X

CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD - Traci moc przy 2000 obrotach

17 Feb 2007 00:47 SCscotie000
  • #1 17 Feb 2007 00:47
    scotie000
    Level 9  
    Helpful post? (-1)
    Witam!!!
    Mam taki problem
    Posiadam taki samochodzik jak Chrysler Voyager 2.5 TD i coś mi sie stało że przy 2000 obrotach auto nie ma mocy.
    W zasadzie jak wskazówka obrotomierza pokazuje 2000 auto diametralnie słabnie co nie da się nawet wyprzedzać.
    Wygląda to tak jak by założyła mu sie blokada aby większą prędkością nie dało się jechać.
    Może ktoś z państwa spotkał sie z czymś takim? Dlatego prosze o wszelkie wskazówki.
    Napisze jeszcze tyle że auto próbowałem dać już do 3 serwisów na komputer ale niestety nie mogli się podłączyć pod komputer.
    BARDZO PROSZE O JAKIEŚ WSKAZÓWKI !!
    Z GÓRY SERDECZNIE DZIĘKUJE!!
  • #2 17 Feb 2007 09:44
    milejow
    Level 42  
    Helpful post? (0)
    Komputer jest w trybie awaryjnym.Szukaj goscia z urzadzeniem np.BOSCH KTS 500,bez problemu zeskanuje system
  • #3 17 Feb 2007 20:22
    virus123456
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    panowie jaki komputer w TD?
  • #4 17 Feb 2007 21:15
    scotie000
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Byłem w serwisie i nie mogli sie podpiąć pod komputer.
    A TD nie posiada komputera??
    Może Virus wie co jest grane??
  • #5 17 Feb 2007 22:42
    milejow
    Level 42  
    Helpful post? (0)
    Jesli to jest voyager po97roku to jest juz sterowany kompem.Komp jest pod konsola srodkowa za schowkiem,zaraz za nim jest sterownik poduszek.Tak jak pisalem,KTS500 sobie z nim poradzi
  • #6 17 Feb 2007 23:29
    scotie000
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Jest to Voyager z z przełomu 96 na 97.
    Mam rozumieć że pan spotkał się z takim problemem.
    Auto jest po remoncie silnika i własnie po tym zauważyłem ten problem.
    To co mi pan piszę jest logiczne chodz bardzo się na tym nie znam.
  • #7 17 Feb 2007 23:54
    milejow
    Level 42  
    Helpful post? (0)
    Na100% tryb awaryjny kompa.Zeskanowanie i usuniecie bledow naprawi problem.Wystarczy,ze jakis podzespol(czujnik doladowania,elektryczny pedal gazu,itd)w chwili wlaczeniazaplonu bedzie niepodpiety,komputer natychmiast wchodzi w tryb awaryjny.Po remoncie to normalka,nawet nie podpiety dolot z interkulera wprowadzi w tryb awarii

    Dodano po 3 [minuty]:

    Najczesciej po remoncie odpalaja auto nie do konca poskladane,nie wszystko podlaczone-stad tryb awaryjny
  • #8 18 Feb 2007 11:52
    scotie000
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    No to sliczne dzięki za podpowiedz.
    Teraz tylko będe musiał poszukać serwisu z tym urządzeniem.
  • #9 10 Jul 2007 20:04
    mirek12
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Witam miałem taki problem i okazało się że winę za brak mocy przy 2000 obr/min ponosi taki czujnik podciśnienia zamontowany po prawej stronie pod maską między błotnikiem a skrzynką z przekaźnikami w96 roku był chyba kwadratowy z trzema kablami w kostce ,w 98 był okrągły i na dwa przewody elektryczne+ dwa podciśnienia. Podmień i sprawdz.
  • #10 25 Jan 2012 22:55
    bendeer
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Witam

    sprawdz:

    1. czy nie wypial sie kabelek od wtryskiwacza sterujacego - 1 wtrysk po lewej stronie [ jedyny z kablem ] sprawdz omomierzem wtryskiwacz powinien miec cos ponad 100ohm

    2. u gory tez po lewej stronie masz czujnik doladowania na kolektorze [ na lewo od zbiorniczka wyrownawczego - jedyny taki 4 pin ] sprawdz, przeczysc

    3. u mnie byla tez przetarta wiazka po prawej stronie silnika na dole [ taki gruby zwoj kabli ] w serwisie powiedzieli, ze czesto sie to zdarza


