X

opel corsa b 1999 r

28 Mar 2007 22:08 MNmnichu30
  • #1 28 Mar 2007 22:08
    mnichu30
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    mam taki problem zimy silnik zapala i wszystko ok po przejechaniu 20 km jak złapie temperature i zgaszeniu go ,ponowne uruchomienie trwa długo poprostu nie można go uruchomić dopiero po chwili załapuje ...co to może być ?
  • #2 28 Mar 2007 22:15
    procekkk
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    jaki silnik, kod silnikia ?
    jakie bledy w sterowniku?
    pewnie modul
  • #3 28 Mar 2007 22:49
    mnichu30
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    fakt silnik 1.0 3 cylindry moduł to chyba nie bo jak zapali to jest ok
  • #4 28 Mar 2007 23:58
    piotrdan
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    Czujnik temperatury silnika
  • #5 29 Mar 2007 00:00
    Removed
    Helpful post? (0)
    albo czujnik położenia wału
  • #6 29 Mar 2007 00:09
    piotrdan
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    No, racja. Jak się zagrzały w tych tysiączkach to rzeczywiście nie chciały działać, ale w czasie jazdy też zdychały
  • #7 29 Mar 2007 09:40
    mnichu30
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    czujnik temperatury wymieniony i dalej to samo , a czy silniczek krokowy ma coś w tym przpadku do powiedzenia?
  • #8 29 Mar 2007 09:49
    Ruffus-servis
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    ztym silniczkiem krokowym to raczej glupi pomysl.ja tez stawiam na czujnik polozenia walu.sprawdz czy wogole jest iskra wtedy jak niechce odpalic tyle ze wsumie iskra to moze byc ale nie wtedy co trzeba.zainwestuj w diagnostyke.pozdrawiam
  • #9 29 Mar 2007 14:54
    mnichu30
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    czujnik jest ok założyłem inny działający i dalej to samo
    tylko teraz jak jest ciepły to trzeba dac mu gazu do deski wtedy zapala a krokowy jest schowany do końca na zimno też wykreciłem go podłączyłem pod prad i się wysunoł po założeniu kostki i odpaleniu cofnoł się do zera i dalej już tam tkwi czy zimny czy ciepły silnik
  • #10 29 Mar 2007 15:57
    Radeon 24
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    Witam!
    W "krokowym" :) masz na koncu tego dydolka schowany w srodku przycisk zrobiony na 2 blaszkach. Ma on zwarcie. Powinien go nie miec. Zwarcie powinno nastepowac dopiero po nacisnieciu koncowki dydolka.

    Pozatym powinien Ci wyskoczyc blad z tym zwiazany.
    Nastawnik ten mozna zreanimowac, ale wymaga to troszke pracy i zrecznosci. Na "piechotke" tez go wybadasz czy jest uszkodzony czy nie. Miernik do reki i do dziela.

    Powodzenia, pozdrawiam!!
  • #11 29 Mar 2007 16:43
    procekkk
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    sprawdz czy masz iskre i sterownie wtrysku, jak nie to sprawdz sygnal z ckp i cmp, jesli jest to sprawdz sterownie cewki
  • #12 30 Mar 2007 12:24
    mnichu30
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    no wywaliło mi takie kody 0100 0335 0505 0115
    nie mogę znaleźź opisu może ktoś ma do tego ekoteka 1.0
  • #13 30 Mar 2007 12:27
    Removed
    Helpful post? (0)
    przecież tester wyświetla opis kudu na ekranie.
    Podepnij do techa 2
  • #14 30 Mar 2007 15:27
    mnichu30
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    ok wszystko już z testerm gra kody skasowane samochodzik chodzi ale kiedy włączy się wentylator chłodnicy to nagle po 20- 40 sekundach się zatrzymuje silnik i nie mozna go uruchomić !!! w tym czasie nie wykazuje na kompie żadnych kodw usterek !! dopiero jak zdejme kleme i chwile ostygie to jest możliwość odpalenia go ponownie ... przy takiej usterce wymiękam....
  • #15 31 Mar 2007 11:58
    Radeon 24
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    Czujnik polozenia walu walniety.
  • #16 31 Mar 2007 12:20
    .gonzo.
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    A tak namarginesie dodam, że nawet jak się wymieni jakiś czujnik to usterkę trzeba wykasować.

    Ja np. po myciu silnika w Golfie III nie mogłem go odpalić. Po jakimś czasie odpalił, ale nie można było dodac gazu bo się mulił. Przyczyną tego stanu rzeczy było że kopmuter nałapał błędów przy myciu. Błędy były związane z czujnikiem temperatury. Po skasowaniu błędów wszystko pięknie śmiga. :D
  • #17 02 Apr 2007 00:11
    procekkk
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    0100 maf
    0115 ect
    0335 ckp
    0505 isc
    sprawdz jakie teraz ci bedzie wyrzucal bledy ale pewnie ckp
  • #18 26 May 2007 04:21
    Cezary
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    też bym stawiał na czujnik wału

    Dodano po 1 [minuty]:

    może kolega opisze jak to rozwiązał bo mam podobny problem????
  • #19 21 Jan 2012 14:41
    Jerzyczeka
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Dlaczego czujnik wału? Przeciez gdyby był walnięty, to to samo działoby się przy zimnym silniku.
  • #20 21 Jan 2012 15:03
    Cezary
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Kolego ale odgrzałeś kotleta :) Pozdrawiam
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products