X

Wzmacniacz, jedno pytanko i do roboty

17 Sep 2007 18:42 MIMichal_ck_ck_ck
  • #1 17 Sep 2007 18:42
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Witam

    Na rysunku zaznaczyłem na czerwono wyjście do przed wzmacniacza czyli>??< Do czego mam to podłączyć?? :)

    pozdro
  • #2 17 Sep 2007 19:01
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Mi to wygląda na masę sygnału
    Pozdrawiam
  • #3 17 Sep 2007 19:08
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Masa do mini jacka??
  • #4 17 Sep 2007 19:10
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Tak
  • #5 17 Sep 2007 19:16
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    wykonał by ktos do tego płytke drukowaną?? bo niech na pająka tego robić??
  • #6 17 Sep 2007 19:20
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Tu prawie nie ma co na płytkę ładować, przecież jak radiator przykręcisz do obudowy, a kostkę do radiatora, to wszystko będzie się trzymać. Nóżki tylko w termoskurczki daj żeby zwarcia się między nimi nie robiły i tyle.
  • #7 17 Sep 2007 19:26
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Masz racje. Termoskurczki muszę zastosować :) Moge radiator od radeona 9200 przyczepic do obudoway albo do układu?? A obudowe to z aluminium robić??
  • #8 17 Sep 2007 19:32
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Do samego ukladu to taki radiator jest o wiele za słaby, jeśli już komputerowy cyś chciał dawać to mniej więcej taki jakie siedzą przy procesorach ok. 1000 MHz. Zresztą im większy tym lepszy
  • #9 17 Sep 2007 19:36
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Czyli układ tda1554q mam przykrecic do radiatorka od góry?? tam gdzie sie wiatrak przykręca??
  • #10 17 Sep 2007 19:51
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    musisz go przykręcić tą ładnie wyszlifowaną stroną do układu, tak żeby układ dotykał całą powierzchnią do radiatora
  • #11 17 Sep 2007 19:59
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Aha, czyli mogę jeszcze dodatkowo zamontować wiatrak u góry??? Mam radiator od dołu przewiercić tak żeby mi śrubki weszły i przykręcić tda1554q????? To poco mi jeszcze radiator na obudowie?? Obudowę mam plastikową walnąć czy aluminiową??
  • #12 17 Sep 2007 20:06
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Obudowę daj taką jaka Ci pasuje, najpierw pobaw się tym wzmacniaczem bez obudowy, żebyś się zorientował czy z tym chłodzeniem będzie normalnie pracował. Jeśli będzie za słabe to później będzie Ci ciężko przystosować obudowę do większego wydajniejszego radiatora.
  • #13 17 Sep 2007 20:15
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Pomiedzy tda a radiatorkiem walnac troche pasty termo przewodzacej ciepło?? na tda mam zaznaczone szarym markerem taki kawałek to ta stona zaznaczona do radiatora czy napisem tda1554q do radiatora??
  • #14 17 Sep 2007 20:27
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Tą idealnie gładką stroną do radiatora, tak żeby z wierzchu było widać napis TDA...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Oczywiście nie zaszkodzi dać trochę pasty, przykręć go mocno do radiatora, tak żeby pasta na całym obwodzie bokami wychodziła, wtedy będziesz miał pewność że pokrywa całą powierzchnię styku
  • #15 17 Sep 2007 20:33
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Spoko. A może być radiator o średnicy 5 cm tej gładkiej i długości 3cm z wiatrakiem 4cm?? W tej gładkiej powierzchni mam dwa otwory wywiercić na srubki??
  • #16 17 Sep 2007 20:36
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    może być za mały, ale z wiatrakiem może jakoś da sobie radę, tak, w tej gładkiej powierzchni radiatora wiercisz otwory na śrubki.
  • #17 17 Sep 2007 20:45
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    To ten układ grzeje sie bardzie niz procek w kompie???
    Jak będe lutował np. C1 to byle kórą nóżką do układu??? Niema to żadnego znaczenia??
  • Helpful post
    #18 17 Sep 2007 21:00
    Kozzi2
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    C1, C2 i C3 możesz lutować obojętnie w którą stronę, musisz tylko zwrócić uwagę na C4
  • #19 17 Sep 2007 21:10
    Michal_ck_ck_ck
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Spoko. Wielkie dzięki za wytłumaczenie podstaw:).

    pozdro
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products