Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 01 Cze 2007 21:50
    kalulujacek
    Poziom 11  

    Mam problem , ładowanie na alternatorze wynosi 14 v natomiast na akumulatorze 13,4-13,5 v, co może być przyczyną? Na wag-com nie ma żadnych błędów.

  • #2 01 Cze 2007 21:52
    radyjator
    Poziom 19  

    To jest normalne zjawisko.

  • #3 01 Cze 2007 21:58
    kalulujacek
    Poziom 11  

    To dlaczego na teście akumulatora było napisane - niedoładowany?

  • #4 01 Cze 2007 22:31
    aljar
    Poziom 10  

    zmień aku, ładowanie jest ok. Jeżeli aku jest rozładowane bardzo mocno, to ten test może tak pokazać.b,

  • #5 01 Cze 2007 22:33
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    spadek po przewodach, klemach (sprawdzić, przeczyścić) i jeszcze połączenie masowe

  • #6 01 Cze 2007 23:21
    rezystors
    Poziom 12  

    na alternatorze powinno być 14,2 -14,4 (14.6) i jeszcze kwestia obrotów silnika zawsze tak samo?, jeżeli tak to wymieniłbym regulator ( a tak w ogóle to jesteś pewien miernika ) może niskie napięcie na akumulatorze to przy dużym prądzie ładowania spadek napięcia ( i tu sprawność akumulatora ) oczywiście połączenia muszą lśnić wcześniej metalicznym połyskiem (od zacisków akumulatora, mas, połączeń przewodów na rozruszniku i alternatorze )

  • #7 01 Cze 2007 23:29
    tarzan107
    Poziom 20  

    To po co te testy drogimi przyrządami, jak można sprawdzić woltomierzem?.

  • #8 01 Cze 2007 23:56
    tzok
    Moderator Samochody

    ...jakoś bardziej bym ufał multimetrowi niż diagnoskopowi, przynajmniej w kwestii działania regulatora napięcia.

    Przy ok. 2500rpm na akumulatorze powinno być 13,8-14,2V na wolnych obrotach może być mniej.

  • #9 02 Cze 2007 00:00
    transoptor
    Poziom 15  

    Na wszelki wypadek to poczyść połączenia jak radzą koledzy a 14V to trochę mało podczas ładowania ,jak masz możliwość to podmień regulator .Mnie często pomagało rozebranie alternatora i po oskrobaniu elementów nawet śruby łączące i efekt był pozytywny-pozdrawiam

  • #10 02 Cze 2007 20:17
    kalulujacek
    Poziom 11  

    jutro poczyszczę połączenia i klemy jak radzicie

  • #11 02 Cze 2007 20:46
    Usunięty
  • #12 02 Cze 2007 21:08
    laufer888
    Poziom 19  

    podłącz voltomierz między karoserię i obudowę silnika uruchom silnik włącz światła jeśli połaczenie masy ,,silnik-nadwozie,, jest kiepskie to pokaże się spadek napięcia i jeszcze jedno często słabym punktem jest połączenie alternator-silnik

  • #13 04 Cze 2007 15:54
    kalulujacek
    Poziom 11  

    posprawdzałem , poczyściłem połączenia jak radziliście i działa- na alternatorze 14,5v na aku 14,3v ,dzieki

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty