Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



Entering sleep mode..


  Main Page -> Forum Index -> Computer Service -> Computer Hardware ->Entering sleep mode.. Post new topic  This topic is locked 
Author
Hide the left column
Show left column Message
askat
Level 8
Location: Gliwice
Joined: 16 Jun 2007
Posts: 6
askat
Level 8
Post#1 16 Jun 2007 22:14  Topic author   

Re: Entering sleep mode..


Mam ten sam problem jak gram w gre np. silent hunter IV to po jakimś czasie wychodzi mi z niej i jest komunikat: Entering sleep mode i komp sie uruchamia ponownie a sprzęt mam nowy bo dzisiaj zakupiony jest to: Athlon x2 5200+, grafa radeon X800 GTO. Wie ktoś może co mam zrobic ? Bede wdzięczny za wszelką pomoc. JEśli nikt nie wie co zrobic to w ostateczności pójde reklamowac czy cos ale POMÓŻCIE BŁAGAM :) !!

Dodano po 10 [minuty]:

aha i mam monitor philipsa 170S

Dodano po 21 [minuty]:

No i zauważyłem kolejny defekt, mianowicie kiedy gram w Call of duty czy nfs underground 2 to mam taki biały szron na monitorze u góry lub po bokach,nie jest go dużo jednak nie wiem o co może chodzic :/ Instalowalem sterowniki do karty jakie mialem w pudelku i jest tak samo. Pomozcie..

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
majgier
Level 14
Location: polska
Joined: 09 Jan 2003
Posts: 105
Helped: 5
majgier
Level 14
Post#2 17 Jun 2007 08:20    

Re: Entering sleep mode..


A co się dzieje jak samego kompa masz pod windą uruchomionego, jak zapuścisz coś mocną obciążającego (3dmark,superPI), przyczyn może być wiele a opis jest nie jasny.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
askat
Level 8
Location: Gliwice
Joined: 16 Jun 2007
Posts: 6
askat
Level 8
Post#3 17 Jun 2007 14:14  Topic author   

Re: Entering sleep mode..


Jak działa normalnie to się nie wyłącza, nie mam programów typu 3dmark więc nie sprawdze co sie wtedy dzieje. Zrobie teraz reinstalacje windowsa i zobacze co bedzie dalej

Dodano po 1 [godziny] 13 [minuty]:

Będę dzisiaj reinstalował windowsa to sprawdze czy problem będzie się powtarzał, jak tak podłącze kompa do innego monitora i będe wiedział czy problem leży w grafice czy w moim philipsie 170S

Dodano po 2 [godziny] 23 [minuty]:

Teraz zauważyłem że poprostu zacina mi się komp i wtedy się automatycznie restartuje i pisze na ekranie "entering sleep mode". Nawet Counter strike 1.6 mi się zacina i tak się dzieje. Wie ktoś może o co chodzi?

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
askat
Level 8
Location: Gliwice
Joined: 16 Jun 2007
Posts: 6
askat
Level 8
Post#4 17 Jun 2007 14:35  Topic author   

Entering sleep mode


Jak pisałem wcześniej wczoraj kupiłem nowe części do kompa, grając w gry komp mi się zawiesza i sam restartuje a na ekranie pisze Entering sleep mode. Spróbuje zformatowac dysk C: i na nowo zainstalowac windowsa, moze to cos da. Jak gram np. w counter strike 1.6 ktory ma strasznie slabe wymagania sprzetowe to tez mi sie wiesza i dzieje sie to samo. Mam nadzieje ze po reinstalacji windowsa to sie zmieni. Wie ktos jednak o co moze naprawde chodzic? Mam Athlon x2 5200+,radeona x800GTO. Musze rowniez powiedziec ze przed wymiana czesci nie mialem tego problemu (przynajmniej tak czesto bo tez sie zdarzalo) na dysku mam nadal te same informacje co mialem. Moze serio format C: i reinstalka windowsa xp cos da?

Helpful post? + 0
Back to top
jasek2
Level 22
Location: Poznań
Joined: 26 Mar 2006
Posts: 649
Helped: 37
Post rating: 3
jasek2
Level 22
Post#5 17 Jun 2007 23:44    

Re: Entering sleep mode..


Jeśli dokupiłeś i podmieniłeś części to myślę, że reinstalka pomoże..

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
badboy84
Level 31
Location: Łódź
Joined: 04 Dec 2005
Posts: 1750
Helped: 143
Post rating: 41
badboy84
Level 31
Post#6 17 Jun 2007 23:55    

Re: Entering sleep mode..


Jeżeli to wina zasilacza, może być za słaby bo nic o nim nie pisałeś to formatuj sobie aż ci dysk padnie a to i tak nic nie da. A komunikat "Entering sleep mode" pochodzi prawdopodobnie z monitora który wchodzi w tryb uśpienia bo nie dostaje przez moment z karty graf sygnału przy resecie a nie z komputera :D.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
jankolo
Zasłużony dla elektroda
Location: Łódź
Joined: 10 Jan 2005
Posts: 32777
Helped: 1786
jankolo
Zasłużony dla elektroda
Post#7 18 Jun 2007 00:04    

Re: Entering sleep mode..


Restart komputera (i wynikający z niego komunikat "Entering Sleep Mode") może być spowodowany przegrzewającym się procesorem, co z kolei sposodowane być może wadliwym zainstalowaniem radiatora.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
askat
Level 8
Location: Gliwice
Joined: 16 Jun 2007
Posts: 6
askat
Level 8
Post#8 20 Jun 2007 14:49  Topic author   

Re: Entering sleep mode..


Spoko to była wina karty graficznej ;) Wymieniłem i wszystko śmiga. DZięki za odp. ;)

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  This topic is locked     Main Page -> Forum Index -> Computer Service -> Computer Hardware -> Entering sleep mode..
Page 1 of 1

Similar topics to entering sleep mode..

Entering sleep mode - podejrzenie uszkodzonej karty graf. (5)
Blad przy uruchamianiu komputera - entering sleep mode (8)
Komputer resetuje się - No Video Input, Entering Sleep Mode (8)
"Entering sleep mode" podczas grania. (13)
sleep mode przy odpalaniu kompa (1)
Enterning Sleep Mode podczas włączanai się komputera. (6)
Problem z systemem. - System sie nie ładuje, swiecąca dioda sleep mode.MSI CX700 (4)
UPS Compaq 3000 jak wyłączyć "Sleep Mode"? (2)
Komunikat\'\'not optimum mode recommended \'\'Mode 1280x1024 60H (11)
Not optimum mode recommended mode 1680x1050 SAMSUNG SyncMast (6)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.165 seconds