X
  • #1 24 Jun 2007 18:30
    wisp
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Dziś rano jak odpaliłem auto, okazało się, ze silnik strasznie dziwnie pracuje, obroty strasznie skaczą, nie może utrzymać biegu jałowego, po kilku sekundach gaśnie. Jak dodam gazu, to obroty rosną, ale nie da sie ich utrzymać, przy wolnych obrotachstrasznie telepie silnikiem, czasami słychać strzały rury wydechowej, tak jak by nie spalał paliwa.
    Wykręciłem świece i okazało się, że są strasznie okopcone, a czyszczone były ok miesiąc temu, wtedy również wymieniany był rozrząd, bo pewnego dnia nie mogłem odpalić samochodu, a mechanik stwierdził, że przeskoczył rozrząd.

    Świece wyczyściłem, i sprawdziłem, czy jest iskra, wszystko wygląda na dobre, mimo tego silnik nadal źle pracuje.
    Poradźcie coś panowie.

    Seat Ibiza 2002/2003
    1,2 12v
  • #2 24 Jun 2007 20:58
    wisp
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Po przejechaniu kilku kilometrów w sterowniku silnika pojawiły sie błędy:
    17811 Nie znany kod błędu
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    16685 Brak zapłonu cylinder 1
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16490 MAP/czujnik ciśnienia - zakres/możliwości
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    16555 System zbyt ubogi (bank 1)
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16687 Brak zapłonu cylinder 3
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16686 Brak zapłonu cylinder 2
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16684 Losowe wypadanie zapłonu
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

    Zauważyłem, że nie działają również hamulce, w sterowniku od absu jest błąd:

    1314 Sterownik silnika
    265800003 BB 28284 - BŁĄD SPORADYCZNY

    W czasie jazdy, co jakiś czas szarpało autem.
    Ostatniej nocy samochód stał na polu, zastanawiam sie, czy jakieś zwierzaki nie po przegryzały czegoś, z góry nie widać, jutro wjade na kanał i sprawdze od spodu.
  • #3 24 Jun 2007 21:32
    teiler
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    sprawdz te przewody , jakim sprzętem dysponujesz do diagnostyki ? czy możesz nim zrobić adaptacje przepustnicy ?
  • #4 24 Jun 2007 21:39
    wisp
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (+1)
    VAG-COM - tym sie podłanczam, myśle, że adaptacje da sie zrobić, bo są takie funkcje w vagu, tylko nie wiem jeszcze jak.
    Jutro posprawdzam kable, może coś sie wyjaśni.
  • Helpful post
    #5 25 Jun 2007 09:00
    wojtekryba
    Level 32  
    Helpful post? (+2)
    walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
  • #6 25 Jun 2007 12:53
    wisp
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Rzeczywiście okazało sie, że jest szczelony przewód, dzięki za pomoc. temat zamykam
  Search 4 million + Products
Browse Products