Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Instalacja- Ciągnik T-25 Władimirec

gentki 19 Sty 2010 12:39
  • #31 19 Sty 2010 12:39
    michalp88
    Poziom 2  

    może mi ktoś powiedzieć jak podłączyć ten regulator do oryginalnego alternatora z dwoma wyjściami.

    Instalacja- Ciągnik T-25 Władimirec

  • #32 05 Lut 2010 08:27
    andrew1969
    Poziom 11  

    Daj fotkę regulatora tak aby było widać jego wyjścia oraz fotkę alternatora wtedy rozrysuję wyprowadzenia i połączę .Starsze typy mają więcej wyprowadzeń , te nowsze zaś mają regulator w środku i wtedy zewnętrzny regulator jest zbędny

  • #34 13 Lut 2010 08:41
    andrew1969
    Poziom 11  

    posiadam- gdzie mam wysłać

  • #35 23 Lut 2010 20:30
    michalp88
    Poziom 2  

    dzięki wielkie okazało się że jednak mam alternator z wbudowanym regulatorem. był on podłączony najwidoczniej dodatkowo. przerobiłem całą instalację według schematu i wszystko gra.

  • #36 11 Mar 2010 21:56
    BJ
    Poziom 10  

    Czy ktoś z szanownych przedmówców próbował włożyć regulator mapięcia od alternatora z dwoma wyprowadzeniami (nowszego typu) do alternatora z pięciowa wyprowadzeniami (starszego typu)? Czy budowa starego alternatoraa pozwala umieścić w nim regulator (bo koszt samego regulatora nie jest wysoki ok 20 zł) a tym sposobem może udało by się przy minimalnej przeróbce pozbyć skrzynek pod deską rozdzielczą. Jeśli ktoś przerabiał temat to proszę o podpowiedz. Z góry dzięki.

  • #37 12 Kwi 2010 18:38
    Quka
    Poziom 11  

    Nie wiem czy w dobrym miejscu o tym piszę, ale mam takie pytanie, czy normalną rzeczą jest to, że po włączeniu "masy" wskazówka wskaźnika temperatury od razu wskakuje na 40C? Dodam, że w czasie pracy nie widziałem na nim temperatury wyższej niż 60-70C. Czy wskazania są dobre? Jeśli nie to co muszę wymienić, czujnik czy wskaźnik, czy może to i to?

  • #38 19 Kwi 2010 18:14
    19lukasz
    Poziom 15  

    To że wskakuje na 40 to ok bo ten wskaźnik potrzebuje zasilania. Skala zaczyna się od 40 i po podaniu napięcia wskazówka się unosi. 60-70 to trochę mało jak na orkę czy uprawę gdzie ciągnik dostaje swoje powinno być ok 80-90. Najlepiej zmierz rzeczywistą temp za pomocą termometru. Ja tak zrobiłem u siebie wykorzystując miernik cyfrowy miałem tam taką sondę wsadziłem ją przez wejście bagnetu i sprawdziłem co i jak.

  • #39 18 Maj 2010 00:05
    alfa_beta
    Poziom 1  

    Wykopałem stary altek do niego oznaczony symbolem Г360Н (czy jakoś tak), z którego wychodzi 5 przewodów (według schematu), trzy z nich idą do regulatora oznaczonego na schemacie symbolem PP-362Б.
    oznaczone są symbolami Ш, В i M. Dostałem regulator o symbolu JA112 (który prawdopodobnie pochodzi od alternatora w poście wyżej) i ma ona trzy (właściwie cztery) oczka oznaczone: +, Ш, Д i M. Da się to jakoś ożenić, czy muszę kupić inny regulator?

    Jeśli mógłby mnie ktoś poratować jakimś schematem ;)
    Dodaję schemat i zdjęcie regulatora
    http://zapodaj.net/0c16a8ad37e8.jpg.html
    http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-05/23eb22be.jpg

