X
  • #1 08 Apr 2007 16:52
    seeb
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Witam serdecznie.

    Zgodnie z moja wiedza na temat kodow bledow w/w blad wystepuje jako zwarcie w obwodzie tylnego kola. Pomierzylem opornosc czujnikow ABS (1680 ohm) i wygladaja na sprawne. Jedyne co pozostaje mi sadzic to to, ze uszkodzone sa przewody zamaskowane w kabinie auta jednak nie wiem gdzie znajduje sie drugi ich koniec (zapewne modul sterowania ABS) ktorego na dzis nie potrafie zlokalizowac.

    Jesli ktos wie gdzie on sie znajduje ew jaki ma symbol sprobuje odlaczyc przewody od centralki i przeprowadzic ponowny test.

    jedna para przewodow na kole prawym ma izolacje (brak reakcji miernika) na drugiej parze wystepuje opor 260 ohm (kolo lewe - za kierowca) . Czy to jest normalne. Czy moja zdjagnoza ma jakies podstawy by sadzic ze blad wystepuje miedzy modulem sterujacym ABS a czujnikiem lewego tylnego kola (tego za kierowca)?


    Za wszelkie informacje bede niezmiernie wdzieczny
    Pozdrawiam Seba.
  • #2 08 Apr 2007 21:26
    mario11
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    jesli to ten błąd to już 0042 i jest to bład zaworu w agregacie prawego przedniego koła niestety nie mogę ci wysłac instrukcji sprawdzenia ale pszókaj auto daty i tam jest opis pomiaru agregatu
  • #3 08 Apr 2007 21:33
    procekkk
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    rezystancja miedzy 800-1600ohm
    blad 43 jest odnosnie kola FR
    przy 60rpm - 0,3Vac
  • #4 09 Apr 2007 00:06
    seeb
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Wg mojej oceny to 12 42.
    Błyski kontrolki ABS przy zwarciu 4 pinu do masy:
    długi dwa krótkie, cisza cztery długie dwa krótkie.

    Pomiaru dokonałem na stojącym aucie w garażu niestety nie mogłem dokonać ich obracając np kołem. Niestety na lewarku ciężko potrząsać autem etc.
  • #5 09 Apr 2007 17:20
    procekkk
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    seeb wrote:
    Wg mojej oceny to 12 42.
    Błyski kontrolki ABS przy zwarciu 4 pinu do masy:
    długi dwa krótkie, cisza cztery długie dwa krótkie.

    Pomiaru dokonałem na stojącym aucie w garażu niestety nie mogłem dokonać ich obracając np kołem. Niestety na lewarku ciężko potrząsać autem etc.

    moj blad- literowka a w sumie cyfrowka :) oczywiscie ze 42 :)
  • #6 09 Apr 2007 20:14
    seeb
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Rozumiem, że skrót FR odnosi się do prawego przedniego koła (słowem tego od strony pasażera). Czy dobrze rozumiem?

    Ma ktoś rozpisane błędy Nissana P11?
  • Helpful post
    #7 09 Apr 2007 22:31
    procekkk
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    tak FR prawy przod
    jaki numer bledu jeszcze potrzebujesz ?
  • Helpful post
    #8 09 Apr 2007 22:50
    primera
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    proszę ale po angielsku
  • #9 10 Apr 2007 01:28
    seeb
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dziękuję wszystkim za pomoc. Mam nadzieję, że niebawem wyjadę z garażu... :)


    P.S.
    Dla primery P11 od września 1996 dołączam jeszcze komplet schematów elektrycznych koniecznych dla następnych pokoleń walczących z układem ABS.
  • #10 09 May 2010 16:59
    galamarcin
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam ja tez walcze z ABS w P11
    i sprawa wyglada tak kontrolka pali sie cąły czas po odczycie z kompa wyszlo mechanikowi ze jest otwarty czy przerwany obwód kola PP. czy mam rozumiec ze to jest kabel gdzies przelamany i nalezalo by wymienic kabbel??
    dodam ze ostatnio robilem pomiar miernikiem od kostki w strone czujnika i na lewym kole wygladalo wszystko ok a na prawym przy ruszaniu kierownica pomiary wychodzily kosmiczne co o tym sadzicie??
  • #11 23 Dec 2010 09:09
    seeb
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    czujnik do wymiany - pęka przy dupce na dole... jak nie kupisz nówki będzie ciężko kupić sam czujnik ja kupiłem czujnik a dostałem piastę :)
  Search 4 million + Products
Browse Products