Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 17 Lut 2007 00:47
    scotie000
    Poziom 9  

    Witam!!!
    Mam taki problem
    Posiadam taki samochodzik jak Chrysler Voyager 2.5 TD i coś mi sie stało że przy 2000 obrotach auto nie ma mocy.
    W zasadzie jak wskazówka obrotomierza pokazuje 2000 auto diametralnie słabnie co nie da się nawet wyprzedzać.
    Wygląda to tak jak by założyła mu sie blokada aby większą prędkością nie dało się jechać.
    Może ktoś z państwa spotkał sie z czymś takim? Dlatego prosze o wszelkie wskazówki.
    Napisze jeszcze tyle że auto próbowałem dać już do 3 serwisów na komputer ale niestety nie mogli się podłączyć pod komputer.
    BARDZO PROSZE O JAKIEŚ WSKAZÓWKI !!
    Z GÓRY SERDECZNIE DZIĘKUJE!!

  • #3 17 Lut 2007 20:22
    virus123456
    Poziom 16  

    panowie jaki komputer w TD?

  • #4 17 Lut 2007 21:15
    scotie000
    Poziom 9  

    Byłem w serwisie i nie mogli sie podpiąć pod komputer.
    A TD nie posiada komputera??
    Może Virus wie co jest grane??

  • #5 17 Lut 2007 22:42
    milejow
    Poziom 42  

    Jesli to jest voyager po97roku to jest juz sterowany kompem.Komp jest pod konsola srodkowa za schowkiem,zaraz za nim jest sterownik poduszek.Tak jak pisalem,KTS500 sobie z nim poradzi

  • #6 17 Lut 2007 23:29
    scotie000
    Poziom 9  

    Jest to Voyager z z przełomu 96 na 97.
    Mam rozumieć że pan spotkał się z takim problemem.
    Auto jest po remoncie silnika i własnie po tym zauważyłem ten problem.
    To co mi pan piszę jest logiczne chodz bardzo się na tym nie znam.

  • #7 17 Lut 2007 23:54
    milejow
    Poziom 42  

    Na100% tryb awaryjny kompa.Zeskanowanie i usuniecie bledow naprawi problem.Wystarczy,ze jakis podzespol(czujnik doladowania,elektryczny pedal gazu,itd)w chwili wlaczeniazaplonu bedzie niepodpiety,komputer natychmiast wchodzi w tryb awaryjny.Po remoncie to normalka,nawet nie podpiety dolot z interkulera wprowadzi w tryb awarii

    Dodano po 3 [minuty]:

    Najczesciej po remoncie odpalaja auto nie do konca poskladane,nie wszystko podlaczone-stad tryb awaryjny

  • #8 18 Lut 2007 11:52
    scotie000
    Poziom 9  

    No to sliczne dzięki za podpowiedz.
    Teraz tylko będe musiał poszukać serwisu z tym urządzeniem.

  • #9 10 Lip 2007 20:04
    mirek12
    Poziom 10  

    Witam miałem taki problem i okazało się że winę za brak mocy przy 2000 obr/min ponosi taki czujnik podciśnienia zamontowany po prawej stronie pod maską między błotnikiem a skrzynką z przekaźnikami w96 roku był chyba kwadratowy z trzema kablami w kostce ,w 98 był okrągły i na dwa przewody elektryczne+ dwa podciśnienia. Podmień i sprawdz.

  • #10 25 Sty 2012 22:55
    bendeer
    Poziom 12  

    Witam

    sprawdz:

    1. czy nie wypial sie kabelek od wtryskiwacza sterujacego - 1 wtrysk po lewej stronie [ jedyny z kablem ] sprawdz omomierzem wtryskiwacz powinien miec cos ponad 100ohm

    2. u gory tez po lewej stronie masz czujnik doladowania na kolektorze [ na lewo od zbiorniczka wyrownawczego - jedyny taki 4 pin ] sprawdz, przeczysc

    3. u mnie byla tez przetarta wiazka po prawej stronie silnika na dole [ taki gruby zwoj kabli ] w serwisie powiedzieli, ze czesto sie to zdarza


    Sorry za brak polskich fontow, ale uklad klawiatury mam regulowany przez domene i nic z tym nie zrobie :(

  • #11 03 Lut 2014 00:03
    frutkosz111
    Poziom 9  

    Witam posiadam Chryslera Grand Voyagera i mam muła powyżej 2 tys. obrotów, turbina i intercoler ok. Przewody szczelne, wymieniłem całą wiązkę elektryczną silnika bo miałem przepaloną myślałem że to może być przyczyną ale nic, to samo. Zauważyłem że nie zapala się lampka CHECK, na kluczykowanie brak reakcji, z komputerem przez obd2 brak komunikacji. Czy to może mieć coś wspólnego z mocą?