  • #40 19 Maj 2010 23:23
    BJ
    Poziom 10  

    Nawiązując do postu wyżej. Wydaje mi się że udało mi się "ożenić" regulator od alternatora z dwoma wyprowadzeniami z alternatorem z pięcioma wyprowadzeniami. Sprawa nie jest zbyt prosta. Z moich dociekań wynika iż jedna końcówka uzwojenia wzbudzania w starszym alternatorze jest podłączona do"masy" czyli - musi być sterowany z plusa, w nowszym alternatorze podłączona do + więc musi być sterowana od strony masy (do tego jest przystosowany np. regulator od malucha i poradzi sobie ze sterowaniem takiego alternatora). Ja rozwiązałem problem sterowania uzwojeniem wzbudzania w starym alternatorze w ten sposób że przebudowałem regulator prądu ładowania tak że w miejsce tranzystorów pnp dałem tranzystory npn i odwrotnie, przełożyłem kierunek przewodzenia diód i zmieniłem mejscami zasilenie regulatora (takie lustrzane odbicie). Teraz taki regulator poprawnie steruje stary alternator łącząc wyprowadzenie wzbudzania alternatora z plusem. (Może to i niepotrzebna komplikacja problemu ale działa skutecznie - może prościej by było odłączyć jedną końcówkę uzwojenia wzbudzania od masy i dać do plusa i wykorzystywać regulator bez przeróbek) Pozdrawiam.

  • #41 27 Maj 2010 22:34
    1_lukasz20
    Poziom 1  

    Witam czy ktoś może mi wysłać schemat instalacji t25. Mam zamiar ją na nowo zrobić bo kable są popalone. Alternator posiadam z regulatorem. Części mam zakupione tylko nie wiem jak to wszystko po podłanczać. Z góry dziękuje za odp.

  • #42 11 Cze 2010 20:33
    LORDUS
    Poziom 14  

    Przyłącze sie o proźbe o dokładny i czytelny schemat bo musze zrobić instalacje od zera, jedyne co działa to rozrusznik po wsadzeniu 2 gwoździ.
    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

  • #43 12 Cze 2010 10:05
    Grzegorz_madera
    Poziom 30  

    Jak byście poszukali to mielibyście schematy. Nawet w tym temacie jest kilka zamieszczonych. Ale po co szukać jak ktoś załatwi sprawę i wszystko poda na tacy.

  • #44 13 Cze 2010 23:30
    gentki
    Poziom 12  

    ja robilem na podstawie tego schematu i działa ok

    Instalacja- Ciągnik T-25 Władimirec

  • #45 14 Cze 2010 11:25
    stefan 1993
    Poziom 9  

    koledzy bede wymieniac instalacje we wladku ;)
    kiedys mial stare akumulatory i na nic sie nie nadawaly ale gdy chodzil to jak wlaczylem swiatla to ich nie bylo;//
    to znaczy ze alternator jest do wymiany??

  • #46 10 Paź 2010 09:23
    Tomasz32223
    Poziom 1  

    Witam. Mam problem z ciągnikiem T-25 a dokładnie z temperaturą oleju. Po wymianie czujnika i zegara nadal pokazuje złą temperaturę. Po jego uruchomieniu zawyża temperatury. Raz pokazuje 40 drugi raz 80 a za trzecim znowu 120.

  • #47 05 Gru 2010 12:31
    mtracz
    Poziom 29  

    Próbując rozgryźć ten temat u siebie kupiłem czujnik, przekładałem z drugiego ciągnika i doszedłem do jednego wniosku wskaźnik były do niczego.
    Stary wskaźnik się popsuł, no trudno ale nowy od razu źle wskazywał, niby płynnie chodzi po skali wraz ze wzrostem temperatury ale zawyżał ją. Kontrolowałem temperaturę zewnętrznym termometrem.
    Same czujniki mierzyłem i przekładałem i nic się nie zmieniało. Czyli w ciągniku gdzie działało było ok, a w drugim także bez zmian nie działało.
    Natomiast nowy wskaźnik od razu źle wskazywał co świadczy o tym że sprzedają byle co.
    Jedna rada jeśli to możliwe kupujcie tylko oryginalne części, czyli te które powstały za granica bo to co robią Polacy to do niczego, chyba że da się je porównać i nie ma różnicy ale to rzadkość.
    Np. linka obrotów produkcji polskiej nie wchodzi na licznik, natomiast 'oryginał" bez problemu.

  • #48 14 Kwi 2011 18:18
    Radek P.
    Poziom 14  

    Chodzi o ciagnik T25 z konca produkcji (skladany juz w polsce)
    ciagnik jest po kradzieży rozrusznika i alternatora
    kupilem taki alternator

    Instalacja- Ciągnik T-25 Władimirec


    ma on wyjscie na 3 kable (+, D, i takie ruskie A), w instalacji mam tylko 2 kable (odciete) i nie wiem czy ma byc jeszcze 3ci?
    grubczy pewnie idzie pod + a cienczy gdzie? i czy ma byc jeszcze jakis 3ci?

  • #49 14 Kwi 2011 21:12
    krzysiek7
    Poziom 33  

    Na śrubę M6 dopinasz plus (ten grubszy przewód), obok niej jest śruba M5 i do niej dopinasz ten cieńszy przewód. Trzeci zacisk zostawiasz nie dołączony.

