Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

passat TDI ciezko pali

adasw 02 Mar 2007 00:57
  • #1 02 Mar 2007 00:57
    adasw
    Poziom 12  

    No czesc mam passata ´97 TDI AFN 110KM. ciezko pali trzeba go krecic kilka sek, moim zdaniem za dlugo. oczywiscie swiece sprawdzone i tez wymienione, przed i po tak samo. znajomy(fachowiec ale mieszka za daleko) mowi ze czujnik temp silnika albo zaplon. czujnik sprawdzalem i wg autodata(program w komputerze ktory mam)czujnik pokazuje 2,8Kohm co zgadza sie z tabela przy 10°C. ale jak odlacze czujnik (wtedy podaje do komputera ze temperatura wynosi -40°C) auto pali na dotyk. Mam tez VAGa2.1 i OBDII z wspolna linia K i L (tzw max) niestety, bo w programie zle definiuje dane i pokazuje bzdury (jakby mylil dane odczytane z opisami do nich). np jak wypne ten czujnik to nigdzie nie widze -40 tylko z 16°-tu spada na 11,7°. co do zaplonu to wogole nie wiem jak to ugrysc. moze ktos ma program ktory chodzi z takim kablem i passatem jak opisalem ale dla idioto-odpornych bo fachura ze mnie zadna albo ktos podpowie co z tym fantem bo wstyd tak krecic jak starego trupa

  • #2 02 Mar 2007 10:29
    cardiag
    Poziom 30  

    albo silnik skończony, albo źle rozrząd..

  • #3 02 Mar 2007 11:17
    adasw
    Poziom 12  

    ta sytuacja ciagnie sie juz od kilku miesiecy (40 tys km) to silnik sie chyba dawno sie skonczyl. jak napisalem po odlaczeniu kostki czujnika temp. auto pali na pstryk-tylko dotknac klucz i chodzi.

  • #4 02 Mar 2007 12:48
    gazer11
    Poziom 15  

    sprawdz czy napewno dochodzi zasilanie na swiece zarowe, u mnie swiece byly ok wszystko pokazywalo ze jest dobrze a prad nie dochodzil

  • #5 02 Mar 2007 13:10
    adasw
    Poziom 12  

    napiecie jest swiece grzeja az sie cieplo robi:)

  • #6 02 Mar 2007 13:19
    gazer11
    Poziom 15  

    kat wtrysku ustawiony dobrze?

  • #7 02 Mar 2007 14:16
    elektronicki
    Poziom 10  

    sprawdż oporność czujnika temperatury

  • #8 02 Mar 2007 17:00
    tryni81
    Poziom 12  

    skoro lepiej pali na zciągniętym czujniku to albo ciśnienia na tłokach nie ma albo kąt wtrysku zły ewentualnie leją wtryski.
    co do ustawienia kąta to musisz w vagu wejść w nastawy podstawowe i zczytać grupę 0. tam bierzesz pod uwagę parametr 2 (kąt wtrysku) i parametr 9 (temperatura paliwa) odczytujesz z wykresu jaki powinien być kąt do tej temperatury i ewentualnie korygujesz go pompą

  • #9 02 Mar 2007 18:39
    vdo
    Poziom 9  

    na wymieniasz czesci poplyniesz w koszty i tak to nic nieda. najszybciej jest wstawic opornik o wartosci 1.6ohm w szereg na czujnik tenperatury. dzieki temu komputer bedzie widzial nizsza tenperature silnika i podniesie dawke wtrysku i auto lepiej pali. temat sprawdzony przerobilem tego sporo.:D

  • #10 02 Mar 2007 20:09
    sławek-mu
    Poziom 12  

    a przepływomierz działa???

  • #11 02 Mar 2007 22:14
    romek77
    Poziom 11  

    jak dla mnie to sprawdź kąt wtrysku i same wtryski czy ci nie padły.

  • #12 17 Mar 2007 21:21
    kalulujacek
    Poziom 11  

    zainteresuj sie rozrusznikiem -ja miałem to w sharanie

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty