Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 01 Kwi 2007 15:00
    Krzysztof T
    Poziom 21  

    Witam serdecznie.

    Dokonałem zakupu kamerki internetowej z mikrofonem LOGITECH QuickCam Messenger 2.
    Zainstalowałem oprogramowanie w moim nowym komputerze z procesorem Intel w systemie XP i później podłączyłem kamerę.
    Kamera pracuje, oprogramowanie również. Zdziwienie moje pojawiło się kiedy to chciałem wyłączyć komputer. Komputer zamyka system i samoczynnie resetuje się i ponownie sam uruchamia się.
    Po załadowaniu systemu następuje samoczynne resetowanie komputera i ponowne jego uruchamianie i tak bez końca.
    Problem występuje do momentu wyjęcia wtyczki kamery z portu USB i pierwszego zamknięcia systemu kiedy to komputer się sam zresetuje i uruchomi.
    Po uruchomieniu systemu już bez podłączonej kamery system uruchamia się i następnie pojawia się komunikat windowsa XP o wystąpieniu poważnego problemu (okienko poniżej).
    Po wysłaniu raportu błędu na stronę Microsoftu otrzymuję odpowiedź o problemach ze sterownikiem i konieczności załadowania nowszej wersji sterownika ze strony Logitech - producenta kamery.
    Po skasowaniu komunikatu komputer pracuje prawidłowo.
    W menedżerze urządzeń nie mam żadnych informacji o nieprawidłowościach czy konflikcie z innymi urządzeniami po podłączeniu kamery.
    Aktualizacja sterowników ze strony producenta również nie pomaga w usunięciu problemu.
    Podłączona kamera do portu USB lecz wyłączona w menedżerze urządzeń nie wpływa na prawidłową pracę komputera.
    Czy wystąpienie takiego problemu może kwalifikować tą kamerę do wymiany w ramach gwarancji?
    Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Dzięki i pozdrawiam.
    Problem z Pc-etem po podłączeniu kamerki internetowej.

    Moderowany przez TONI_2003:

    Proszę tylko zamieszczać fotki tak jak w linku poniżej.
    Sądzę że jest to zrozumiale dla wszystkich, a przynajmniej powinno być.
    Choć jakoś nie mogę się przekonać do tego obserwując co poniektórych ...

    Ogłoszenie: Wklejanie zdjęć.

  • #2 01 Kwi 2007 15:06
    /|\Atari
    Poziom 27  

    Witam. Wszystko wygląda na to, że jest problem z oprogramowaniem. Wszystkie aktualizacje ze stron Microsoftu masz na bierząco? Czy to jest XP z service packiem 2? Wygląda faktycznie na problem ze sterownikiem kamery. Może warto byłoby spróbować postawić system na nowo, tymbardziej, jeśli ten pracuje już całkiem długo i przyjął sporo śmieci.

  • #3 01 Kwi 2007 15:17
    Bogdanor
    Poziom 27  

    Postawienie systemu na nowo to ostatecznosc, jesli nie masz SP2 to zdobadz, odinstaluj kamerke w trybie awaryjnym, upgraduj do SP2 i sciagnij nowsze stery ze strony producenta kamerki (jesli sa nowsze)

  • #4 01 Kwi 2007 15:19
    Krzysztof T
    Poziom 21  

    Wszystkie aktualizacje mam na bieżąco. Tak jest z SP2. A komputer jest prawie jak nowy ma około 2 miesiące. Jest to komputer Vobis Digital VMC 6300890E Xpower. Sprzedawca tej kamerki dał mi odpowiedź iż sprzedał już tych kamerek mnóstwo i dopiero mój taki przypadek jest pierwszy. Wyślę jeszcze informację do pomocy firmy Vobis. Ciekaw jestem co mi odpowiedzą.

  • #5 02 Kwi 2007 22:36
    Krzysztof T
    Poziom 21  

    Z firmy Vobis odesłany zostałem do infolinii pomocy technicznej Logitech w Warszawie. W Logitechu poprosili mnie o :
    1. sprawdzenie problemu kamery przy odłączonym modemie neostrady z portu usb,
    2. sprawdzenie tej kamerki na innym komputerze z systemem XP.

    Jednocześnie gość coś wspomniał na temat zastosowanego chipsetu w komputerze i sterowników do tej kamery.
    Poniżej zamieszczam zrzuty ekranu z błędów zarejestrowanych w moim systemie po wystąpieniu problemu.

    Problem z Pc-etem po podłączeniu kamerki internetowej.

    Problem z Pc-etem po podłączeniu kamerki internetowej.

    Problem z Pc-etem po podłączeniu kamerki internetowej.

  • #6 15 Kwi 2007 07:13
    Krzysztof T
    Poziom 21  

    Nowszej wersji chipsetu nie wgrywałem. Problem jednak udało mi się rozwiązać. Odinstalowałem oprogramowanie ze starownikami kompletnie z systemu. Po resecie PC i podłączeniu kamerki system zgłosił iż znalazł nowe urządzenie USB. Nakazałem mu aby zainstalował oprogramowanie automatycznie ze strony Microsoft Windows bez użycia płyty dołączonej do kamerki. Wykonał prawidłowo instalację i wszystko działa bez zastrzeżeń, kamerka wraz z wbudowanym mikrofonem. Nie wiem jak to wytłumaczyć.
    Jedynie co zauważyłem to iż wcześniej kamerka w menedżerze urządzeń była przypisana do grupy Universal Serial Bus Controllers a w tej chwili jest w grupie Imaging Devices.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty