Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Zerwanie umowy z operatorem Netia (net24)

(LIDER) 14 Mar 2007 15:18
  • #1 14 Mar 2007 15:18
    (LIDER)
    Poziom 17  

    Sprawa jest taka. W lutym kończyła mi się umowa neo, więc wypowiedziałem umowę i podpisałem umowę z netią na Internet 1 mb/s za 55 zł miesięcznie. Umowę z netią podpisałem 7 lutego, 3 marca aktywowali linie (25 dni), ale internetu nie było do 5 chyba jak nie później. Mówili, że net będzie podłączony w ciągu kilku dni od podpisania umowy. Dobra to można jeszcze strawić, bo tłumaczyli się, że TPSA jest wszystkiemu winna. Internet śmigał bardzo szybko. Na stronach testujących prędkość łącza było ciut powyżej 1 mb/s cały czas bo często sprawdzałem… ściągałem dane ze średnią prędkością 125-130 kB/s. Po 2-3 dniach prędkość pobierania danych spadała do 50 kB/s w porywach do 90 kB/s… wtedy przestałem pobierać dane, bo ściągnąłem to co chciałem.

    Prędkość mierze kilka razy dziennie i mam od 300-600 kbps ciągle, mierze na kilku różnych stronach za każdym razem, żeby prędkość była bardziej wiarygodna. Czasem jest faza, strony się bardziej ślimaczą od neo 256, po prostu masakra i to też te szybkie strony. Jak prędkość spadła to od tego samego dnia router musze reserować codziennie rano, bo po nocy coś się waliło i netu nie było. Teraz ciągle mam wolną prędkość, net przestaje działać kilka razy dziennie. Wysyłane są pakiety z routera, a nie wracają i reset nic tu nie pomaga, normalny modem się połączyć wtedy nie może.

    Sorry, rozumiem, że czasem mogą być awarie, ale nie do jasnej cholery po 5-6 razy dziennie na dłuższy czas (czasem co chwila pada net na kilka min, tak że nie da się pisać na gg). Mój znajomy z sąsiedniej ulicy podpisał umowę wcześniej niż ja i do tej pory nie ma netu a już mamy już 14 marca! Do działu reklamacji nie sposób się dodzwonić. Dodzwoniłem się na inny numer, zgłosiłem to, ale nic kompletnie z tym nie zrobiono. Co oni sobie w ogóle wyobrażają?! Gdybym chciał mieć taki wolny transfer to wziąłbym neo 512. Płace za 1 mb/s i chce mieć taką prędkość. Moim zdaniem to jest niedotrzymanie warunków umowy. Poradźcie jak zerwać umowę z tym dziadostwem, żeby nie płacić kary, bo szlag mnie trafia. Wolałem już neo 256 bo było chociaż stabilne :/

    W załączniku kopie najważniejszych dokumentów:
    - umowa – specyfikacja usługi
    - umowa świadczenia usług
    - regulamin
    - szczegółowe warunki promocji

    Ja nic nie mogę znaleźć w umowach, może ktoś lepszym okiem znajdzie lukę, która mi pozwoli zerwać umowę. Z góry dziękuje.

    Załączniki:
  • #2 14 Mar 2007 18:49
    Azzx
    Poziom 16  

    Zamówiłem Net24 9 lutego przez Novem, 10 data widnejąca na umowie,
    przez 30 dni nie zostałem podłączony - 12 marca brak modemu
    oraz aktywacji linii - wyslalem faksem rezygnacje + to samo
    poleconym priorytetem (po 2 dniach faksu jeszcze nie ma w systemie,
    ta firma jest smieszna).
    Tym sposobem bez kosztow manipulacyjnych powinienem
    się już pożegnać z netią.

    Jesli zostałeś podłączony po 25 dniach to wywiazali sie w terminie,
    co do przepustowosci jest to awaria na caly kraj,
    jedyne co Ci zostało to pisanie do UKE skargi przez
    co twój przypadek zostanie rozpatrzony indywidualnie
    (Netia oferuje lacze do 1mbps a nie 1mbps, wiec moga sie wykrecac).

  • #3 14 Mar 2007 19:18
    piochuxl
    Poziom 20  

    Pisałem, ostrzegałem ale wszyscy jak szczury za kilka pln. TPSA taka TPSA owaka a dziś? Jak umowę zerwać.........
    Nie piszę tylko o tobie bo wszyscy dostali dziwnego szału(ja troszkę dawniej jak zmieniłem linię tp na netię).
    Jako ciekawostkę powiem tobie że na infolinię łatwiej się dziś dostać jak zadzwonisz jako nowy. A zerwanie umowy hmm może być problem warunki netii są tak skonstruowane że internetu nie musisz mieć ważne aby była utrzymana łączność do serwera netii.
    Powodzenia i pozdrawiam

    Cytat:
    Jesli zostałeś podłączony po 25 dniach to wywiazali sie w terminie,
    co do przepustowosci jest to awaria na caly kraj,
    jedyne co Ci zostało to pisanie do UKE skargi przez
    co twój przypadek zostanie rozpatrzony indywidualnie
    (Netia oferuje lacze do 1mbps a nie 1mbps, wiec moga sie wykrecac).


    Ta awaria trwa już ponad 6 miesięcy!!!!!!

  • #4 15 Mar 2007 17:01
    (LIDER)
    Poziom 17  

    No to pięknie, jestem na 2 lata usadzony na beznadziejnym łączu. Tylko czekać, aż regulamin zmienią wtedy bym mógł zerwać, ale wątpie że zmienią. Nie ma to jak neo jednak :/ Jeśli ktoś znajdzie jakieś rozwiązanie to napiszcie, ja tego tak nie zostawie :/

  • #5 15 Mar 2007 23:21
    piochuxl
    Poziom 20  

    Jest rozwiązanie jak dawno łącze podłączono?
    jak je zamówiłeś? PILNE LICZĄ SIĘ DNI!!!

    Ok doczytałem za późno ale mimo to może coś się znajdzie by to zerwać

  • #6 16 Mar 2007 02:59
    (LIDER)
    Poziom 17  

    Znalazłem odpowiedź czemu netia jest taka wolna a długo szukałem:

    Powolna neostrada, ale na pewno bez limitów - Dziennik Internautów (DI)



    Wygląda na to że cały szkielet sieci źle działa. Ale z jakiej paki mam płacić tyle za powolną prędkość powinni jakieś zniszki robić na abonament. Poza tym nie zmiania to faktu, że ciągle mi się ta netia rozłącza :/

  • #7 17 Mar 2007 07:25
    PICIA
    Poziom 33  

    i jak się okazuje tak szybko się to nie poprawi

    :

  • #9 17 Mar 2007 08:53
    avatar
    Poziom 35  

    panowie cena = jakosc jak kupujecie najtansze lacza , bez gwarantowanej minimalnej predkosci to czego oczekujecie ? , to Wasza wina bo Wy nie czytacie umowy przy podpisywaniu , nikt wam nie kazal na sile podpisywac umowy z operatorem

  • #10 21 Mar 2007 14:39
    Rogalica
    Poziom 13  

    ja mam taka sytucje.
    zerwalem umowe z tpsa i przenioslem sie do netii... strasznie sie grzebali bo niby tpsa blokowala lacze...
    pozniej zadzwonila tpsa i przestawiala podobna umowe a w miedzyczasie poczytalem kilka nie najlepszych opini o netii wiec znow zgodzialem sie na oferte tpsy...
    oczywiscie wyslalem faxem rezygnacje....
    problem w tym ze teraz w tpsie mowia ze netaia blokuje lacze (jakis point)...
    i jestem w kropce bo do netii nie moge sie dodzwonic mimo bardzo usilnych prob a tpsa nic nie robi bo twierdzi ze netia wszystko blokuje...
    czy ktos tez jest w takiej beznadziejen sytuacji??
    nie mam neta od 5 marca i troche mnie juz to wkurza lekko powiedziawszy...

  • #11 13 Kwi 2007 00:35
    Richard
    Poziom 11  

    Witam , mam troche inną sytuacje.Mianowicie umowe z netią podpisałem 9 lutego a do teraz mnie nie podłączono.Dzwoniłem w tym czasie wielokrotnie z zapytaniem o podłączenie i zawsze otrzymywałem odpowiedź " za tydzień".W ten sposób mnie zbywano aż do wczorajszego dnia , gdyż zadzwoniłem jeszcze raz i powiedziano mi że zrywają ze mną umowe.W tym momencie to mnie zaskoczyli, to po jaką cholere wogóle ze mną podpisywali umowe? Odradzam tą firme , bardzo się zawiodłem.Olewając klienta pracują na swoją opinie.Pozdrawiam.