  • #52 23 Kwi 2011 22:07
    kataniak1994
    Poziom 15  

    Ile kosztuje zrobienie instalacji w traktorze? Chodzi mi o średnią cene.

  • #53 30 Kwi 2011 10:30
    56b4
    Poziom 10  

    Ja coś man (jeśli temat aktualny). Sorka za jakiekolwiek błędy. To jest dla T25A2 i A3
    . Jakby ktoś chciał.

    Instalacja- Ciągnik T-25 Władimirec

    Instalacja- Ciągnik T-25 Władimirec

  • #54 16 Lut 2012 21:32
    joker6000
    Poziom 11  

    Witam Panowie.
    Odgrzeję trochę kotleta.

    Posiadam T25,naprawiałem instalację żeby wszystko grało, lecz nie mogę sobie poradzić z naprawą klaksonu.


    Do klaksonu dochodzą 2 kabelki NIEBIESKI i POMARAŃCZOWY w którym jest prąd po sprawdzeniu.

    Od włącznika klaksonu również odchodzą 2 kabelki CZARNY przykręcany do obudowy(widocznie masujący) i NIEBIESKI.


    Może mi ktoś napisać w których przewodach powinien być prąd i jak je podłączyć , czy są dobrze podłączone, bo bawię się już bardzo długo i nie mogę tego naprawić.
    Klakson sprawny zprawdzałem.

  • #55 19 Lut 2012 19:07
    Motorpal
    Poziom 14  

    Witam. Ja na schemacie Władka t25 mam tak, że do klaksonu są podłączone kable koloru POMARAŃCZOWEGO i ZIELONEGO. Pomarańczowy kabel winien być podłączony do skrzynki bezpiecznikowej (do trzeciego bezpiecznika), zielony (nie wiem, jak u ciebie) ma być podłączony do kostki (bodajże 7 śrubka od lewej) i od tej śrubki na kostce do włącznika, który ma być podłączony do masy. Dodatkowo od kostki wychodzi jeszcze jeden przewod, który podłączamy do gniazdka przyczepy w miejsce świateł przeciwmgłowych. Dobrze zrozumiałem twoje pytanie?. Pozdrawiam.

  • #56 19 Lut 2012 21:01
    joker6000
    Poziom 11  

    Klakson już zrobiony.
    Okazało się ze niebieski kabelek był przerwany.

    W pomarańczowym i niebieskim jest prąd.
    Gdy naciskam przycisk klaksonu prąd znika z niebieskiego kabelka i klakson trąbi bardzo głośno.

  • #57 02 Maj 2012 15:31
    Kris3363
    Poziom 6  

    Witam. Mam pytanie... Czy zakładał ktoś nową instalację do Władimirca T25A? Kupiłem nową i mam problem z podłączeniem, zwłaszcza tylnich reflektorów, kierunków i świateł pozycyjnych i stop.

  • #58 04 Maj 2012 07:13
    Motorpal
    Poziom 14  

    Witam. Napisz, na czym polega problem. Na odległość trudno pomóc, ale spróbujemy.

  • #59 04 Maj 2012 12:47
    Kris3363
    Poziom 6  

    Zakupiłem tą nową instalację i patrząc na schemat tutaj wrzucony od T25A, porównując go z instalacją założoną mi się nie zgadzało. Dopiero teraz jak zobaczyłem schemat od T25A3 zaczyna mi pasować. W T25A od alternatora jest 5 kabli a u mnie tylko 2. M.in. to mi nie pasowało.
    Nowa instalacja ma trochę inne kable od tylnich świateł, ale z tym może sobie poradzę. A jak nie to będę pisał. I mam pytanie... Czy ktoś z was nie ma dobrego schematu od T25A2 i od T25A3?

    Dodano po 1 [minuty]:

    kataniak1994 napisał:
    Ile kosztuje zrobienie instalacji w traktorze? Chodzi mi o średnią cene.
    Pytałem w dwóch serwisach to powiedzieli, że za założenie to tak ok 500 zł.

  • #60 06 Maj 2012 11:47
    Motorpal
    Poziom 14  

    Schemat dla T25A2 i A3 jest podany powyżej. Należy do użytkownika 56b4.

    Dodano po 3 [minuty]:
    Najwidoczniej się nie opłaca dać 500 zł, lepiej samemu to zrobić. Założenie samemu instalacji do tego traktoru z pomocą schematu nie nastręcza większych problemów.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty