Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 20 Wrz 2007 21:00
    stivix
    Poziom 10  

    Witam...
    Mam prośbę do osób które samodzielnie regulowały instalację gazową w swoich samochodach...

    Mam Autronica AL-700 i parownik ( reduktor ) Landi Renzo SE81.
    Zmontowałem interfejs do centralki i bawiłem się trochę ustawieniami...

    Udało mi się nieznacznie zmniejszyć spalanie poprzez uaktywnienie Cut-off i regulację "na oko" składu mieszanki i otwarcia attuatora...
    Jednak w opcjach programowania centralki mam ostrzeżenie że potrzebna jest regulacja gdyż mieszanka zawiera zbyt mało powietrza... (pisze to w oknie gdzie znajduje się tester)

    Chciałbym wyregulować parownik aby skład mieszanki był optymalny.
    W związku z tym mam pytanie do czego służą śruby zaznaczone na rysunku na moim reduktorze? Podejrzewam, że śruba nr 2 będzie służyć do regulacji wolnych obrotów???
    Z tego co czytałem na forum srubą nr 1 regulujemy czułość??
    A może się mylę???

    Jak wyregulować instalację LPG parownik Landi Renzo Autronic

    W instrukcji do Autronica o regulacji pisze: Programowanie rozpoczynamy od ustawienia wolnych obrotów śrubą na
    reduktorze. W tym czasie atuator nie pracuje.

    O KTÓRĄ ŚRUBĘ CHODZI???

    Proszę o pomoc...

  • #2 21 Wrz 2007 08:39
    wojtekryba
    Poziom 32  

    1 to regulacja obrotów
    2 to korek spustu oleju

  • #3 18 Cze 2009 21:41
    marsiuu
    Poziom 9  

    Witajcie, proszę o opisanie zaworu znajdującego się na środku parownika. Już w innych wątkach wyczytałem że jest to elektrozawór "ssania".
    Jeśli ssania, to mam rozumieć, że działa tylko na początku gdy parownik jeszcze nie złapał temperatury?
    Czy może jest to zawór wolnych obrotów? który cały czas podaje gaz, tak żeby samochód nie gasł,, na luzie?
    Jakie napięcia powinny być na przewodach? podczas jazdy na gazie?

    Mój problem - Gdy automat przełącza na gaz, to musze trzymać obroty na 3tys bo inaczej gaśnie - odłączenie przewodów elektrycznych z tego elektrozaworu nie powoduje jakichkolwiek zmian w pracy silnika. pozdrawiam

  • #4 22 Lip 2009 10:55
    kamka27
    Poziom 9  

    Elektrozawór i śruba regulacyjna na środku reduktora służą do podawania gazu niezależnie od pracy membran.
    Ze środka reduktora wyprowadzona jest taka cienka plastikowa rurka która wchodzi bezpośrednio do węża podciśnieniowego, kiedyś miałem ją zapchaną i były problemy.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty