Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jaką kupić mini wieżę...

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Audio Serwis -> Jaką kupić mini wieżę...
Autor
Wiadomość
kivak
Poziom 4
Poziom 4

Post#1 Post autora tematu 11 Wrz 2002 19:02   

Jaką kupić mini wieżę...

Witam,
proszę o pomoc w doradzeniu mi jaką kupić mini wieżę w granicach ok. 1000 PLN.
Oczekuję od niej aby jakość dźwięku była jak najlepsza (w granicach rozsądku w tej cenie :), RDS, pełna obsługa z pilota, mile widziana obsługa CD-Textu i mp3 (jeśli w ogóle takie są w tej cenie 8O ).

Jest tego towaru tyle i w każdym sklepie sprzedawca mówi że jego towar jest najlepszy a ja biedny nie znam się i nie mogę się na nic zdecydować?

Z góry wielkie dzięki za wasze rady i propozycje...
Powrót do góry

pioter
Poziom 15
Poziom 15

Miasto: Szczecin

Post#2 11 Wrz 2002 19:27   

Re: Jaką kupić mini wieżę...

No tak. Zakup jakiegokolwiek sprzętu wiąże się z wydatkiem zaoszczedzonych pieniązków. Po pierwsze i najważniejsze. Niezależnie jaki sprzęt kupujesz, zwróć uwagę aby nie był "made in taiwan (or something like that)" w tym celu omijaj hipermarkety szerokim łukiem. Z ofertą producenta najlepiej zapoznać się z publikowanych przez niego katalogów, lub stron www. Z gotową listą preferowanych modeli udaj się do sklepów i porównaj ceny. Sklepy z rodzaju EuroRtvAgd, czy inne nie będące salonem firmowym mają najkorzystniejsze ceny. Proponuję wybierać wśród takich marek jak Phillips, Aiwa, Sony, lub Technics. Pamiętaj, że czasem warto wydać 50plnów więcej i mieć np. rok dłuższą gwarancję. :wink:
Powrót do góry

kivak
Poziom 4
Poziom 4

Post#3 Post autora tematu 11 Wrz 2002 20:14