  • #12 03 Lut 2014 00:58
    bendeer
    Poziom 12  

    Sprawdź oporność wtryskiwacza sterującego. Z tego co pamiętam nie powinien mieć ponad 110 Ohm przy rozgrzanym silniku.

  • #13 03 Lut 2014 01:05
    frutkosz111
    Poziom 9  

    Były wymieniane wtryski, ma 100 Ohm. Bardziej mnie zastanawia problem z komputerem

    Dodano po 3 [minuty]:

    Jak to coś pomoże to migają mi kontrolki klimatyzacji

  • #14 03 Lut 2014 11:12
    bendeer
    Poziom 12  

    Migające kontrolki klimatyzacji mówią o niesprawnej klimie bądź braku czynnika. Prawdopodobnie robiłeś kalibrację klimy i po tym zaczęły migać ;)

    Ja już nie mam Voyagera, ale muł pojawiał się po odpięciu wtryskiwacza sterującego.

  • #15 04 Lut 2014 20:24
    frutkosz111
    Poziom 9  

    Czy ktoś ma inny pomysł co z tym (złomem) może być, jak nie wtrysk sterujący?

  • #16 04 Lut 2014 22:05
    bendeer
    Poziom 12  

    Sprawdzałeś czujnik doładowania? Po lewej stronie na kolektorze dolotowym.
    U mnie było kilka takich awarii do 2000 obr, każda spowodowana inna usterką:
    - Uszkodzony kabel wtryskiwacza sterującego
    - Uszkodzony czujnik doładowania
    - Uszkodzony czujnik stop!
    - Uszkodzona wiązka przy silniku.

  • #17 05 Lut 2014 03:36
    frutkosz111
    Poziom 9  

    wiązka cała wymieniona i sprawdzona,
    Czujnika doładowania na kolektorze dolotowym nie mam i n ie bardzo wiem gdzie w takiej sytuacji go szukać.
    A co ma wspólnego stop?
    Kabel Wtrysku ok.

  • #18 05 Lut 2014 09:54
    bendeer
    Poziom 12  

    Jeśli stop zatnie się w pozycji włączony komputer będzie odcinać dopływ paliwa, bądź przejdzie w tryb awaryjny. - Po wymianie czujnika w ASO problem ustał.

    Kolejna awaria - ponad 2 tygodniowa walka przy szukaniu usterki. Znów bezradny pojechałem do ASO - podpięli pod kompa i wyszła uszkodzona wiązka. Polutowali i problem ustał.

    Pozdrawiam

  • #19 05 Lut 2014 11:39
    frutkosz111
    Poziom 9  

    A jak nie posiadam czujnika doładowania na kolektorze dolotowym, to gdzie on może być?

    Dodano po 2 [minuty]:

    I dalsza kwestia CHEKU, nie wyświetla się wcale, nawet przy kluczykowaniu.
    Po prostu jakby go nie było.

  • #20 26 Mar 2014 18:33
    sianio
    Poziom 14  

    Witam. Też miałem taki problem z moim Voyagerem. Wracając z trasy zaczął mi słabnąć aż w końcu z ledwością dojechałem do domu. Paliwa spalił mi wtedy znacznie więcej niż powinien. Pojechałem do mechanika i ten na dzień dobry sprawdził rurę dolotową z "turba". Po prostu obejma się popuściła i turbo nie działało jak należy i samochód był mułowaty.Po dokręceniu obejmy autko odzyskało swoje utracone konie.

  • #21 01 Wrz 2014 22:06
    loopack
    Poziom 11  

    Potrafi sie wypiac czujnik temp na froncie silnika i wtedy tez max 2000 obr.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty