Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gitarowy wzmacniacz lampowy ala Marshall JCM 800

credki 08 Kwi 2007 21:39 7114 12
  • Witam wyszystkich!!
    Chcialbym zaprezentowac moja pierwsza w zyciu konstrukcje lampowa :D. Podczas budowy pomagal mi kolega z forum ktoremu bardzo dziekuje. Nie jest to szczyt techniki ale na pierwszy raz jestem zadowolony z rezultatow. Jest to preamp z Marshalla JCM 800 na dwoch 12AX7 z koncowka mocy na 6P14P ze strony fonar.pl (chyba dzial 8 jak dobrze pamietam). W probkach urzylem MXR distortion + ktorego rowniez zrobilem sam :D mysle ze brzmi fajnie, jakosc nie jest najlepsza poniewaz nagrywalem przez mikrofonik ze sluchawek komputerowych. Obudowe i wszystkie inne rzeczy robilem sam (a nie jestem elektronikiem ani stolarzem :D staram sie zostac geodeta w przyszlosci:D) Jak widac na zdjeciach jeszcze ze strony wizualnej nie jest skonczony, brakuje galek, okuc i siatki, ale znajda sie na nim w najblizszym czasie. Czekam na wasze opinie. Jedynie prosze byscie nie byli za surowi na poczatek poniewaz jestem poczatkujacy :D Pozdrawiam wszystkich.

Fajne!
  • #2 09 Kwi 2007 11:21
    danielkk
    Poziom 31  

DIY to dział w ktorym sie pokazuje gotowe projekty a nie niedokonczone wiec moze lepiej zrob do konca i wtedy sie pochwal rezultatami!!

• #3 10 Kwi 2007 09:06
    painlust
    Specjalista - wzmacniacze gitarowe

estetyka moze nie rzuca na kolana no ale estetyki trzeba się jednak uczyć. Zazwyczaj pierwsza konstrukcja nie wychodzi pieknie. Jednak mimo wszystko można było sie trochę bardziej postarać.

• #4 10 Kwi 2007 09:38
    kolu$
    Poziom 17