Forum Index

Rules | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.
Using this website you agree to cookies in accordance with the current browser settings.

Jak wykryć program szpiegowski

Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Computer Service -> Computer Software -> Jak wykryć program szpiegowski
Oponeo - Prosta Droga do Nowych Opon
Author
Poziom 6
Poziom 6

Post#1 Post from the author of the topic 20 Oct 2007 13:59   

Witam. Na poczatku zaznaczam ze jestem zupelnym nowicjuszem. Może dla innych bedzie to błacha sprawa,ale dla mnie jest to problem i liczę na pomoc i wyjasnienie mi w jaki sposob mogę uniknać takich sytuacji. Dokładnie chodzi o to,że nie mam stalego IP (neostrada) ,dużo czasu przesiaduje na stronce z gierkami co nie podoba sie mojej dziewczynie wiec żeby uniknać nie potrzebnych napieć czesto zmieniałem niki na nowe , ale w jakiś sposób potrafi odnalesc mnie. Chciałbym wiedziec jak ona to robi i jak mogę uniknać takich psełdo hakerow:| Czy może ktoś mi odpowie tylko w miare nie skaplikowanym jezykie bede strasznie wdzieczny. Pozdrawiam serdecznie
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 20 Oct 2007 13:59   

Back to top

bursta
Poziom 20
Poziom 20

Post#2 20 Oct 2007 14:20   

Re: wlamania do komputera prosze o pomoc

Jeśli ma dostęp do Twojego kompa a Ty jak sam mówisz jesteś laikiem w tych sprawach to mogła zainstalować Ci jakiś programik szpiegowski, który może dawać Jej wiele informacji, np: jakie litery wciskasz na klawiaturze, jakie odwiedzasz IP itd.
Najlepiej z Nią porozmawiaj i dogadajcie się - to moje zdanie. Dodam od siebie, że są piękniejsze rzeczy w życiu niż granie on-line, czas szybko ucieka - szkoda go marnować :-).
Pozdrawiam serdecznie

P.S.
Napisz kiedy odgaduje Twoje wizyty na serwerach gier, czy w trakcie grania czy też po wejściu do Twojego kompa?