| Author |
schabbeef Poziom 9

|
03 Apr 2007 22:38 Wzmacniacz gitarowy 100w |
|
|
|
Wiem że jest wiele takich tematów ale ja nigdzie nie znalazłem czegoś co by mnie zaininteresowało.
Jestem dosyć początkującym elektronikiem ale mam nadzieję że z waszymi wskazówkami mi się uda. Chciałbym zrobić 100 wattowy wzmacniacz do gitary elektrycznej. Nie planuje robić Marshalla itp. , ale chciałbym zeby jakość dźwięku była lepsza niż w tych najtańszych wzmacniaczach. Wiem że jakość zależy też od głośnika więc prosze także o propozycje jakich głośników użyć. Mam 25 wattowy piecyk firmy Sounder i nie jestem z niego zadowolony :( Proszę o wskazówki dotyczące też przedwzmacniacza, transformatora itp. Byłbym wdzięczny gdybyście powiedzieli czy są jakieś gotowe do montażu zestawy dobrej jakości, ponieważ byłby to prostszy sposób budowania. Narazie nie piszę w ile mógłbym wydać bo chcę się zorientować ile według bardziej doświadczonych by to kosztowało. Proszę o propozycje.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
03 Apr 2007 22:38 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
adamkaktus Poziom 15

|
04 Apr 2007 00:05 Re: Wzmacniacz gitarowy 100w |
|
|
|