Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Jak wyregulować reduktor Lovato??

Winkler Wiktor 12 Sie 2007 19:35
  • #1 12 Sie 2007 19:35
    Winkler Wiktor
    Poziom 8  

    Mam Omege 2.0 8V i interesuje mnie jak wyregulować reduktor Lovato. W tej instalacji jest silniczek krokowy i reduktor, Na reduktorze jest tak mała mośiężna śrubka koło wlotu cieczy i interesuje mnie czy można ją kręcić bez analizatora spalin i w jakim zakresie oraz co powoduje wykręcanie a co wkręcanie??

    Pozdrawiam

  • #2 12 Sie 2007 20:48
    lukas22 mastah
    Poziom 22  

    jej wykrecanie powoduje wzbogacanie mieszanki i podnoszenie obrotow biegu jałowego.Jej wkrecanie natomiast powoduje zubazanie mieszanki i spadek obrotów.Krecenie nia we własnym zakresie jest mozliwe ale max do 1 obrotu(choc to czysto teoretyczne bo zalezne od stanu zuzycia reduktora i jego podatnosci na regulacje).Jednak ogólnie nalezy pamietac ze bez analizy nie jestes w stanie ustawic zoptymalizowanego składu mieszanki,to ni e mozliwe.

  • #3 12 Sie 2007 21:23
    sq8luu
    Poziom 17  

    Instalacja 2 gen?. Potrzebujesz programu lub testera obsługujacego sterownik gazowy, ale jak już chcesz kręcic przy parowniku to połącz oscyloskop do sondy lambda ( może być tester LED ).
    Pozdrowionka

  • #4 12 Sie 2007 21:52
    Winkler Wiktor
    Poziom 8  

    Reduktor ma jakies 2 lata, a dlatego pytam o to, bo po przeczyszczeniu przepustnicy auto zaczeło mniec dziure na gazie podczas ruszania i moze byc źle wyregulowane ponieważ była mała nieszczelność i ją uszczelniłem.

    Podsumowująs jeden obrót max moge wykonać akle bardzo delikatnie.
    Dowiedziałm sie ze troretycznie to ta śruba powinna być wkręcona do końca zgadzasz się z tym??

  • #5 12 Sie 2007 21:56
    lukas22 mastah
    Poziom 22  

    w zadnym wypadku nie wkrecaj jej do konca bo nie pojedziesz na gazie nigdzie :) :D
    Sprawdz czy nie ciagnie lewego powietrza za mixerem,czy cybanty sa dociagniete,bo moze dlatego masz problem z dziura,nie moze byc neiszczelnosci za mikserem :)

  • #7 19 Wrz 2007 18:45
    skalin
    Poziom 11  

    ale to było pytanie o metalową śrubkę na górze reduktora a nie o pokrętło regulacji jałowych/wolnych obrotów - też się zastanawiam do czego toto służy - mosiężne nie czarne.

  • #8 19 Wrz 2007 19:13
    lukas22 mastah
    Poziom 22  

    No tak zamieszało sie nam troche. W mojej pierwszej odpowiedzi rzeczywsicie to przeoczylem i opisalem zasade dzialania tej czarnej plastikowej sruby.Ta mosiezna srubka to bypass czyli nia ustala sie stała i niezmienna dawke gazu ktorej parownik potrzebuje aby utrzymywac rowne obroty.Jej raczej sie nie reguluje,winno sie ja raczej pozostawiac tak jak ustawił ja profducent.

  • #9 27 Paź 2007 19:01
    claypton
    Poziom 11  

    Górna to regulacja biegu jałowego (odkręcanie powoduje przepuszczanie gazu z komory I stopnia do drugiego bez pośrednictwa membrany gazowej, czyli nie zmienia obrotów biegu jałowego) plastikowa niżej to regulacja czułości membrany gazowej, jeśli odkręcasz to zwiększasz czułość, czyli mniejsze podciśnienie będzie bardziej odchylać membranę i zwięszać przepły gazu.
    Mam nadzieje,ze wszystko jasne ;)

  • #10 13 Paź 2008 13:20
    luksik_sk8
    Poziom 9  

    Witam mam taki sam reduktor nie cały rok i nie pokoja mie glosy które wydaje czasem takie pierdzenie! nie wiem czy ma to cos wspolnego ale nie trzyma wolnych obrotow na zimnym silniku! jak juz chodzi to chodzi ale jak sie przygazuje to spadaja za nicko! co jest??

  • #11 14 Paź 2008 17:11
    marcinwozniak1
    Poziom 13  

    A ja proponuję=====zakręcić do oporu a następnie okręcić ale tylko ok 0.5 obrotu.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty