| Author |
elektroziom Poziom 16

|
04 Sep 2007 19:03 Polonez Caro Plus..problem |
|
|
|
Witam ;) Mam problem z Polonezem Caro Plus 1,6 benzyna/gaz rocznik 1998. Pewnego dnia nie chciał zapalić i dwa lata juz stoi nieruszany :/.
Wczoraj włożyłem do niego akumulator i próbowałem zapalić..lecz bez skutku. Zostawiłem go na noc a rano okazało sie ze jest prawie rozładowany. Sprawdziłem miernikiem i pobiera z niego 3,5A a nie jest włączone żadne urządzenie . Nie świeci też kontrolka od ładowania akumulatora. Co może być przyczyna pobierania tak dużego prądu, jedyna myśl jaka mi przychodzi do głowy to zwarcie w instalacji..tylko ze wtedy paliło by bezpieczniki. Może ktoś z forumowiczów spotkał sie z takim problemem. Samochód dostałem niesprawny niedawno od wujka..więc nie mam wielkiego doświadczenia w jego użytkowaniu. Za wszystkie rady z góry dziekuje. Pozdrawiam ;)
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
04 Sep 2007 19:03 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
ukaszeq Poziom 9

|
04 Sep 2007 21:07 Re: Polonez Caro Plus..problem |
|
|
|
moze byc cos w instalacji posiada alarm? immobilajzer lub jakies urzadzenie elektryczne radio itp.? byc moze alternator nie jest sprawy temu sie nie pali albo zarowka spalona w desce rozdzielczej
|
|
| Back to top |
|
 |
Doktorr Poziom 21

|
04 Sep 2007 21:30 Re: Polonez Caro Plus..problem |
|
|
|
Włącz amperomierz i wyciągaj po kolei bezpieczniki ustalisz na którym obwodzie masz pobór. Co do żarówki ładowania do może być przerwa w obwodzie , lub konieczność wymiany regulatora napięcia z uwagi na zużycie szczotek.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
04 Sep 2007 21:30 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
elektroziom Poziom 16

|
05 Sep 2007 17:07 Re: Polonez Caro Plus..problem |
|
|
|