  • #12 17 Kwi 2007 00:38
    Andrzej Molicki
    Poziom 13  

    Bzdury panowie piszecie ! Jeżeli ktokolwiek jest winien zarówno w podłączeniu net 24 czy dialnetu to tylko TPSA
    Po 2gie nawarstwiła się straszna ilość umów a nik nie bedzie pracował po
    18h dziennie.
    Ps ci co zostali w tpsa narzekają o wiele bardziej niż na net24 czy dialog bo maja transfery po 14kb na łaczach powyżej 256 i tak samo na 6M.PO prostu szkielet nie przepuści takiej ilości danych bez modernizacji a tpsa jak zwykle ma to głęboko w hm ***** !

  • #13 17 Kwi 2007 06:42
    avatar
    Poziom 35  

    Andrzej Molicki napisał:
    Bzdury panowie piszecie ! Jeżeli ktokolwiek jest winien zarówno w podłączeniu net 24 czy dialnetu to tylko TPSA
    Po 2gie nawarstwiła się straszna ilość umów a nik nie bedzie pracował po
    18h dziennie.
    Ps ci co zostali w tpsa narzekają o wiele bardziej niż na net24 czy dialog bo maja transfery po 14kb na łaczach powyżej 256 i tak samo na 6M.PO prostu szkielet nie przepuści takiej ilości danych bez modernizacji a tpsa jak zwykle ma to głęboko w hm ***** !

    nan lacze od tpsa teroetycznie mam 4mbps - praktycznie ani mbps mniej - jest tyle ile zagwarantowano MI w umowie NIE ZNAM zadndego usera DSL tpsa ktory by nazekal na TA USLUGE

  • #14 17 Kwi 2007 07:48
    piochuxl
    Poziom 20  

    Cytat:
    Bzdury panowie piszecie ! Jeżeli ktokolwiek jest winien zarówno w podłączeniu net 24 czy dialnetu to tylko TPSA
    Po 2gie nawarstwiła się straszna ilość umów a nik nie bedzie pracował po
    18h dziennie.
    Ps ci co zostali w tpsa narzekają o wiele bardziej niż na net24 czy dialog bo maja transfery po 14kb na łaczach powyżej 256 i tak samo na 6M.PO prostu szkielet nie przepuści takiej ilości danych bez modernizacji a tpsa jak zwykle ma to głęboko w hm ***** !

    Sory ja mam net24 bez udziału TP i uważam że neo było lepsze

  • #15 16 Lis 2009 14:37
    filip02
    Poziom 8  

    Ja mam taki znowusz problem ze podpisałęm umowe 2 wrzesnia 2009 po kilkunastu telefonach włączono mi internet . Podpisałęm umowe na 24 miesiące.
    w umowie mam 2 mega . Na początku niezwracałem uwagini na transer ściagania ale potem po 1 miesiacu zauważyłem ze jakoś to wolno idzie. i sprawdziłem testerem i co sie okazało zamiaśt 2 mega mam około 65 kilo predkosci transweru.
    dzwonie całe 2 miesiace do netii i muwia mi ciagle ,, DALEM ZGOSZENIE DO FACHOWCÓW PROSZE CZEKAĆ NA TELEFON OD NICH DZIEKUJE DOWIDZENIA ,, . I tak jest zawsze ... Na kompie odkryłem taki program jak DSLMON ??
    to jest wina oprogramowania??
    PS. mój sasiad ma 2 mega i niema blokad i tez ma z netii

  • #16 03 Gru 2009 09:37
    Cutin
    Poziom 11  

    Cytat:
    filip02 Napisał :
    Ja mam taki znowusz problem ze podpisałęm umowe 2 wrzesnia 2009 po kilkunastu telefonach włączono mi internet . Podpisałęm umowe na 24 miesiące.
    w umowie mam 2 mega . Na początku niezwracałem uwagini na transer ściagania ale potem po 1 miesiacu zauważyłem ze jakoś to wolno idzie. i sprawdziłem testerem i co sie okazało zamiaśt 2 mega mam około 65 kilo predkosci transweru.
    dzwonie całe 2 miesiace do netii i muwia mi ciagle ,, DALEM ZGOSZENIE DO FACHOWCÓW PROSZE CZEKAĆ NA TELEFON OD NICH DZIEKUJE DOWIDZENIA ,, . I tak jest zawsze ... Na kompie odkryłem taki program jak DSLMON ??
    to jest wina oprogramowania??
    PS. mój sasiad ma 2 mega i niema blokad i tez ma z netii


    Rada ode mnie zostaw w cholerę ten Internet, odejdź od komputera i czep się nauki chłopcze może to Ci lepiej zrobi. Normalnie Twoja pisownia mnie rozwala - DO SZKOŁY SIĘ UCZYĆ !!!

  • #17 03 Gru 2009 20:14
    Tomik232
    Poziom 13  

    Moja przygoda z Netia zaczeła sie dużo wczesniej.Pierwsza umowe podisalismy na mojego Tate pozniej zadzwonili do mnie powiedzieli ze umowa nie zostanie zrealizowana bo tel z Tp stoi na kogo innego.Zawiadomili mnie o tym po miesiacu.Podpisałem nastepną umowę na włascicielke tel czekałem 1miesiac i nic czekałem 2 miesiac i nic .Udałem sie do biura zrobiłem awanture nagle modem sie znalazł czekałem na to 40dni zgodnie z umawa mam prawo rozwiac bez zadnych konsekwencji.Nie przyjołem modemu.Zamowiłem intr z vectry panowie podłaczyli intr w 2dni mam 8mb/s.Dzwoniłem do neti z 20 razy kazda rozmowa konczyła sie po 30min i nic nie dało sie załatwić SZKODA GADAC.Ciagle było ze Tp blokuje łacze itd

  • #18 11 Sty 2010 17:13
    zygusia
    Poziom 2  

    mam meleńkie pytanko.
    posiadam linie telefoniczna w tp (place tylko za samą linie)
    ale internet mam w netii (place 49zl)
    umowe podpisywalam na 3 lata, troche juz upynelo ale szczerze mowiac nie potrzebny mi ten net. Chcialabym z niego zrezygnowac, umowa ciagle trwa i trwac bedzie jeszcze dlugo. Ile zaplace kary za rozwiazanie umowy o internet z Netia?
    Podobno jest to suma 2500zl, ale znalazlam gdzies na stronie w necie ze 630zl
    Czy ktos potrafi mi powiedziec ile wyniesie mnie taka kara

    aha-nie mowcie mi zebym przestudiowala umowe gdyz pisane jest to takim slownictwem ze nie rozumiem.:?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?:

  • #20 08 Lut 2010 18:57
    FCBJimi
    Poziom 8  

    Tomik232 napisał:
    Zamowiłem intr z vectry panowie podłaczyli intr w 2dni mam 8mb/s.Dzwoniłem do neti z 20 razy kazda rozmowa konczyła sie po 30min i nic nie dało sie załatwić SZKODA GADAC.Ciagle było ze Tp blokuje łacze itd

    To jesteś szczęściaż że masz alternatywe. Ja mam net w Netii od 2,5 roku i wszystko było dobrze dopóki nie postanowiłem sie przeprowadzić.
    Przeniesienie usługi na ten sam numer w tym samym mieście ale pod inny adres - na chwile obecną mam wrażenie graniczy z cudem.
    Dzwoniłem do nich 2xtyg i za każdym razem słyszałem że mają na to 21dni w gorszych wariantach że podłączą 21-ego dnia. Raz mi nawet powiedzieli że już działa co sie okazało kłamstwem.
    Dziś zadzwoniłem zapytać czy usługa została już przeniesiona, to pani po chwili sprawdzania powiedziała że zostanie podłączone w 45dni od podpisania annexu czyli 10 marca bo tak stoi w regulaminie.
    Wybrał bym jakiego kolwiek innego dostawcę jednak
    1. Mam router do Netii lub TP SA (dość drogi żeby z niego po prostu zrezygnować)
    Jedyna alternatywa to była kablówka ale ona dopiero od pół roku chyba oferuję demoniczną prędkość 2mbps, wcześniej było zaledwie 512. No i oczywiście TPSA, ale ci za to jak chciałem sobie założyć telefon, to po 3tygodniach oczekiwania dostałem pismo że nie ma technicznych możliwości do założenia (2lata wczesniej telefon miałem). W tydzien po tym piśmie przyszedł magik i założył mi telefon . . . sam nie wiem która z tych firm jest gorsza.
    Moja opinia jest taka - jeśli ktoś ma możliwość niech omija obie te firmy wielkim łukiem.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty