Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jak wykryć program szpiegowski

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Komputery Serwis -> Komputery Software -> Jak wykryć program szpiegowski
Autor
Wiadomość
rollf
Poziom 6
Poziom 6

Miasto: bialystok

Post#1 Post autora tematu 20 Paź 2007 13:59   

Witam. Na poczatku zaznaczam ze jestem zupelnym nowicjuszem. Może dla innych bedzie to błacha sprawa,ale dla mnie jest to problem i liczę na pomoc i wyjasnienie mi w jaki sposob mogę uniknać takich sytuacji. Dokładnie chodzi o to,że nie mam stalego IP (neostrada) ,dużo czasu przesiaduje na stronce z gierkami co nie podoba sie mojej dziewczynie wiec żeby uniknać nie potrzebnych napieć czesto zmieniałem niki na nowe , ale w jakiś sposób potrafi odnalesc mnie. Chciałbym wiedziec jak ona to robi i jak mogę uniknać takich psełdo hakerow:| Czy może ktoś mi odpowie tylko w miare nie skaplikowanym jezykie bede strasznie wdzieczny. Pozdrawiam serdecznie
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 20 Paź 2007 13:59   

Powrót do góry

bursta
Poziom 20
Poziom 20

Miasto: W-w

Post#2 20 Paź 2007 14:20   

Re: wlamania do komputera prosze o pomoc

Jeśli ma dostęp do Twojego kompa a Ty jak sam mówisz jesteś laikiem w tych sprawach to mogła zainstalować Ci jakiś programik szpiegowski, który może dawać Jej wiele informacji, np: jakie litery wciskasz na klawiaturze, jakie odwiedzasz IP itd.
Najlepiej z Nią porozmawiaj i dogadajcie się - to moje zdanie. Dodam od siebie, że są piękniejsze rzeczy w życiu niż granie on-line, czas szybko ucieka - szkoda go marnować :-).
Pozdrawiam serdecznie

P.S.