X

Bojler gazowy LIKO 100 litrowy firmy Lametal, szum

05 May 2007 01:13 RAradii86
  • #1 05 May 2007 01:13
    radii86
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Mam problem z powyżej opisanym bojlerem.
    Do tej pory chodził w porządku ale ostatnio zaczął strasznie szumieć.
    Po prostu pali się świeczka bo widać tylko tak dziwnie się rusza ten ogień i szumi. Po prostu ją słychać, że się pali a dawniej było bez tego szumu.
    Co jest przyczyną?
    Może mi ktoś pomóc?
  • #2 05 May 2007 07:10
    DonRomano
    Level 33  
    Helpful post? (+2)
    Wyczyść dyszę świeczki.
  • #3 06 May 2007 08:53
    radii86
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (+1)
    a jak to zrobić? bo zacząłem coś czyścic i teraz jest jescze gorzej bo bojler sie zapala a zaraz gasnie. pochodzi chwilke i sie wylacza ? jestem zupełnie zielony w tym temacie wiec prosze o pomoc
  • #4 17 Sep 2010 20:33
    mjokerm
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Mam taki podgrzewacz tylko 80 litrowy.

Przez rok był użytkowany, później kilka lat był nieużywany, teraz został ponownie zamontowany i nic, nawet świeczka się nie świeci. Wentylacja jest podłączona rurą do komina.

W czym może być problem?
  • #5 17 Sep 2010 21:08
    waldekel
    Level 27  
    Helpful post? (+1)
    Może zapowietrzony :?:
  • #6 19 Sep 2010 04:28
    mjokerm
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    A jak coś takiego odpowietrzyć?
  • #7 19 Sep 2010 21:02
    waldekel
    Level 27  
    Helpful post? (+1)
    Świeczka będzie świeciła dopiero jak będzie dopływał do niej gaz. Po montażu podgrzewacza należy odpowietrzyć instalację gazową. Jak będzie gaz to będzie świeczka świeciła. Ostrożnie z gazem!
  • #8 20 Sep 2010 05:39
    mjokerm
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Gaz w instalacji jest, kuchenka gazowa podłączona do niej działa noromalnie a piecyk nic, ani odrobinka zapachu gazu.
  • #9 20 Sep 2010 17:42
    waldekel
    Level 27  
    Helpful post? (0)