X

passat TDI ciezko pali

adasw 02 Mar 2007 00:57
  • #1 02 Mar 2007 00:57
    adasw
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    No czesc mam passata ´97 TDI AFN 110KM. ciezko pali trzeba go krecic kilka sek, moim zdaniem za dlugo. oczywiscie swiece sprawdzone i tez wymienione, przed i po tak samo. znajomy(fachowiec ale mieszka za daleko) mowi ze czujnik temp silnika albo zaplon. czujnik sprawdzalem i wg autodata(program w komputerze ktory mam)czujnik pokazuje 2,8Kohm co zgadza sie z tabela przy 10°C. ale jak odlacze czujnik (wtedy podaje do komputera ze temperatura wynosi -40°C) auto pali na dotyk. Mam tez VAGa2.1 i OBDII z wspolna linia K i L (tzw max) niestety, bo w programie zle definiuje dane i pokazuje bzdury (jakby mylil dane odczytane z opisami do nich). np jak wypne ten czujnik to nigdzie nie widze -40 tylko z 16°-tu spada na 11,7°. co do zaplonu to wogole nie wiem jak to ugrysc. moze ktos ma program ktory chodzi z takim kablem i passatem jak opisalem ale dla idioto-odpornych bo fachura ze mnie zadna albo ktos podpowie co z tym fantem bo wstyd tak krecic jak starego trupa
  • #2 02 Mar 2007 10:29
    cardiag
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    albo silnik skończony, albo źle rozrząd..
  • #3 02 Mar 2007 11:17
    adasw
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    ta sytuacja ciagnie sie juz od kilku miesiecy (40 tys km) to silnik sie chyba dawno sie skonczyl. jak napisalem po odlaczeniu kostki czujnika temp. auto pali na pstryk-tylko dotknac klucz i chodzi.
  • #4 02 Mar 2007 12:48
    gazer11
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    sprawdz czy napewno dochodzi zasilanie na swiece zarowe, u mnie swiece byly ok wszystko pokazywalo ze jest dobrze a prad nie dochodzil
  • #5 02 Mar 2007 13:10
    adasw
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    napiecie jest swiece grzeja az sie cieplo robi:)
  • #6 02 Mar 2007 13:19
    gazer11
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    kat wtrysku ustawiony dobrze?
  • #7 02 Mar 2007 14:16
    elektronicki
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    sprawdż oporność czujnika temperatury
  • #8 02 Mar 2007 17:00
    tryni81
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    skoro lepiej pali na zciągniętym czujniku to albo ciśnienia na tłokach nie ma albo kąt wtrysku zły ewentualnie leją wtryski.
    co do ustawienia kąta to musisz w vagu wejść w nastawy podstawowe i zczytać grupę 0. tam bierzesz pod uwagę parametr 2 (kąt wtrysku) i parametr 9 (temperatura paliwa) odczytujesz z wykresu jaki powinien być kąt do tej temperatury i ewentualnie korygujesz go pompą
  • #9 02 Mar 2007 18:39
    vdo
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    na wymieniasz czesci poplyniesz w koszty i tak to nic nieda. najszybciej jest wstawic opornik o wartosci 1.6ohm w szereg na czujnik tenperatury. dzieki temu komputer bedzie widzial nizsza tenperature silnika i podniesie dawke wtrysku i auto lepiej pali. temat sprawdzony przerobilem tego sporo.:D
  • #10 02 Mar 2007 20:09
    sławek-mu
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    a przepływomierz działa???
  • #11 02 Mar 2007 22:14
    romek77
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    jak dla mnie to sprawdź kąt wtrysku i same wtryski czy ci nie padły.
  • #12 17 Mar 2007 21:21
    kalulujacek
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    zainteresuj sie rozrusznikiem -ja miałem to w sharanie
  Search 4 million + Products
Browse Products