Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 08 Kwi 2007 16:52
    seeb
    Poziom 12  

    Witam serdecznie.

    Zgodnie z moja wiedza na temat kodow bledow w/w blad wystepuje jako zwarcie w obwodzie tylnego kola. Pomierzylem opornosc czujnikow ABS (1680 ohm) i wygladaja na sprawne. Jedyne co pozostaje mi sadzic to to, ze uszkodzone sa przewody zamaskowane w kabinie auta jednak nie wiem gdzie znajduje sie drugi ich koniec (zapewne modul sterowania ABS) ktorego na dzis nie potrafie zlokalizowac.

    Jesli ktos wie gdzie on sie znajduje ew jaki ma symbol sprobuje odlaczyc przewody od centralki i przeprowadzic ponowny test.

    jedna para przewodow na kole prawym ma izolacje (brak reakcji miernika) na drugiej parze wystepuje opor 260 ohm (kolo lewe - za kierowca) . Czy to jest normalne. Czy moja zdjagnoza ma jakies podstawy by sadzic ze blad wystepuje miedzy modulem sterujacym ABS a czujnikiem lewego tylnego kola (tego za kierowca)?


    Za wszelkie informacje bede niezmiernie wdzieczny
    Pozdrawiam Seba.

  • #2 08 Kwi 2007 21:26
    mario11
    Poziom 12  

    jesli to ten błąd to już 0042 i jest to bład zaworu w agregacie prawego przedniego koła niestety nie mogę ci wysłac instrukcji sprawdzenia ale pszókaj auto daty i tam jest opis pomiaru agregatu

  • #3 08 Kwi 2007 21:33
    procekkk
    Poziom 24  

    rezystancja miedzy 800-1600ohm
    blad 43 jest odnosnie kola FR
    przy 60rpm - 0,3Vac

  • #4 09 Kwi 2007 00:06
    seeb
    Poziom 12  

    Wg mojej oceny to 12 42.
    Błyski kontrolki ABS przy zwarciu 4 pinu do masy:
    długi dwa krótkie, cisza cztery długie dwa krótkie.

    Pomiaru dokonałem na stojącym aucie w garażu niestety nie mogłem dokonać ich obracając np kołem. Niestety na lewarku ciężko potrząsać autem etc.

  • #5 09 Kwi 2007 17:20
    procekkk
    Poziom 24  

    seeb napisał:
    Wg mojej oceny to 12 42.
    Błyski kontrolki ABS przy zwarciu 4 pinu do masy:
    długi dwa krótkie, cisza cztery długie dwa krótkie.

    Pomiaru dokonałem na stojącym aucie w garażu niestety nie mogłem dokonać ich obracając np kołem. Niestety na lewarku ciężko potrząsać autem etc.

    moj blad- literowka a w sumie cyfrowka :) oczywiscie ze 42 :)

  • #6 09 Kwi 2007 20:14
    seeb
    Poziom 12  

    Rozumiem, że skrót FR odnosi się do prawego przedniego koła (słowem tego od strony pasażera). Czy dobrze rozumiem?

    Ma ktoś rozpisane błędy Nissana P11?

  • Pomocny post
    #7 09 Kwi 2007 22:31
    procekkk
    Poziom 24  

    tak FR prawy przod
    jaki numer bledu jeszcze potrzebujesz ?

  • #10 09 Maj 2010 16:59
    galamarcin
    Poziom 2  

    Witam ja tez walcze z ABS w P11
    i sprawa wyglada tak kontrolka pali sie cąły czas po odczycie z kompa wyszlo mechanikowi ze jest otwarty czy przerwany obwód kola PP. czy mam rozumiec ze to jest kabel gdzies przelamany i nalezalo by wymienic kabbel??
    dodam ze ostatnio robilem pomiar miernikiem od kostki w strone czujnika i na lewym kole wygladalo wszystko ok a na prawym przy ruszaniu kierownica pomiary wychodzily kosmiczne co o tym sadzicie??

  • #11 23 Gru 2010 09:09
    seeb
    Poziom 12  

    czujnik do wymiany - pęka przy dupce na dole... jak nie kupisz nówki będzie ciężko kupić sam czujnik ja kupiłem czujnik a dostałem piastę :)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty