Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

OPEL CORSA B 1994 1.2 SZARPIE

harry99 26 Maj 2007 12:43
  • #31 26 Maj 2007 12:43
    MOWI
    Poziom 9  

    nie mowie ze ja tak podlaczylem bo ja nie wiem jak mi w serwisie podłączyli tylko zacytowalem jednego goscia , ktorego znalazlem w googlach. Koniec tematu ja jestem szczesliwy mi dziala samochod na 4 przewodowej sondzie i jest wszystko ok

  • #32 26 Maj 2007 14:14
    Usunięty
  • #33 26 Maj 2007 18:30
    procekkk
    Poziom 24  

    jarecki04 napisał:
    Co mowi ten MOWI zamontował sobie sondę cztero-przewodową i nie podłączył grzałki i wszystko OK. Ręce opadają

    hehe zgadzam sie z Toba
    ale kazdy ma jakis swoj sposob myslenia :P
    pozdr.

  • #34 26 Maj 2007 22:20
    kryszt44
    Poziom 17  

    jarecki04 napisał:
    Co mowi ten MOWI zamontował sobie sondę cztero-przewodową i nie podłączył grzałki i wszystko OK. Ręce opadają

    Wszystko w stylu powiedziała kwoka kurze pogrzeb sobie w dziurze.
    Zgadzam się z tobą ale jaka wiedza takie doradztwo

  • #35 27 Maj 2007 22:18
    Wantura Krzysztof
    Poziom 16  

    Witam
    Elektrit ma racje , pewnego czasu zmuszony bylem zareklamowc sonde jednoprzewodowke,na czas reklamacji zalozylem czteroprzewodowke z Corsy 1,0 , silnik testowany na gazie krotki okres spalanie 30% wyzsze ,co ciekawe silnik 1,4 w dostal niesamowitego "kopa ".

    Pozdrawiam Krzysztof

  • #36 02 Cze 2007 21:41
    Mihó
    Poziom 27  

    Mam problem z silnikiem C14NZ (Corsa kolegi). Przy dużym obciążeniu (próba średnio-dynamicznego ruszania/przyspieszania samochód szarpie (jakby się dławił) - czasami po kilku kangurkach potrafi nawet zgasnąć). Może minimalnie szarpnie jeszcze na trójce, ale później już bez problemu i też dość żwawo rozpędza się (do 165km/h).

    Sprawdziliśmy:

    1. Zasilanie wtrysku - pompa paliwa natłoczyła 1.4 litra w 35 sekund, więc zakładamy że jest dobra.

    2. Wtryskiwacz - nawet dałem od 1.6, złagodziło to trochę szarpnięcia, ale wciąż pozostały.

    3. Sonda lambda - ładnie reaguje w zakresie 0.3-0.7V, w trybie diagnostycznym po uruchomieniu silnika też ładnie błyska (co sugeruje próbkowanie)

    4. MAP sensor - razem z wężykiem - wymieniony

    5. Kompletny aparat zapłonowy razem z kablami WN

    6. Sterownik silnika

    7. Zauważyłem brak zworki w gnieździe diagnostycznym (A-G) - wstawiłem

    Resetowanie komputera nic nie dało. Czasami wyskakuje błąd nr 44 - mieszanka zbyt uboga. Każdy z podjętych kroków nie przynosił efektu. Pewne rzeczy odnośnie układu podciśnieniowego mnie zastanawiają, opiszę może co gdzie mamy wpięte:

    1. Trójnik serwo/kolektor ssący - wąski wężyk biegnący do filtra węglowego

    2. Z tyłu przepustnicy - górny wężyk do MAP sensora, dolny do takiego grzyba, który jest pod kolektorem ssącym

    3. Z przodu przepustnicy - jeden biegnie do UFO (ten przełącznik termiczny), a drugi bezpośrednio do komory filtra

    Zastanawia mnie jeszcze fakt, że z filtra par paliwa (tego węglowego, co jest schowany w błotniku lewym przednim) biegnie wężyk, który kończy się gdzieś pod zbiornikiem cieczy chłodzącej... nie ma w nim podciśnienia (nie czuć by ssało), a nie wiem gdzie powinien być, jego zaślepienie nie przyniosło poprawy. Czy możecie mi coś jeszcze zasugerować co powinniśmy sprawdzić ? Pojawiły się sugestie gdzieś o regulatorze ciśnienia wtrysku. Z czym to się je ? Czy jest to prawdopodobne ?

  • #37 03 Cze 2007 12:38
    procekkk
    Poziom 24  

    ckp, strowanie wtryskow, przebiegi z wn,

  • #40 03 Cze 2007 13:51
    Mihó
    Poziom 27  

    elektrit napisał:
    a po co ta zworka?


    Bo powinna być (tzn. miałem ją w C12NZ, a to są te same wiązki) - a tu wyraźnie się jej ktoś pozbył

    Dodano po 1 [minuty]:

    zresztą przed i po jej włożeniu yło dokładnie tak samo

  • #41 03 Cze 2007 16:21
    Usunięty
  • #43 24 Sie 2009 21:05
    sebastiano-lol
    Poziom 10  

    BTW: do takiej corsy żaden interfejs!! po prostu bierzesz krótki drucik przekręcasz stacyjkę i zwierasz piny a i b, które znajdują się obok bezpieczników, i liczysz mrugnięcia pomarańczowej lampki i to jest cała filozofia a potem odczytujesz kod błędu...
    a jeżeli nic nie pomaga to gwarantuje że pompa paliwa sfiksowała chodź to mało wiarygodne :)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty