powrót do góry
   
kazpal
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 121
Miasto: rzeszów

Post#86 23 Lut 2009 08:51   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam.
Część jest dostępna w serwisie pod ref. 0375.P0 za 429,71 razem z siłownikiem.
Wymiana bez problemu po odkręceniu trzech śrubek. Wymiana całego siłownika trochę trudniejsza.
Powodzenia.
Powrót do góry
   
ANGLIK10
Poziom 6
Poziom 6


Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 16
Miasto: okolice Gdanska

Post#87 23 Lut 2009 09:22   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


[quote="kazpal"]Witam.
Część jest dostępna w serwisie pod ref. 0375.P0 za 429,71 razem z siłownikiem.
Wymiana bez problemu po odkręceniu trzech śrubek. Wymiana całego siłownika trochę trudniejsza.
Powodzenia.
witam!
wielkie dzieki za informacje, od dawna szukalem po serwisach i zawsze twierdzili ze , dostepny tylko calym turbo
pozdrawiam
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 23 Lut 2009 09:22   





Powrót do góry
   
PTF
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 1
Miasto: Katowice

Post#88 14 Mar 2009 19:18   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam wszystkich.

Posiadam 307 110km silnik RHSB 2003, rok 150 tys przebiegu.

Wyświetla sie antipolution fault. Obroty do~2800. Głośniejsza praca silnika (coś jakby zawory-zatkany filtr lub katalizator?). Oprócz tego jakieś delikatne metaliczne stuki w podłodze (być może urwane elementy katalizatora będż FAP?).
Zastanawiam się czy wystaczy wizyta u "tłumikologa" ale takiego z prawdziwego zdarzenia (jest taka firma u mnie w mieście) czy też musze zajrzeć do kogoś z komputerem? I tu moja prośba: czy ktoś mógłby mi dac namiar na kogoś lub serwis kto zna sie naprawde na rzeczy? W gre wchodzi woj śląskie małoposkie opolskie.
Z góry dziekuje Kolegom i Pozdrawiam
Powrót do góry
   
prodiverman
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 4
Miasto: Wrocław

Post#89 01 Paź 2009 17:06   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


Witam wszystkich serdecznie
Mam podobny problem z moin 307 HDI 110 2005 rok przebieg 49500km.
Wcześniej wyskoczył mi komunikat antipollution fault auto weszło w tryb awarjny 3000 tys obrotów i tyle. Zgodnie z podpowiedziami przegoniłem auto na trasie i wszystko wróciło do normy. Po jakimś czasie znowu sie powtórzyło i poprzednia metoda nie skutkuje.Auto gaśnie podczas jazdy. Auto zostało podpięte pod kompa i wyszło kilka błędów, które przedstawiam na załączonych zdjęciach. Mechanik powiedział, że to może być zabrudzona pompa paliwa (niskiego ciśnienia) żebym zalał tą droższą ropę i pojeździł jak sie nie poprawi to trzeba ją będzie wymienić. Mam wątpliwości to do jego diagnozy.

Bardzo proszę o sugestie co może być uszkodzone, nie chcę wymieniać dobrych elementów na zasadzie a może to pomoże.

z góry dziękuję i pozdrawiam

Sebastian
Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.
Powrót do góry
   
kybernetes
Poziom 24
Poziom 24


Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 5000

Post#90 01 Paź 2009 19:17   

Re: peugeot 307 2.0 HDi FAP


prodiverman napisał:
Witam wszystkich serdecznie
Mam podobny problem z moin 307 HDI 110 2005 rok przebieg 49500km.


Pozdrawiam, kolego i na poczatek kilka uwag natury technicznej:

- Twoja usterka nic nie ma wspolnego z tematem watku - demontazem i usterkami filtra FAP, wiec powinienes zalozyc osobny temat. Moze popros, ktoregos z moderatorow na PW, by wydzielil ten post z watku?

- Staraj sie nie wklejac miniaturek fotografii jedna za druga w takiej ilosci bez oddzielania znakiem nowego wiersza (klawisz ENTER). Wiecej jak 3 miniaturki w jednym wierszu rozciagaja strone tak, ze nie miesci sie w okienku przegladarki i przegladanie jej staje sie b. meczace! Uzywaj prosze opcji "podglad" przy edytowaniu posta.

A teraz co do awarii - kodow nie podales jednak z opisu mozna sie domyslic, ze chodzi o znaczne rozbieznosci cisnienia zadanego na rampie z mierzonym. Podobny objaw moze miec rozne przyczyny:

- dlawienie na niskim cisnieniu (zasilaniu pompy paliwa): sprawdzic czy pod pojazdem jest wszystko w porzadku, nie uderzyles o cos albo nie obtarles o kraweznik? sprawdz podcisnienie na wejsciu pompy.

- zapowietrzenie ukladu paliwowego: nie wymieniales przed usterka np. filtra paliwa a jesli tak to dopiales wszystkie zlaczki i nie zgubiles zadnych uszczelek? nie uderzyles w zbiornik paliwa? (to ostatnie moze spowodowac pekniecie kosza ssawnego, splyniecie paliwa ze studzienki i zasysanie powietrza)

- wtryskiwacze: uszkodzony wtryskiwacz wypuszcza zbyt duzo paliwa przelewem tak ze pompa wysokiego ciesnienia nie wyrabia na wiekszych obciazeniach - nalezy to sprawdzic - pomierzyc ilosc przelewanego paliwa ze wszystkich wtryskiwaczy (na wyzszych obrotach) i wymienic ten, ktory wykazuje duze odstepstwa od sredniej z pozostalych.

- wreszcie sama pompa choc te akurat sa najtrwalsze.

Sprawdz te rzeczy.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.
Strona 3 z 4 Idź do strony Poprzedni  1234  Następny



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.11 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony