X

Czujnik ruchu - jak podłączyć

28 Oct 2007 11:01 ALalven
  • #1 28 Oct 2007 11:01
    alven
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Posiadam 2 czujniki działaja pod 12v, posiadaja 3 wyjscia jaki przekaznik zastosowac syrene takze posiadam zasilana pod 12v lecz nie wiem jaki przekaznik zastosowac i jak ma to byc wszystko razme polaczona jestem kompletnie zielony z tego tematu wiec prosze waso o pomoc aha nie wiem czy te czujniki nie musza sie widziec chodzi o to ze jak ja przerwe wiazke aby przekaznik sie zalaczyl i uruchomil syrene (czy przekaznik samochodowy bedzie do tego dobry?)
  • #2 28 Oct 2007 11:20
    mariann
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Podaj typ czujników. Może jakaś fotka?
    Pozdrawiam
  • #3 28 Oct 2007 11:43
    alven
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)

mam takie dwa
  • #4 28 Oct 2007 15:20
    mariann
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Szkoda, że fotki są niewyraźne. Na tym dolnym zdjęciu jest opis jak to podłączyć, tylko ten opis też jest trochę zniszczony i niewyraźny. Najlepiej było by rozebrać te czujniki i "organoleptycznie" stwierdzić gdzie co ma być podłączone.
    Wygląda, że plus zasilania to przewód brązowy. Do przekaźnika idzie przewód oznaczony jako "c" trudno po tych kolorach na fotce powiedzieć jaki to jest. Wygląda że do przekaźnika idzie pewnie ten jasny. Natomiast drugi przewód od przekaźnika idzie chyba do tego co został czyli niebieski. Przewód ten jest jednocześnie podłączony do minusa zasilania.
    Być może ktoś inny kto zna te czujki - pomoże Ci więcej.
    Pozdrawiam
  • #5 28 Oct 2007 15:29
    alven
    Level 11  
    dokladnie to nie wime jaki przekaznik mam uzyc mam kilka od samochodu i prosze o pomoc czy takie beda dobre i jak to wszystko razem podlaczyc
  • #6 28 Oct 2007 16:14
    elek555
    Level 37  
    Helpful post? (0)