Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wykonywanie instalacij elektrycznej w domu jednorodzinnym.

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> ElektroTechnika -> Elektro Maszyny i Urządzenia -> Wykonywanie instalacij elektrycznej w domu jednorodzinnym.
Autor
Wiadomość
danielkk
Poziom 22
Poziom 22

Miasto: szczucin

Post#1 Post autora tematu 03 Paź 2007 18:45   

Wykonywanie instalacij elektrycznej w domu jednorodzinnym.

Bzrdzo proszę wszystkich tych którzy sie znają i orientują w temacie aby napisali mi co od A do Z musze zrobić zeby móc zamodzielnie w domku jednorodzinnym wykonać instalacj elektryczną. Niedawno ukończyłem Technikum elektroniczne, obecnie pracuję jako elektryk w duzym zakładnie, mam doczynienia z wieloma urządzeniami elektrycznymi oraz układami sterowania. Zrobiłem sobie uprawnienia E oraz pomiary i teraz moje pytanie brzmi co dalej???
Powrót do góry

kinro
Poziom 12
Poziom 12

Miasto: Łódź

Post#2 03 Paź 2007 19:08pomocny post - solucja   

Re: Wykonywanie instalacij elektrycznej w domu jednorodzinn

Potrzebne są :
Uprawnienia budowlane z zakresu projektowania i wykonywania instalacji elektrycznych- o ile sie nie myle to wykształccenie wyzsze ,dwa lata udokumentowanego stażu ( dziennik robót stęplowany przez inspektora nadzoru ) , kurs , egzamin i juz możesz sam robić instalacje elektryczne od A do Z :)
A te SEPowskie E mozęsz eksploatować urzadzenia elektryczne(to co masz tam zaznaczone w uprawnieniach.
D - nadzorować innych tych co mają E
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 03 Paź 2007 19:08pomocny post - solucja   

Powrót do góry

ANDYW6
Poziom 19
Poziom 19

Miasto: białystok

Post#3 03 Paź 2007 20:13