Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

opel corsa b 1999 r

mnichu30 28 Mar 2007 22:08
  • #1 28 Mar 2007 22:08
    mnichu30
    Poziom 10  

    mam taki problem zimy silnik zapala i wszystko ok po przejechaniu 20 km jak złapie temperature i zgaszeniu go ,ponowne uruchomienie trwa długo poprostu nie można go uruchomić dopiero po chwili załapuje ...co to może być ?

  • #2 28 Mar 2007 22:15
    procekkk
    Poziom 24  

    jaki silnik, kod silnikia ?
    jakie bledy w sterowniku?
    pewnie modul

  • #3 28 Mar 2007 22:49
    mnichu30
    Poziom 10  

    fakt silnik 1.0 3 cylindry moduł to chyba nie bo jak zapali to jest ok

  • #4 28 Mar 2007 23:58
    piotrdan
    Poziom 19  

    Czujnik temperatury silnika

  • #5 29 Mar 2007 00:00
    Usunięty
  • #6 29 Mar 2007 00:09
    piotrdan
    Poziom 19  

    No, racja. Jak się zagrzały w tych tysiączkach to rzeczywiście nie chciały działać, ale w czasie jazdy też zdychały

  • #7 29 Mar 2007 09:40
    mnichu30
    Poziom 10  

    czujnik temperatury wymieniony i dalej to samo , a czy silniczek krokowy ma coś w tym przpadku do powiedzenia?

  • #8 29 Mar 2007 09:49
    Ruffus-servis
    Poziom 17  

    ztym silniczkiem krokowym to raczej glupi pomysl.ja tez stawiam na czujnik polozenia walu.sprawdz czy wogole jest iskra wtedy jak niechce odpalic tyle ze wsumie iskra to moze byc ale nie wtedy co trzeba.zainwestuj w diagnostyke.pozdrawiam

  • #9 29 Mar 2007 14:54
    mnichu30
    Poziom 10  

    czujnik jest ok założyłem inny działający i dalej to samo
    tylko teraz jak jest ciepły to trzeba dac mu gazu do deski wtedy zapala a krokowy jest schowany do końca na zimno też wykreciłem go podłączyłem pod prad i się wysunoł po założeniu kostki i odpaleniu cofnoł się do zera i dalej już tam tkwi czy zimny czy ciepły silnik

  • #10 29 Mar 2007 15:57
    Radeon 24
    Poziom 24  

    Witam!
    W "krokowym" :) masz na koncu tego dydolka schowany w srodku przycisk zrobiony na 2 blaszkach. Ma on zwarcie. Powinien go nie miec. Zwarcie powinno nastepowac dopiero po nacisnieciu koncowki dydolka.

    Pozatym powinien Ci wyskoczyc blad z tym zwiazany.
    Nastawnik ten mozna zreanimowac, ale wymaga to troszke pracy i zrecznosci. Na "piechotke" tez go wybadasz czy jest uszkodzony czy nie. Miernik do reki i do dziela.

    Powodzenia, pozdrawiam!!

  • #11 29 Mar 2007 16:43
    procekkk
    Poziom 24  

    sprawdz czy masz iskre i sterownie wtrysku, jak nie to sprawdz sygnal z ckp i cmp, jesli jest to sprawdz sterownie cewki

  • #12 30 Mar 2007 12:24
    mnichu30
    Poziom 10  

    no wywaliło mi takie kody 0100 0335 0505 0115
    nie mogę znaleźź opisu może ktoś ma do tego ekoteka 1.0

  • #13 30 Mar 2007 12:27
    Usunięty
  • #14 30 Mar 2007 15:27
    mnichu30
    Poziom 10  

    ok wszystko już z testerm gra kody skasowane samochodzik chodzi ale kiedy włączy się wentylator chłodnicy to nagle po 20- 40 sekundach się zatrzymuje silnik i nie mozna go uruchomić !!! w tym czasie nie wykazuje na kompie żadnych kodw usterek !! dopiero jak zdejme kleme i chwile ostygie to jest możliwość odpalenia go ponownie ... przy takiej usterce wymiękam....

  • #15 31 Mar 2007 11:58
    Radeon 24
    Poziom 24  

    Czujnik polozenia walu walniety.

  • #16 31 Mar 2007 12:20
    .gonzo.
    Poziom 14  

    A tak namarginesie dodam, że nawet jak się wymieni jakiś czujnik to usterkę trzeba wykasować.

    Ja np. po myciu silnika w Golfie III nie mogłem go odpalić. Po jakimś czasie odpalił, ale nie można było dodac gazu bo się mulił. Przyczyną tego stanu rzeczy było że kopmuter nałapał błędów przy myciu. Błędy były związane z czujnikiem temperatury. Po skasowaniu błędów wszystko pięknie śmiga. :D

  • #17 02 Kwi 2007 00:11
    procekkk
    Poziom 24  

    0100 maf
    0115 ect
    0335 ckp
    0505 isc
    sprawdz jakie teraz ci bedzie wyrzucal bledy ale pewnie ckp

  • #18 26 Maj 2007 04:21
    Cezary
    Poziom 12  

    też bym stawiał na czujnik wału

    Dodano po 1 [minuty]:

    może kolega opisze jak to rozwiązał bo mam podobny problem????

  • #19 21 Sty 2012 14:41
    Jerzyczeka
    Poziom 15  

    Witam
    Dlaczego czujnik wału? Przeciez gdyby był walnięty, to to samo działoby się przy zimnym silniku.

  • #20 21 Sty 2012 15:03
    Cezary
    Poziom 12  

    Kolego ale odgrzałeś kotleta :) Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty