Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Blokada numeru


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> GSM -> GSM Serwis ->Blokada numeru Napisz nowy temat  Temat zablokowany. 
Zobacz najtańsze produkty w kategorii Telefony komórkowe
Autor
Schowaj lewą kolumnę
Pokaż lewą kolumnę Wiadomość
csdark
Poziom 13
Miasto: Siedlce
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 137
csdark
Poziom 13
Post#1 27 Maj 2007 19:39  Autor tematu   

Blokada numeru


Witam,
Mam pytanie odnośnie blokady numeru przychodzącego, chodzi o to że nie chcę aby pewien numer do mnie mogł sie dodzwonic. Powiedzmy ktos wybiera moj numer telefonu a otrzymuje informacje ze abonent jest niedostepny badz niema takiego numeru to samo tyczy sie smsów, czy wogole jest cos takiego mozliwe? Telefon mam w sieci Plus GSM a konkretniej MixPlus

Pomocny post? + 0
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
newchief
Poziom 28
Miasto: Chrzanów
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 1519
Pomógł: 22
newchief
Poziom 28
Post#2 27 Maj 2007 19:43    

Re: Blokada numeru


Z tego co wiem zaden operator nie oferuje takowej usługi, ale niektore telefony maja funkcje "Grup" i mozesz zablokowac nr dzowniacego ktory NIE znajduje sie w grupie. Czyli Tworzysz grupe dodajesz do niej wszystkich oprcz tego jednego nr i po sprawie. Napewno SE ma taka opcje - sam z niej korzystałem bo moja eks była bardzo nachalna;p

Pomocny post? + -1
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
csdark
Poziom 13
Miasto: Siedlce
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 137
csdark
Poziom 13
Post#3 27 Maj 2007 19:46  Autor tematu   

Re: Blokada numeru


Ale dzwoniacy bedzie miał normalny sygnał w słuchawce ? Tylko u mnie nie bedzie dzwoniło? Na takiej zasadzie to działa ?

Pomocny post? + -2
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
newchief
Poziom 28
Miasto: Chrzanów
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 1519
Pomógł: 22
newchief
Poziom 28
Post#4 27 Maj 2007 19:48Pomocny post    

Re: Blokada numeru


Z tego co pamietam bedzie mial "Zajete", z smsami nie pamietam jak jest chyba poprostu nie dochodzily. :)

Pomocny post? + -3
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
csdark
Poziom 13
Miasto: Siedlce
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 137
csdark
Poziom 13
Post#5 27 Maj 2007 20:01  Autor tematu   

Re: Blokada numeru


O i własnie o to mi chodzi :) Dzięki wielkie

Dodano po 11 [minuty]:

A jeszcze jedno pytanie, skoro mam utworzoną grupe oprócz tego jednego numeru, to inne numery nie bedące w tej grupie też będą miały sygnał zajety, czyli efekt nie bedzie taki jak bym chciał, byc może sie myle wiec jeśli mozesz mi to precyzyjniej wytłumaczyć będe bardzo wdzięczny.

Pomocny post? + -2
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
arturbajerski
Poziom 21
Miasto: Kujawsko Pomorskie PL
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 559
Pomógł: 3
arturbajerski
Poziom 21
Post#6 28 Maj 2007 09:46    

Re: Blokada numeru


witam uzywalem kiedys takiej blokady dokladnie masz grupe i dany numer numery w tej grupie sa zablokowane niewszystkie telefony maja taka fukcje blokady nr.roznie tez bywa osoba dzwoniaca do ciebie ma nr zajety bodz odrazu rozlacza nie mozna sie dodzwonic tak to umnie bywalo:|

Pomocny post? + -1
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Temat zablokowany.     Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> GSM -> GSM Serwis -> Blokada numeru
Strona 1 z 1
Podobne tematy
blokada numeru w mixplusie (5)
Blokada numeru w Orange po kradziezy (9)
Blokada numeru - Nokia 6500 slide (17)
Blokada smsów TVP z numeru 7301 (9)
Blokada numeru 7400 - Czy jest możliwa (4)
Nokia 6300 blokada 1 numeru przy odbiorze (2)


Przełącz wygląd na komórki Przełącz wygląd na komputery desktop

Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Redaktorzy || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.096 seconds

elektroda.pl temat RSS