    Sorry za brak polskich fontow, ale uklad klawiatury mam regulowany przez domene i nic z tym nie zrobie :(
  • #11 03 Feb 2014 00:03
    frutkosz111
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam posiadam Chryslera Grand Voyagera i mam muła powyżej 2 tys. obrotów, turbina i intercoler ok. Przewody szczelne, wymieniłem całą wiązkę elektryczną silnika bo miałem przepaloną myślałem że to może być przyczyną ale nic, to samo. Zauważyłem że nie zapala się lampka CHECK, na kluczykowanie brak reakcji, z komputerem przez obd2 brak komunikacji. Czy to może mieć coś wspólnego z mocą?
  • #12 03 Feb 2014 00:58
    bendeer
    Level 12  
    Helpful post? (+1)
    Sprawdź oporność wtryskiwacza sterującego. Z tego co pamiętam nie powinien mieć ponad 110 Ohm przy rozgrzanym silniku.
  • #13 03 Feb 2014 01:05
    frutkosz111
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Były wymieniane wtryski, ma 100 Ohm. Bardziej mnie zastanawia problem z komputerem

    Dodano po 3 [minuty]:

    Jak to coś pomoże to migają mi kontrolki klimatyzacji
  • #14 03 Feb 2014 11:12
    bendeer
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Migające kontrolki klimatyzacji mówią o niesprawnej klimie bądź braku czynnika. Prawdopodobnie robiłeś kalibrację klimy i po tym zaczęły migać ;)

    Ja już nie mam Voyagera, ale muł pojawiał się po odpięciu wtryskiwacza sterującego.
  • #15 04 Feb 2014 20:24
    frutkosz111
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Czy ktoś ma inny pomysł co z tym (złomem) może być, jak nie wtrysk sterujący?
  • #16 04 Feb 2014 22:05
    bendeer
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Sprawdzałeś czujnik doładowania? Po lewej stronie na kolektorze dolotowym.
    U mnie było kilka takich awarii do 2000 obr, każda spowodowana inna usterką:
    - Uszkodzony kabel wtryskiwacza sterującego
    - Uszkodzony czujnik doładowania
    - Uszkodzony czujnik stop!
    - Uszkodzona wiązka przy silniku.
  • #17 05 Feb 2014 03:36
    frutkosz111
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    wiązka cała wymieniona i sprawdzona,
    Czujnika doładowania na kolektorze dolotowym nie mam i n ie bardzo wiem gdzie w takiej sytuacji go szukać.
    A co ma wspólnego stop?
    Kabel Wtrysku ok.
  • #18 05 Feb 2014 09:54
    bendeer
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Jeśli stop zatnie się w pozycji włączony komputer będzie odcinać dopływ paliwa, bądź przejdzie w tryb awaryjny. - Po wymianie czujnika w ASO problem ustał.

    Kolejna awaria - ponad 2 tygodniowa walka przy szukaniu usterki. Znów bezradny pojechałem do ASO - podpięli pod kompa i wyszła uszkodzona wiązka. Polutowali i problem ustał.

    Pozdrawiam
  • #19 05 Feb 2014 11:39
    frutkosz111
    Level 9  
    Helpful post? (+1)
    A jak nie posiadam czujnika doładowania na kolektorze dolotowym, to gdzie on może być?

    Dodano po 2 [minuty]:

    I dalsza kwestia CHEKU, nie wyświetla się wcale, nawet przy kluczykowaniu.
    Po prostu jakby go nie było.
  • #20 26 Mar 2014 18:33
    sianio
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Witam. Też miałem taki problem z moim Voyagerem. Wracając z trasy zaczął mi słabnąć aż w końcu z ledwością dojechałem do domu. Paliwa spalił mi wtedy znacznie więcej niż powinien. Pojechałem do mechanika i ten na dzień dobry sprawdził rurę dolotową z "turba". Po prostu obejma się popuściła i turbo nie działało jak należy i samochód był mułowaty.Po dokręceniu obejmy autko odzyskało swoje utracone konie.
  • #21 01 Sep 2014 22:06
    loopack
    Level 11  
    Helpful post? (+2)
    Potrafi sie wypiac czujnik temp na froncie silnika i wtedy tez max 2000 obr.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products